Yıl Başı | Ben Yine Yollarda

09:10


Ahh kişisel bir yazı yazmamın üzerinden baya bir zaman geçmiş. Şu an saat tam olarak 8.51 ve benim 10.30 dersine yetişmem lazım ama ben burada laptopun başında yazı yazmaya çalışıyorum. Çünkü dersten sonra memlekete gideceğim ve pcimi yanımda götürmüyorum. Yanıma 5 tane kitap aldım tüm tatil boyunca onları okumayı planlıyorum.  Biraz pc başından uzaklaşmam lazım çünkü artık gözlerim kör olma raddesine geldi sanırım, sürekli yanıyor. Ama merak etmeyin sınavım bittikten sonra 4 tane yazı yazmıştım. Hepsini zamanladım ve ileride yayınlanacaklar kendiliğinden.
Bu aralar genelde film yazıları yazmaya çalışıyorum çünkü çok izlemeye başladım. Özellikle yeni çıkan iyi filmleri kaçırmak istemiyorum. Birde imdb verdiğim puanların hepsini criticker diye bir siteye aktardım. Artık o siteyi kullanıyorum puan vermek izlediğim filmler takip etmek için, film manyakları için daha uygun.
Ablamda yıl başı için geliyor ve umarım hep beraber güzel vakit geçirmeyi başarabiliriz. En son sefer kavgalı olarak ayrılmıştık. Tatiller ile ilgili tek beklentim bir kaç aile üyesi yüzü görüp yiyip içip sıçmak. Bir kaç gün boyunca sağlıklı beslenmek için sabırsızlanıyorum, sebze yemeğini özledim, canım çok fazla pırasa çekiyor ki normalde hiç sevmem. 
Benim için dua edin arkadaşlar, son komitemden iyi almış olayım. Çok çalıştım, resmen 10 gün boyunca küflendim o kütüphanede. Sınavdan önceki tüm hafta hastahanenin zindana benzeyen kütüphanesinde ders çalıştık ve resmen orada çürüdüğümü hissettim o bir hafta boyunca. Bitirdiğim her konu sanki benden bir şeyler götürüyordu, o yüzden karşılığını almak istiyorum. Sabah 12 gece 12 çalışmanın bir karşılığı olmalı artık. O bir hafta boyunca başka bölüm okusam diye ne kadar düşündüm inanamazsınız. 
Bu yazıya da kısa kesmek zorundayım; valizimi toplamam, giyinmem, okula gitmem, derse girmem ve dersten sonra geri dönüp valizimi aldıktan sonra otogara gitmem oradan da eve geçmem lazım.

İlgili Yayınlar

6 yorum

  1. Insallah diledigini alirsin.iyi yolculuklar , mutlu yillar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. :D size de musmutlu yıllar. :)

      Sil
  2. İyi tatiller, iyi yıllar ve umarım komiteden iyi almışsındır. Yeni yılda başarı ve huzur diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim sana da çok iyi tatiller. komiteden de iyi aldım. :D

    YanıtlaSil
  4. Mutlu Yıllar, İyi tatiiler, umarıam daha bir yenilenmiş ve enerjik dönersin memleketinden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol sana da iyi tatiller. :D

      Sil