Yeditepe İstanbul Dizisi Resimleri ve Sözleri

11:19


Uzun süredir resmen gizli gizli izlediğim Yeditepe İstanbul dizisi hakkında yazmak istiyordum ama bir türlü fırsat olmuyordu ve bende açıkçası dandik bir yazı da yazmak istemedim. Bu nedenlerden dolayı diziyi izlemeye başladığım ilk zamanlardan beri internette gördüğüm tüm resimlerini biriktirip bir klasör oluşturuyordum. Bende bu klasörden en sevdiğim resimleri paylaşmak istedim.



Bu iki resimde dizinin çekilmiş olduğu yerleri görüyoruz ki benim gibi İstanbul aşığı olan insanın şehir sevgisini bin kat daha artırdı; dizinin çekildiği mekanlar ve dizinin çekildiği mahallenin şu an aşığıyım. 
  
Yazının bundan sonrasında diziden sözlerin olduğu resimleri paylaşmak istedim. Dizide ki her replik neredeyse anlam yükle kimi zaman komik kimi zaman anlamlı ama her zaman izleyene bir şey hissettirebiliyor. 

Açıkçası dizi hakkında ne desem nasıl yazsam da ne kadar beğendiğimi ve nasıl bu kadar sevdiğimi anlatabilsem diye çook uzun uzun düşündüm ama bir türlü cevabı da bulamadım. O yüzden benim yerime resimler konuşsun istedim.

Yeditepe İstanbul Resimler ve Sözleri:
























Yeditepe İstanbul Gifleri:

Gif bulmak zor nasıl yapılıyor bende bilmediğim için, internette orada burada bulduğum gifleri yükledim. Şehir beni takmıyor gifi de favorim. :D




İlgili Yayınlar

13 yorum

  1. diziyi hatırlıyorum ama hiç izlememiştim, sanırım bir şans verilebilir:) bu arada gif için çok kolay bir yer var ben ilk lazım olduğunda oradan yapmıştım: https://imgflip.com/images-to-gif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. site için çok sağol. :D bence de şans ver, pişman olmazsın bence. :)

      Sil
  2. Bugüne kadar izlediğim en iyi 3-5 diziden biri...

    YanıtlaSil
  3. Yeditepe İstanbul! pek severim:))

    YanıtlaSil
  4. Şaşıfelek Çıkmazı'nın ardından en sevdiğim dizi olmuştu vakti zamanında.Postu görünce de hüzünlü bir tebessüm oluştu yüzümde. Sahici karakterlerin muhteşem oyuncularla yoğrulduğu sıcacık bir dizidir çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşaıfelek çıkmazını da izlemek lazım o zaman yakın bir zamanda. :D

      Sil
  5. hehh, o mekanlar şimdi "mutenalaştırılıyor" . toki, müteahhait, bok.

    YanıtlaSil
  6. Çılgınlar gibi izlemeye başladım. Replik aratırken yazını gördüm şaşırdım. :) Öyle güzel ki tarifi yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin eski mahallede buraya benziyor mu ya. İzlerken ara ara sen aklıma geliyorsun istanbulda oturduğunu, ya da bir zamanlar oturduğunu bildiğim tek insan olduğun için. :)

      Sil
    2. Biz de bu kadar güzel ilişkiler olmasa da çok benzer yönleri var, ben de izlerken geçmişe dönüyorum hep. Artık böylesine temiz bir mahalle kültürü kalmadı sanırım.

      Sil