Şarkılı Meydan Okuma #4

13:50


Bu madde resmen benim için yazılmış, tüm hayatım kirli zevklerden ibaret, sanırım. Açıkçası bazı insanlar tarafından adlarının bile anılması yasak olan şarkıcıların, bazı şarkılarını takıntı derecesinde seviyorum.

Kirli zevkiniz olarak nitelendirdiğiniz şarkı hangisi?
Gelsin ergenler gitsin ergenler. Açıkçası Iggy Azalea'nın her şarkısını takıntı derecesinde seviyorum, Fancy, Work, Black Widow vesaire.  Ama bu aralar en çok dinlediğim şarkısı Beg For It ve ben onu seçtim. :)


Keşke sadece Iggy ile bitseydi ama bitmedi; ayriyeten One Direction'ında bir kaç parçasını gerçekten seviyorum. Sanırım bu Iggy'den daha büyük bir itiraf oldu ama artık neyse, bu benim blogum ve paylaşmaktan korkmamalıyım sonuçta. Hepsini sıralayıp kendimi rezil etmek istemiyorum ama son zamanlarda en çok dinlediğim bir parçasını paylaşmak istiyorum, 

You and I



 Çok utanıyorum, terk edin burayı.

İlgili Yayınlar

19 yorum

  1. Ahaha allahım çok güldüm:-D hepimizin böyle utandığı ama gene de dinlemekten kendini alamadığı şeyler var. sanırım ben de itiraf edebilirim one direction dinlediğimi:-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hepimiz itiraf edelim artık one direction dinlemek suç olmasın. ^^

      Sil
  2. 1D ben de arada dinlerim. Korkma yanlız değilsin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sen bile dinliyorsan o zaman açık açık söyleyeyim ya. :D

      Sil
    2. Zihnin Arka Sokakları'na senden fazla şok oldum :D

      Sil
    3. bendee şaşırdım. :)

      Sil
  3. Ben galiba en çok bu soruyu sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende en çok bunu sevdim ama önümüzdeki sorulara da bakalım. :)

      Sil
  4. yahu sizin kirli zevkleriniz benim ayh çok tatlı değil mi dediğim şeylerden hep ben bu yazıyı nasıl kaleme alırım hiçbir fikrim yok :/ nerde demet akalınlar, serdar ortaçlar, türk pop müzik devleri :( neyse bana göre de taylor swift kirli zevk en azından :( YIKTINIZ BENİ ULAN :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allaha şükür türkçe pop sevmiyorum. :) yoksa seviyorum cheesy şarkıları. :)

      Sil
    2. Şuraya "Ebru Gündeş-Kaçak" diyerek Mirage'a desteğimi vereyim de gideyim.

      Sil
    3. :) ahaha dur bir dinleyeyim hiç duymadım. :)

      Sil
    4. İşte aradığım kirli zevk! Hay yaşa

      Sil
  5. Ay nasıl güldüm soruyu ben cevapladım sanki :D Ben de en başa Iggy Azalea'yı yazardım sanırım. Arkasından da One Direction değil ama aynı ayarda Justin Bieber'ın As Long As You Love Me'sini ekleyebilirim. Bir de bir de hakkında çok büyük konuştuğum için mi nedir son zamanlarda Nicki Minaj'ın Night is still young şarkısını çok dinliyorum. Daha da var bir sürü. Hepsi de çok güzel bence :/
    Utanmamalıyız ama ya, hepsinin tadı ayrı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz pişmnalığını yaşıyorum ben seni alıştırmış olabilirim kötü müziğe spotifyden dinlediklerimi görüp alıştırmış olabilirim. :) çok özür dilerim.

      Sil
    2. Alakası olmadığını, hatta seni bile daha derin rezilliklere çekebileceğimi ben bu soruyu cevaplayınca anlayacaksın :D

      Sil
  6. One Direction konusunda yalnız değilsin. :)) Hatta henüz bebeyken (internet fenomeniyken) Justin Bieber bile dinlediğim zamanlarım olmuştu. Kabus gibi! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende dinliyordum bir ara justin ama şimdi dinlemiyorum çünkü çocuğun kişiliğinden gıcık kapıyorum. iggyden, one directionerdan falan gıcık kapıyorum.

      Sil
    2. Aynen. Bir de buna fan gruplarını dahil edince, aman Allahım! :D

      Sil