Şarkılı Meydan Okuma #10

13:25


Düğününüzde beraber dans etmeyi umduğunuz şarkı hangisi?
Bir düğünüm olma ihtimali pek olası gözükmüyor ama soruyu da cevaplamak gerekiyor. Açıkçası kendi cenazemin hayalini kurdum ama kendi düğünümün değil hayalini kurmak aklımın ucundan bile geçirmedim. Hadi diyelim bir düğün olsun, hayatım boyunca dans etmediğim içinde düğünümde de kalkıp şıkıdım şıkıdım oynamam. Off bu soru çok zor oldu ya, aklıma sürekli hüzünlü şarkılar geliyor düğün kelimesi bile bende güzel bir şeyler çağrıştırmıyor. Küçüklüğümden beri gittiğim her düğünden nefret ettim, zorla sürüklendiğim gürültüden kafamı şişiren, insanların tepiştiği yerlerdi benim için düğünler. Bende yine soruyu eğip bükmek istiyorum ve dansı direk slow dans olarak algılamış gibi yapıyorum. O yüzden cevabımda....


İlgili Yayınlar

4 yorum

  1. Şu Juno'yu da bir ben izlemedim sanırım o kadar anlatıldı. Düğün kadar saçma şey var mı ya, ben nasıl cevaplayacağım bilemiyorum.
    Şarkı tatlıymış. Ayrıca pes ettim, hiçbir zaman senin kadar geniş müzik arşivim olmayacak.
    Bütün sorulardan sadece 1-2 şarkıyı tanıdım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahha saçmalam ben kim senin müzik bilginle yarışmak kim benim müzik ile olan bağlantım genelde film ya da dizilerin soundtrackleri üzerinden. Son zamanlarda indie sanatçılar albümler daha ulaşılır oldu da ben tarzıma uygun müzik bulabildim yoksa pop, rock, metal ve herhangi bir türkçe müzik türünden hiç bilgim yok.
      Juno'yu ise hiç kaçırma bence en sevdiğim filmlerin başında gelir.

      Sil
  2. Düğünlerden bende nefret ederim çocukken zorla gitmiş olduklarım var ama artık evde tek kalabildiğim için adımımı atmıyorum düğünlere.:D

    YanıtlaSil
  3. Sırf Ellen Page (Adı böyle mi yazılıyordu?) güzelliği için izlenecekler listemdeydi bu film. Hastayım o hatuna.

    YanıtlaSil