Son Zamanlarda Hayat Daha İyi Sanki

20:36


Dün arkadaşımızın sevgilisinin doğum gününe, bara, gittik. Uzun bir süre sonra bu bünyeye alkol girmiş oldu. Çok fazla içmedim ama bir ara kafam hafif hoş olmuştu. Ki bu her zaman yabancıların olduğu ortamda çekinen benim için iyi bir şey, bir miktar alkol dilimi çözüyor. 
Bir arkadaşımıza da ilk defa bira içirdik. Bir millerı tüm gece boyunca zor bitirdi. Benim biramın tadına da baktı, senin ki daha güzel neden bana bunu aldırdın dedi, tabi ben ilk defa içeceği için miller'ın daha uygun olduğunu düşünmüştüm ama iş işten geçti artık. Hoş millera da kız birası derler aslında, neden derler acaba hiç düşünmemiştim.
Doğum günü çocuğuna da çok güzel hediyeler geldi. Bir grup arkadaşı çok güzel şeyler düşünmüş, incelikli hediyeler almışlar. Hatta gencin üniversite yaşamı ile ilgili kitap şeklinde çok komik bir şeyde hazırlamışlar. 
Mekanda iken bir prof. hocamızla da karşılaştık. Hocamız da sizden entel olmasın çok sosyal bir kadın. Her haftasonu bir gezide ya da bir konserde. Bir ara sürekli hem muhabbete dahil olup hemde hocayı kesmeye çalıştım. Tabi hocamız biz ameleler gibi bira içmedi, en son arkadaşıyla beraber şaraplarını yudumlarken gözüme çarptılar. 
Uzun süredir, sürekli üniversite de arkadaş ortamım yok diye kendi kendime biraz hayıflanıyordum. Dün gerçekte bu ortama sahip olduğumu fark ettim. Aslında son 1-1.5 aydır farkındayım, sayıları az ama güzel arkadaşlar edindim. Umarım bu 4 insanı kolay kaybetmem. 
Bu günde yine aynı kadro, öğlen 1'den akşam 7'ye kadar, kütüphaneydik. Ee ne yaparsınız tıpçı olmak böyle bir şey. Bir gün dışarıda sürtersen bir gün kütüphaneye tıkılmak zorunda kalıyorsun. Tabi ben arkadaşlarla kütüphane de takılmayı da seviyorum açıkçası, hem ders çalıştığım için vicdanen rahatlıyorum hem de aralarda çay kahve içip muhabbet etmekten zevk alıyorum.
Bu cuma bu dönem ki son komitem var; gerçekten iyi geçmesini istiyorum, bunun içinde çalışıyorum. Her gün kütüphaneye gitmeye çalışıyorum, kıçımı sıkıyorum bu aralar. Umarım, istediğim notu alırım ve yılbaşını güzel geçiririm. Ailecek memlekete gideceğiz, ablam da İstanbul'dan gelecek. Hem kuzenim Hamza'yı görmüş olacağım. Bakalım yılbaşında belki kuzenler toplanıp bir şeyler yaparız. Tam tamına 39 kuzenim olduğunu söylemiş miydim?
Son zamanlar güzel ve yorucu geçiyor. Yeni yıla umarım hepimiz neşeli ve gelecekten umutlu bir şekilde gireriz.
Sanki çok anonimişim gibi foto koyamadım, anonim kalmak istiyorum ama kalamıyorum.

İlgili Yayınlar

11 yorum

  1. komiten de başarılar dilerim.. eh bir tıpçı olunca k.hane ve devamı ilgimi çekti :D :D
    etrafta dostlarının olduğunu fark etmen güzel bir şey :)..
    kalabalık mı ne ailen :D bayramda dolan dolan bitmez ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz kalavalık çünkü annemin 9 babamın iki kardeşi var. hepside genelde 3-4 çocuklu. :D

      Sil
  2. Seni böyle umutlu, mutlu görmek güzel! Yeni yılda da aynen devam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. :) valla 1 yıldır bunaltımla sizi de bunalttım.

      Sil
  3. Ne guzel 34 kuzenin varmis.hersey gonlunce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sizinde. :)

      Sil
  4. huhuuu kuzen sayısına baak:D ne güzelmiş. biz sadece 13 kuzeniz:(
    miller içimi en rahat biralardan. limonla falan içebilirsin misal. kızlarda genel de çok sert biralar tüketmez diye de bir algı olduğundan, kız birası diyorlar. ama şahsen ben hiç sevmem tuborg, carlsberg dururken lafı bile geçmez geçemeez.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sizde azmışsınız. evet bence de bende miler sevmiyorum çünkü biranın yanında limon da sevmiyorum.

      Sil
  5. Bana göre hala anonimsin :D HIMYM resmini görünce direk daldım yazıya. Bitmesine en çok üzüldüğüm dizi HIMYM :( O vicdan rahatlatmak için çalışmak bende de oluyor bazen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok üzülmüştüm bittiğinde ama bir şekilde bitmesi gerekiyordu artık. :)

      Sil
  6. hhehe yazıyı okudum okudum sonra senin yüzünden oturup kaç kuzenin var onu hesapladım. hiç bu kadar çok olduklarını fark etmemiştim :D

    YanıtlaSil