Blogda Yaptığım Değişiklikler / Müzikli Meydan Okuma

17:38


Yine blogun temasını değiştirdim, oooo çok büyük haber bize ne diyenleriniz olabilir ama ben yine de duyurusunu yapmak hem de blogda ki son değişiklikler hakkında genel bir bilgilendirme de bulunmak istedim.
  • Yine bloggerın kendi temalarından biriyle devam ediyorum ama bir öncekinden farklı bir tema. Umarım bu son değişikliğim olur ama söz veremeyeceğim. Artık blogun arka planında benim çok sevdiğim bir resim var.
  • Yukarı kategoriler kısmında isim değişikliklerine gittim yer probleminden dolayı; içerikler değişmedi hala izlediğim, okuduğum şeylerin listesine gidiyorsunuz. 
  • Bloguma facebook sayfası açtım beğenirseniz gerçekten çok mutlu olurum.
  • Kendime ask.fm hesabı açtım, sorunuz olursa oradan ya da yorumlardan sorabilirsiniz. Ki pek soranda olmadı şimdiye kadar. :)
  • Onun dışında yandaki linklerden, bana başka sosyal medya hesaplarından da ulaşabilirsiniz.
Birde son bir haberim var, Zihnin Arka Sokakları 30 gün sürecek, Müzikli bir meydan okuma başlatacak. Bu pazartesi, ayın 26'sı oluyor sanırım. Ona katılacağım bir aksilik olmazsa. Sizde katılmak isterseniz tık tıkBelki her gün bir meydan okumaktansa 5 günde bir yapabilirim işimi kolaylaştırmak ve hem kendimi hem de sizi çok meşgul etmemek için.
Evet, biliyorum çok merak ediyordunuz, blogumda ki değişiklikler hakkında bilgi almak için yanıp tutuşuyordunuz; bu kadar beklettiğim için kusura bakmayın.

İlgili Yayınlar

8 yorum

  1. Güzel olmuş teman beğendim ben, yeni hesapların da hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol Titania, bakıyorum buralardasın temelli döndün sanırım.

      Sil
  2. Bende sürekli tema değiştirenlerdenim, anlıyorum sizi. Arka plan resminiz çok hoş gerçekten. Dilerim yeni tema bolca ilham getirir, hoşça kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sizde hoşça kalın. :)

      Sil
  3. Değişiklik iyidir, güzeldir
    Güzel günlerde kullan :p

    YanıtlaSil