Şarkılı Meydan Okuma #1

14:46


Daha öncede bahsetmiştim, Zihnin Arka Sokaklar Şarkılı Meydan Okutma başlattı. Tam tamına bir ay sürecek bu meydan okumada her güne bir soru düşüyor. Soruların listesini şu linkte bulabilirsiniz.
Hadi bakalım, lafı fazla uzatmadan ilk günün sorusuyla başlayalım. Zihne bir not ilk gün için biraz karamsar başlangıç olmamış mı? :)

1) Sevdiğiniz kişilerin sizin cenazenizde hangi şarkıyı çalmalarını istersiniz?
Bu konuyu aslında çok uzun zamandan beri aklımda düşünüp tartıyorum, cenazemin gömülmesini ister miyim, beni yakın diye vasiyet versem arkamda bıraktıklarımı zor duruma düşürür müyüm diye. Ama cenazemde hiç değilse yedi yemeğimi yerlerken bile olsa açacakları müziği biliyorum, büyük ihtimal taziyeye gelen bir çok kişi bu ne falan diyecek ama yine de eğer ben bir yerlerden müziği duyuyor olabilirsem çok mutlu olacağım. Şarkı The Band Perry'nin If I Die Young parçası, umarım genç ölmem ama 90'ımda nalları diksem bile arkamdan bu şarkıyı çalsınlar.


Şarkının sözleri ise şu şekilde,
If I die young bury me in satin  
Lay me down on a bed of roses 
Sink me in the river at dawn 
Send me away with the words of a love song 

Eğer genç ölürsem beni satenler içinde gömün
Güllerden bir yatağa yatırın 
Şafak vakti bir nehire bırakın
Bir aşk şarkısının sözleriyle yolcula beni 

İlgili Yayınlar

4 yorum

  1. Hiç duymadığım bir şarkı. Ama beğendim :) Özellikle banjo takıntım olduğu düşünülürse baya beğendim :D

    Benim şarkılara gelirsek; bence karamsar değillerdi ya ? Sessiz bir gidiş ve yeniden görüşmek üzere bir kaç dize hepsi o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yani güzel ama karamsar bence karamsarlıktan zarar gelmez. daha önce duymamana şaşırdım, baya popülerdi bir ara çünkü. :)

      Sil
  2. Nightcore versiyonunu çok seviyorum belki sevmeyebilirsin ama bir bak lütfen. ^^

    ----- https://www.youtube.com/watch?v=TEsJW9KXuOc -----

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendim güzel yapmışlar ama orijinalına bir takıntım var açıkçası. :)

      Sil