Lily Allen'ın En Sevdiğim 10 Şarkısı

12:03


Son zamanlarda sürekli aynı şarkıları dinlemekten bıkmıştım. Lily Allen'ı elbette biliyordum, tüm şarkılarını dinlememiş olsam da dinlediğim şarkıları hep hoşuma gitmişti. Tam müzik sıkıntısına girdiğim bir dönemde imdadıma yetişti Lily Allen'ın albümleri. Popüler ya da popüler olmayan bütün şarkılarını çok beğeniyorum ve özellikle bazı parçalarını dinlerken dinlendiğimi hissettiriyor.
Lily Allen'ın şarkı sözleri saldırgan olabiliyor, ama müziğinde çok fazla hissetmiyorsunuz o öfkeyi(bir kaç parçası hariç tabi). Gururlu bir feminist olması ve şarkı sözlerinde de önemli konulardan bahsetmesi dolayıyla her zaman sevgimi kazandı ve kazanmaya devam edecek. 
Lafı daha fazla uzatmayayım, işte Lily Allen'ın en sevdiğim 10 şarkısı; şarkılar arasında sıralama yoktur.
Not: Şarkıların hepsi linklidir, tıklayarak şarkıları dinleyebilirsiniz.

İlgili Yayınlar

7 yorum

  1. çok sebiyom ben de Lilly i.
    özellikle sözleri, açıksözlülüğü kendini sevdiren şeyi. *-*
    ama ilk şarkıları daha iyi. (bence) heh yine önyargılarımı koydum ortaya. :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir. :) ben tüm şarkılarını aynı seviyorum sanırım. :) ama ilk şarkıları daha soft sanırım.

      Sil
  2. Smile'ın akustik haline bayılırım <3 Lily'nin ikinci albümü bence oldukça başarılıydı.

    YanıtlaSil
  3. Listedekilerin hepsini sevmekle beraber ek olarak şunları da çok seviyorum:

    Alfie
    L8 Cmmr
    Everyone's At It
    As Long As I Got You
    Back to The Start

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aralarında en çok as long as i got you ve alfie seviyorum dediklerinin arasından. :D

      Sil
  4. İyi hatırlattın, ben de şarkı sıkıntısı çekiyorum. İndireyim hatunun bi albümünü neyin.

    YanıtlaSil