Fantastik Dünyalar Ressamı

15:54




Resimler Litvanyalı ressam Modestas Malinauskas'a ait. Her biri bir yağlı boya tablosu. Üstlerine tıklayarak resimlerin büyük hallerine dikkatlice bakabilir, bu güzel ayrıntılar ve incelikli çalışma karşısında büyülenebilirsiniz. Resimlerin hepsi ilham verici, benim gibi fantastik dünya meraklılarına da hemen kağıt kalemin başına oturup yazma şevki ve ressamın yarattığı umut verici dünyalar üzerine uzun uzun düşünme şevki veriyor.
Linke tıklayarak sanatçının sitesine gidebilir ve birbirinden güzel diğer eserlerini de inceleme fırsatı yakalayabilirsiniz.
Aşşağıda ki videoda ressamı güzel bir müzik eşliğinde tablosu üzerinden çalışırken izleyebiliyoruz. Ben şimdiden sanatçının aşığı olmaya adayım. Ben şimdiden internetin izbe mahzenlerinde dolaşarak ressamın diğer işlerine ulaşmaya ve kendisini daha iyi tanımaya çalışıyorum.

İlgili Yayınlar

3 yorum

  1. Gerçekten çok güze resimler, her birinde de bir merdiven var. Belki de bu muhteşem hayal dünyasından gerçekliğe bir bağlantı olarak kullanmış o sembolü. İnsan üzerinde düşünebiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi yerden yakalamışsın hiç dikkat etmemiştim. :)

      Sil
  2. Bir ressamın veya ressamların aşığı olmak güzel bir şey...

    YanıtlaSil