Aksiyon İstiyorum

17:43


Hiç kendinizi sürekli olayları kaçıran ve ikinci ağızdan dinlemek zorunda kalan insan olarak hissettiniz mi Maalesef ben kendimi sürekli bu durumda buluyorum. 
4 kişiden oluşan çekirdek ailemiz de çok fazla olay olmaz. Ailenin kaderini değiştiren bir kaç büyük olay olmuştur. Ve o olayların hiçbirinde ben yokumdur. Sürekli ya başka yerdeyimdir ya uyuyorumdur, mutlaka olayı kaçırırım ya da  son anda yetişirim.

1. Olay: Ablamın İçkiyle İmtihanı

Ablamın liseden mezun oluşundan sanırım 1 ay sonrası. Mezuniyet partisi düzenlenmiş, lisedekilerle vedalaşılmış. Dershanedeki arkadaşlarıyla da vedalaşmak için, dershanenin danışman hocasıyla bir parti düzenlemeye karar vermişler, bir barda. O günde çok hüzünlü olduğu için, içip durmuş. Bunu eve de bizim üst katta oturan arkadaşın babası bırakmış. Tabi içkinin verdiği cesaretle, bağırıp çağırmaya, bizim evin katına çıkana kadar tüm kapılara vurmaya, ve bağırmaya başlamış. Babam çok sinirlenmiş haliyle, annemse garip bir şekilde gülüyormuş duruma; zorla eve sokmuşlar. Babamla içkiliyken tartışmışlar, babamın tüm kötü yönlerini yüzüne söylemiş. Ertesi gün ise ağlaya ağlaya babamdan özür dilemiş. 
Ben neredeydim: Ders çalışmak için kuzenime gidesim tuttu ve yatıya kaldım. Oralar ablamın peşine de takılmayı sevdiğimden partilerine beni götürmeyince çok sinirlenmiştim. Kuzenimde tüm gece partiyi basacağız diye atıp tuttuk ama ağzımdan sular akıtarak kanepenin üstünde uyuya kalmışım.
Şu olayı da kaçırdığıma inanamıyorum. Ablam genelde sarhoş olmaz, fıçı gibidir mübarek. Bense iki birayla saçmalamaya başlıyorum. Hala çok üzgünüm bu olayı kaçırdığıma. Ne kadar eğlenceli olurdu tahmin edebiliyor musunuz?

2. Annem'in Acile Kaldırılması:

Tabi bu olay eğlenceli değil ama olaylar yaşanırken annemin yanında olmak isterdim. Kadıncağız üst komşuya çıkacam derken, yüz üstü bir şekilde düşmüş ve burnu merdivenin kenarına gelmiş. Uzun süre de pansumanlı kalmıştı burnu. 
Ben neredeydim: Dershanedeydi, ders bittikten sonra ders çalışmaya kalmıştım. Nalet gelsin şu test kitaplarına. Hatırlıyorum, dershaneden eve gelene kadar otobüste ağlamıştım, otobüste 50 kişi bir şey mi oldu oğlum diye sormuştu. 

3. Evde ki Yangın

Evde çamaşır makinesi yanar, neredeyse evi ateşe verecektir. Annem yetişin komşular evimiz barkımız yanıyor diye veryansın ederken. Ablam şalteri indirip, hemen bir havlu kapıp tuvalette ıslattıktan sonra ateşin üstüne atmış. Olayı anında çözmüş. Tabi ben uzun süre ablamın olay anında ki soğukkanlılığını dinledim. ''Hımm iyiymiş, ben olaydım bende yapardım, hıhı evet evet haklısın çok büyük olay iyi bok yemişsin'' diyerek, hasetten çatladım. Bir ara ciddi L koltuğun kenarını tutuştursam sonra da ben mi söndürsem diye düşünmüştüm ama sonra yiyebileceğim dayağı düşününce vazgeçtim.

Bunun gibi bir çok olay var arkadaşlar. Şu an için sadece aklıma gelenleri yazdım. Üzerinde uzun uzun düşünsem eminim en azından 5-6 tane daha olay bulurum. Kahroluyorum, artık şu gözler kanlı canlı bir aksiyon görmek istiyor. 

İlgili Yayınlar

4 yorum

  1. aksiyon istiyorum başlığını görünce.. ben de sakinlik istiyorum demek istedim birden!!. Nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde hayatım şu sıra 2.sınıf amerikan gençlik dizisi moduna aldı kendini:))
    1.sezon bitmek üzere ben de aldım biramı çerezimi izliyorum işte:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yaa ne güzel bayılırım cheese amerikan gençlik dizilerine keşke benimde hayatım öyle olsa. :)

      Sil
  2. İçki güzel de şu sarhoşluğu olmasa :p

    Annen ciddi bir şey yaşamış. Sert zemin, çok daha ağır hasarlar verebilirdi. Gelmiş geçmiş ama yine de geçmişler olsun diyeyim tabii!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. :) ben saroşluğu da seviyorum ya çakır keyif olma halini. :D

      Sil