Billboard'tan Dev Hizmet / Doğumgünü Şarkısı

16:15


Dev hizmetin ne olduğunu açıklamadan önce Billboard'un ne olduğundan bahsedelim, vikinin yardımıyla.
Billboard, Amerika Birleşik Devletleri çıkışlı bir çeşit magazin-müzik-kültür dergisi. Çook uzun yıllardan beride yayındaymış. Derginin en ünlü olayı ise Hot100 listeleri.
The Billboard Hot 100, Amerika Birleşik Devletleri'nde gerçekleşen single satışların, radyolarda çalınma sıklığının ve müzisyenlerin yaygınlığının esas alındığı bir müzik listesidir. Billboard adlı dergi tarafından her hafta güncellenir. 4 Ağustos 1958'den beri listeleme yapmaktadır.
Şimdi dev hizmete gelelim.

Yukarıda ki linke tıklayıp, çıkan sayfada doğum tarihinizi giriyorsunuz; uygulama sizin doğumgünü tarihinizde ki en popüler şarkıyı yani Hot100'ün 1 numarasını buluyor. Ben açıkçası çok eğlendim uygulamayla ve de kendi doğum günümde ki 1. şarkıyı bilmem de çok sevindir. Aile de ki herkesin şarkılarına baktım sanırım.
Sizde uygulamayla kendi şarkınızı bulabilir isterseniz yorumlarda paylaşabilirsiniz.

Benim şarkım: The Sign - Ace of Base

İlgili Yayınlar

15 yorum

  1. Rod Stewart - Da Ya Think I'm Sexy :D Vuhuuu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa dinledim güzelmiş. :) Ya o adamların saçları ne öyle şimdi ki halılara benziyor. :) Sanırım ingiliz bunlar. :D

      Sil
    2. Ahahhahhaha :D Rakınrol uzun, meşakkatli ve çok saçlı bir yol :)

      Sil
  2. :))) Bayıldım bu uygulamaya :) I am woman/Helen Reddy çıktı banada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel şarkıdır. bir filmde karşılaşmıştım dinlerim ara ara.

      Sil
  3. What's Love Got to Do with It! Tina Turner çıktı, ahah çok eğleniyorum şu an tüm sülaleyi tarıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook severim bende tüm aileye baktım neredeyse. çok eğlenceli

      Sil
  4. Çok iyiymiş. Ben doğum tarihimi ve şarkıyı söylemeyeyim, çoook eski kaldı yahu:)

    YanıtlaSil
  5. Whitney Houston - I Will Always Love You çıktı benimki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablama da o çıktı demek ki yakın yaşlardasınız. :)

      Sil
  6. Çok eğlenceli bir şey ya, dur girip bakayım hemen :D

    YanıtlaSil
  7. Nyaa çok hoş *v* Madonna'dan Take A Bow benimki~ <3

    YanıtlaSil