Yıl Başı Tatili - Akrabalar, Hastaneler

17:12


3 gün okula gelmeyerek yılbaşı tatiliyle birleştirip tam tamına 10 gün tatil yaptım. Bu tatilin 5 gününü evde ailemle, 5 günüde memlekette kuzenler ve akrabalarla geçirdim. Eve gidince bilgisayarımı özellikle yanıma almamıştım, o yüzden sürekli kitap okudum ve 4-5 kitap bitirdim. Hafta sonu annemle birlikte alışverişe çıktık. Ben kot ve ayakkabı aldım; kota çok ihtiyacım vardı, hem giydiklerim eskimişti hemde kilo verdiğim için artık bazıları çok bol gelmeye başladı. Bazıları annesiyle alışverişe çıkmayı sevmez bense bayılıyorum, bir kere oram buram sarksa ya da gözükse de annemden utanmıyorum, birde annemin giyim zevkine de güvenirim hele bana tüm kotlar aynı gelirken o çok iyi seçiyor. 
Çarşamba günü de ailecek memlekete teyzemlere gittik. Teyzem Türk usulü-iç pilavlı hindi yapmıştı fırında, onu yedik, ben meze yemekten pek fazla yemek yiyemedim, mayonezli ve yoğurtlu mezelere özellikle bayılıyorum. Babam ve eniştem içki içtiler, ablam ve kuzenlerimde içti ama ben pek içmedim; rakıyı hiç sevmem, yemeğin yanında da bira içemiyorum. Zaten benim için alınan ama içemediğim biraları bir gün sonra akşam cipsle beraber götürdük. Yılbaşında 10'dan geriye doğru sayma olayına üzerimde bir tabak dolusu meyve ve elimde çayla yakalandığım için hiç kalkmaya bile yeltenmedim, sıcacık koltuğun içinde yiyeceklerle çok mutluydum.
Bir gün sonra ise kalktığımda çok kötü başım dönüyordu, birazda midem bulanınca kuzenim hemen beni acile götürdü. Doktorda bir iğne vurdu, geldim kendime. Acilde ki doktorda da kendimi gördüm açıkçası, yılbaşını gecesini acilde hastalarla boğuşarak geçirmiş genç doktor ama yine de sabah herkes ile tek tek ilgileniyordu. Ben bu kadar sabırlı olmayabilirim orası başka. O gün kuzenlerle birlikte sinemaya gittik, izleyecek bir şey olmadığı için mecburen The Water Diviner'a girdik, film fena değildi çok sıkılmadım ama izlemeseniz bir şey kaybetmezsiniz. Sadece yabancıların gözünden bizi izlemek ilginç bir deneyimdi. Sinemaya girmeden önce Kipadan cips ve kola alıp çantalara tıkıştırdık, 2 saatlik film boyunca 4 cips yedim, Allah affetsin günahımı artık. :D
Bir gün sonrada annem, teyzem ve ben göz hastanesine gittik. Gözlüğümü kaybetmiştim yeni gözlük aldım, bilgisayara bakmaktan gözlerim alerji ve kuruluk yapmış, doktor özel cam yazdı ve o camlarda 180 lira gözlüğün çerçevesi de 300 lira olunca, baya indirim yaptılar aslında ama, babam tabi çıldırdı. Bir daha gözlüğünü kaybedersen ömür boyu kör kör dolanırsın dedi. Şimdi gözümden hiç çıkarmıyorum gözlüğü, eskiden sadece derslerde takardım. 
Tatilim aslında kısaca böyle geçti, tüm teyzelerimi dolaşmayla, biraz gülüşme biraz bağırış çağırış bir şekilde idare ettik. Dinlendim, sürekli ertelediğim işlerimi hallettim ve lahmacun kokulu şehre geri döndüm. Siz neler yaptınız?
Bu da böyle ''sevgili günlük çiçekler böcekler çok güzel'' tarzında bir yazı oldu ama idare edin artık. :)

Hatırlatayım Beni Buralarda Bulabilirsiniz

İlgili Yayınlar

6 yorum

  1. Bayıldım yazına , babana gulumsedim okurken .

    YanıtlaSil
  2. ay sen çok uzatmışsın tatili.. çok güzel kitap okumuşsun maşallah :) hangilerini okudun??
    yılın hep "sevgili günlük çiçek böcek çok güzel" tadında geçmesi dileğiyle :) mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana musmutlu yıllar meslaktaşım coffee. :)

      Sil
  3. Gulumsetti bu yazi :) Okul oldugunda tatiller guzel ve kiymetli :) Cicek bocek olsun ne guzeeel! Traalalllalalaa! :3 Guzel bir yil olsunnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aynen olsun valla, hepimiz için çok güzel bir yıl olsun. ^^

      Sil