Şarkılı Meydan Okuma #2

13:56


Yassss. Şarkılı Meydan Okuma'nın ikinci günündeyiz ve benim sanırım cevaplarken en zevk aldığım soru buldu. 

Çıktığında radyonun sesini açtığınız şarkı hangisi?
Sanırım şarkı 2013'ün Eylül-Ekim aylarında çıkmıştı, bende tatil için kuzenlerin yanına memelekete gitmiştim. Memlekette, ne yapacaksın kuzenler seni arabayla dolaştırırken radyoyu açacaksın. Zedd - Stay The Night ft. Hayley Williams şarkısını son ses açıp Tarsus-Mersin yollarını az aşındırmadık. Aynı zamanda beni Hayley Williams ve Paramore ile tanıştıran şarkı da bu olmuştu sanırım, klibini izleyip de turuncu saçlarıyla Hayley'e hayran olmamak çok zor. Hala evin içinde açıp orayı burayı kırma isteği uyandırıyor şarkı bende.


İlgili Yayınlar

10 yorum

  1. Tatilde memlekete gitmek mi, Tarsus mu, Mersin mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tarsusluyum da :) o bahsettigin guzergahta, tatilleri cok yol almıslıgımız vardır.

      Şarkı meydan okuması dolayısıyla eklemistim seni. memnun oldum :)

      Sil
    2. bende çok memnun oldum. :) ekleyerek iyi etmişsiniz bende ekledim seni. tarsus bir başkadır, bu arada.

      Sil
    3. Başkadır tabi ;)
      Görüşmek üzere...

      Sil
  2. Ben yine farklı versiyonunu dinliyorum. :D İlk aşağıdaki halini keşfetmiştim ve ondan sonra orijinal hali çok yavaş geldi.

    https://soundcloud.com/djdennycrane/stay-the-night-or-get-away-hardwell-tomorrowworld-mashup-denny-crane-reboot

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelmiş ya bu da önce Hayley Williams olmayacak diye sevmem demiştim ama onun sesi üzerinden coverlarmışlar, güzel olmuş zaten Zedd'in baslarının öyle ahım şahım hayranı sayılmam. :)

      Sil
    2. bu daha çok club müziği ama. :)

      Sil
  3. Şarkı çalıyorum, film çalıyorum, alabildiğine sömürüyorum bloğunu haberin yok heheh^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa blogu amacına göre kullanan birileri varmış demek ki. :) tabi çaldıklarından haberdar da edebilirsin.

      Sil