Şimdi Mevsimi | Kitap Mimi

12:10



1. Kışın okumalık favori kitabın var mı?

Sanırım buna iki cevabım var.  Zümrüdüanka Yoldaşlığı ve Çavdar Tarlasında Çocuklar. İkisi de bana ister istemez, nedeni pek bilmem, kışı hatırlatır. Özellikle de Çavdar Tarlasında Çocuklar.

2. Yıl başı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?

Bu soruyu pek anlamadım, açıkçası. Ama dış kaplarının güzelliğinden falan bahsediyorsak, Ullyses Moore serisinin her hangi bir kitabını gözü kapalı kullanırdım. Serinin kapaklarının her biri birbirinden güzel ve cafcaflı.

Anonimlikten yavaş yavaş çıkar iken. :D

3. Kapağı mavi olan bir kitap?

Gördüğünüz gibi kapağı tamamen masmavi bir kitap. Bu Altın Kitaplar'dan çıkma, 1976 basım Küçük Lord kitabı. Babam tam bir kitap bağımlısı olduğu için küçüklükten itibaren hiç bir kitabını atmamış ve saklamış. Onun sayesinde şu an evde yaklaşık 500 kitaptan oluşan bir kitaplığımız var ama kaçını okudun derseniz 30-40 anca sanırım. Acı ama gerçek; ama kendime sözüm var yavaş yavaş eriteceğim. Fakat şunu söyleyebilirim ki çizgi romanların tamamını bitirdim, tabi babamın dokunmaya izin verdiklerini; bir kaç tane Teksas Tommiks romanı var, 1940 küsür basım, şeffaf dosyanın içinde okutmayı geç dokundurmuyor.


4. Kış tatili için mükemmel kurgusal dünya?

Tabi ki de Harry Potter'ın kurgusal dünyası. Tüm arkadaşlar noel için okulda kalıp, kaymak biralarımız eşliğinde Ron ve Hermonie'nin ilişkisini tartışırdık, bende ilk zamanlar nasıl Harry ve Hermonie'yi yakıştırdığımı anlatır araya nifak tohumları sokardım, çok güzel olmaz mıydı yanan bir şöminenin karşısında şöyle muhabbetler. Ama şimdiden söyleyeyim ben Ravenclaw'dayım, ona göre kankalarım varsa okula gitmeden bir tanışalım.

5. Birlikte kış tatiline gidebileceğin bir kitap karakteri?


Mrs. Dalloway, biraz yaşlı ama ben severim yaşlı insanlarla takılmasını. Hem Sally ile öpüşmelerini sorar, kız bana doğruyu de bakim sen lezbiyen misin, valla benden sır çıkmaz kocana da söylemem muhabbeti yapardım. Güzel bir tatil olurdu, o da benim gibi evcimen olduğu için evde takılırdık, partiler martiler işte.



6. Bu sene için listende olan bir kitap?

Virginia Woolf'un Deniz Feneri kitabı.

7. Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?

İçeceğim, kahve (her zaman kahve).
Atıştırmalığım, tuzlu kraker, peace işareti şeklinde olanlar.
Filmim, The Perks Of Being A Wallflower her boş zamanında izliyorum sanırım.

Mimlediklerim
Hikayeci
Elif.
Dr Coffe
Alice Lawliet
Shuu
Mirage

Unuttuğum kesin vardır şimdiden kusura bakmasınlar. 

İlgili Yayınlar

17 yorum

  1. Uuu hoş mim güzel mim <3 Mimlediğin için teşekkürler :3

    YanıtlaSil
  2. Kış tatili anlatımını çok beğendim.
    Oldukça eğlenceli geçermiş kesin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) değil mi. :) ya şarap eşliğinde bu muhabbetlerin hepsi diye belirtmeyi unutmuşum. :D

      Sil
  3. Çavdar Tarlasında Çocuklar bana da hep Kış'ı hatırlatıyor, merak etme, Holden Caulfield mereti de gözümün önünde hep o kırmızı avcı şapkasıyla karın altında sigarasını içerken canlanıyor. Mim için çok sağol, sende olmasan mimleyenimiz yok ama ben bunu uzuuun bir süre yanıtlayamayacağım gibi duruyor, zira bilgisayarım an itibariyle göçtü ve telefondan da mim cevaplamak zor haliylen. ;m; Gene de çok sağol! ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayıp ettin ya tabiki de her zaman mim yapınca aklıma gelen bir kaç isimden birisin. :D ne zaman yaparsan o zaman okurum artık. :) ya bu arada ben böyle kendi resimleri koyuyorum, senin gibi açık sözlü birinden yorumda almak isterdim. çok özürlü durmuyorum dimi. :D

      Sil
    2. Yok yahu, gayet şeker. ^^ Ayrıca benim de kitaplarımla aynı pozda bir yığın fotoğrafım vardır ha. xDDD Sinir olurum "öyle fotoğraf mı çekilir" diyenlere de...

      Sil
    3. anonimliğin verdiği zorunluluktan kitapların arkasına saklanıyorum ama seviyorum böyle foto çekmesini de açıkçası. :D

      Sil
    4. Bilgisayarım bir süreliğine düzelmiş görünüyor neyse ki, yanıtlayabileceğim yakında~

      Sil
  4. aa mim gelmiş:)) yazı yazmakla aramdaki buzlar eridiğinde hemen ilgileneceğim:D

    YanıtlaSil
  5. Clarissa'yla tatile mi gidilir ? Yarı yolda intihar eder falan mazallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etsin ne olacak eğlence çıkar işte. :)

      Sil
  6. Ben bi ortadan kayboldum nolmuş senin bloguna, adın değişmiş, tasarım değişmiş. Neyse ki blogun adı aynı da bulabildim :D
    Ulysses Moore serisinin kapakları cidden müthişti ya, küçükken kitaplığımda yanyana durup mutluluk verirlerdi bana. Bi de dış kağıtlarını çıkartmazdım hayatta kitapların ama bir tek o serininkini çıkarmıştım değiyordu çünkü :D
    Ve kış için en iyi kurgusal dünya kesinlikle Harry Potter, tam olarak aklımdaki cevabı vermişsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa sen bayadır ortalıklarda yoksunn ben yoksa temayı değiştirelii çook oldu. :D Gitme bir daha nereye gittin hem.

      Sil
    2. Tema neyse de isim değişikliği koydu bana :D Anonim olmaya karar vermişsin artık bakıyorum, ismin aramızda o zaman :D

      Sil
    3. Ya işte güya anonim olduk ama tüm yakın arkadaşlarım biliyor. sonra resim atıp duruyorum. :( maksat uzaktan tanıdığım insanlar ilk kez girerse direk anlamasın.

      Sil