Gecenin Köründe Ders Mi Çalışılır?

12:04


Merhaba arkadaşlar, ne yapıyorsunuz ben bu aralar sadece okula gidiyorum. Çünkü devamsızlığım çok azalmış ve yönetimde devamsızlık konusunda gittikçe sıkı olmaya başladı. Bugün sınıfta yan sıramda oturan bir oğlan uyuya kalmış ve ilk dersi kaçırdı; devamsızlığı bir saat ile geçti diye bir anda ağlamaya başladı, ne oluyor şaşırdım. Şanslıymış, sevgilisi geldi de teselli etti oğlanı. Bir daha anladım ki sevgili önemli, ben ağlasam kendi sümüğümle boğuşurdum, peçete veren bile olmazdı.
Derslerde genelde en öne oturuyorum, önce gözlüğümü kaybettiğim için öne oturmak zorunda kalıyordum sonradan da alışkanlık oldu. En önde oturup hocanın gözüne takılmamak içinde amfinin en köşesinde oturuyorum, o taraflara gelende pek olmuyor açıkçası ve yalnız takılıyor sayılırım. Bu aralar da davranış (psikoloji) derslerimiz baya arttı ve psikoloji hocası da bana taktı. Adam ilk dersinde yanıma gelip sen neden böyle herkesten uzak oturuyorsun gibi sorular sordu; bende makul şekilde üst dönemden kaldığımı kimseyi tanımadığımı, ders dinlemek için öne oturduğumu açıklamaya çalıştım. Peki o ne yaptı gel seni sınıfa tanıştırayım dedi ve elimden tuttu, allahtan sürüklenmesi kolay bir insan değilimde yok hocam sağolun hiç gerek yok diyerek adamı durdurabildim. Ya sen koskoca profesörsün insan psikolojisinden tüm anladığın bu mu arkadaş, az daha tüm sınıfa rezil ediyordu beni.

Bu aralar daha sınav yaklaşmadan, hiç değilse işlediğimiz konuları bitirmeye çalışıyorum, ama sürekli uyuduğum ve uyanık olduğumda da uykusuz olduğum için ders çalışamıyorum. Geçen hafta Ayşe gece 4'de gel ders çalışalım dedi, bende akşam zaten 10'da kalkmışım hayatta yatmam, iyi bari gideyim de 2-3 konu bakayım dedim. Gecenin 4'ünde yollara düştüm, hava da o kadar soğuktu ki kulaklarım düşecek diye korktum bir ara.  
Ee gittin de ders çalıştınız mı diye sorarsanız 'ıhhh' derim. Aslında ilk 2 saat iyi gidiyordu, arada konuşsak da çalışıyorduk. Sonra Ayşe acıktı, benimse acayip uykum geldi, sonra sabahın 6'sında kumru söyleyip, The Big Bang Theory izlemeye başladık. Tabi benim olduğum yerde dizi muhabbeti yapılmaz ve izlenmez ise olmaz.
Biz bu ders çalışmalarını bir kaç kere daha tekrarladık ama bu sefer birbirimizi dürtmemek için farklı odalarda ve daha makul saatlerde çalıştık. O yatak odasında çalıştı bende salonda. Kendisi de yanda görüldüğü gibi yatak odasında kendine güzel bir köşe oluşturmuş.

İlgili Yayınlar

4 yorum

  1. bizimde komite yaklaşıyor T_T
    grup çalışmalarının hazin sonu bu galiba :S sonu muhabbete sarıyor..
    davranış bilimciniz az çatlak olabilir mi?? ilkokul çocuğu gibi gel sınıfla tanıştırayım seni falan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir ve de çatlak bence ya. :D ve gerçekten de grup çalışması çoğu zaman saçmalık. :D

      Sil
  2. ahaha kendimi gördüm. geçen yıllarda arkadaşımın evine toplaşır final haftalarında kafein komasına girerdik .. şimdi okulunu uzatan şanslı(!) insanlardan olduğumdan o arkadaşlarım iş hayatının curcunasında yol bulmaya çalışıyor bense tek başıma ders çalışmaya çalışıyorum.. falan filan.
    okuyunca bunları bi, eski günleri özledim şimdi..
    bu arada dersler konusunda bol şans!:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol bende sınıfta kaldım bir yıl uzadı herkes bir şekilde uzatıyor bu okulu ya. :D

      Sil