Soğuk, Portakal, Araba Yolculuğu

19:04



Hastalıkla boğuşmaya başladım çünkü havalar çok fazla soğudu burada. Bende hastalanmaya çok hevesli gibi sürekli ince ceketlerle dışarı çıkıyorum çünkü bir montum var, sanırsınız ayı postu. İçinde boğulacak gibi  hissediyorum, klostrofobimi azdırıyor. Bu mont yüzünden montfobik oldum. Sürekli Tylol içiyorum, limonlusunu bulabildim tadı pek güzel değil, ben portakallısını daha çok severdim.
Bekleyen notlarıma çalışmam, çarşafları değiştirmem, 1 haftalık bulaşığı yıkamam ve arada insanların gözlerine bakmam lazım.
Hazır noddle ile beslenmeye başladım. Çünkü yapımı çok kolay, sıcak suyu ve içerisinde gelen sosları karıştırıp 3 dakika bekliyorsun seni doyuran, ama tadı sulu cips gibi olan bir şey elde ediyorsun. İlk zamanlar yiyemiyordum ama şu an alıştım, tadı fena gelmiyor. 
Devamsızlık hakkım çok azaldığı için şu hasta günlerimde bile okula gitmek zorunda kalıyorum. 
Şu soğuk günlerde tek yapmak istediğim, sevdiğim biriyle araba yolculuğuna çıkmak. Benim ehliyetim yok ama yolculuğa çıkacağım kişinin var bence. Hem yola çıkmadan önce 1-2 kilo mandalina portakal alırız, o arabayı sürer bende ona soyup yediririm. Dışarı da hafif yağmur olur, klimanın sıcaklığıyla da arabanın içi tamamen portakal kokar. Çok güzel olmaz mı bence çok güzel olur; acaba kim benimle böyle bir yolculuğa çıkmak ister.
Sanırım yine hiç bir şey yapmadan günlerimi geçiriyorum. Yemek yiyorum, bloga yazıyorum, twittera giriyorum, okula gidiyorum başka hiç bir şey yapmıyorum. Kimseyi arayıp da hadi bir yerlere gidelim, bir şey yapalım demek gelmiyor içimden, telefonda beklemiyorum kimseden.
Tüm hafta sonu evdeydim, çok fazla yatmaktan tüm kan beynimi gitti, suratım kıpkırmızıydı. Çok uyuyunca benim başım çok ağrıyor, sizin ki ağrıyor mu?
Duffy dinliyorum, çok iyi geliyor. Arabada sadece Duffy dinlesek olur mu?

İlgili Yayınlar

13 yorum

  1. Ya ben de istiyorum uzun araba yolculuğu. Yanımda sevdicek olsun, müzik ve atıştırmalık bir şeyler...:)

    YanıtlaSil
  2. asla çok uyuyamam yoksa tüm gün baş ağrısı günü zehir eder bana. yalnız değilsiin..
    ben de geçen gün ses sıfır/ kendi sesimden korkar haldeyim işe gittim. konuşamadan tüm gün o kadar zor geçiyor ki.. (özellikle benim gibi konuşmayı çok fazla seven biri için)
    kışı çok seviyorum ama soğuk algınlığı/grip hiç hoş şeyler değil. burnu kıpkırmızı insanlar kulübü gibi olduk, domino gibi hastalanıyoruz ekipçe..
    araba yolculuğunu kim sevmez? ehliyeti olan bi arkadaş ben de arıyorum bulursan haber et:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa gerçekten öyle. ben maalesef çok yatıyorum ve çok çabuk hasta oluyorum. :(

      Sil
  3. ne garip.
    şu uzun yol meselesinde tıpkı senin gibiyim!
    ehliyetsiz ama kilolarca turunç soyup yedirmeye gönüllü, onları fanlara asıp şebeklik yapmaya istekli.
    senin şu ev hayatına 1 aydır hasretim.
    hiçbir ses duymadan,
    nefes almanın büyük gürültü olduğu bir yerde,
    tek başıma ve hiçbir şey yapmadan durmak istiyorum.
    yemek yemeden 2 gün yaşamak mesela.
    hele bir yorgan altı olsa ohhhhh.
    şöyle her şeyin anasını bacısını satıp da tüm parayı cukka edip de tüymelik zamanlar bunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke keşke ama 2 gün ölürüm ben yemek yemez isem. :(

      Sil
  4. Şu soğuk havalar başladı mı anlayınız ki beraberinde sinsi gülüşü olan hastalıklarıda beraberinde getiriyor :D
    Bu havalarda bol bol portakal mandalina yemek ve en önemliside sıcak sıcak ıhlamur içmek :D Yeterli vitamın aldıktan sonra pek hasta olunmuyor :D Portakal kokusu demişken evde soba varsa yanacak o çıtır çıtır tahtalar sobanın içerisinde.Sobanın üzerinede koyacaksın bir kaç tane portakal kabuğu veyatta limon kabuğu işte o zaman mis mis :D

    Akinator oyunu bencede popüler olanları buluyor :D Ama eğlencelide bulamayınca ben genellikle alay ediyorum bulamadı diye :D Kim bilir daha bu oyun gibi güzel ne tür oyunlar vardır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soba yok ama kaloriferin üstünü koyuyorum. Aynı etkiyi yapmıyor maalesef ama hiç yoktan iyidir. İçimde ki oryantalizm ölmesin maksat.

      Sil
  5. Ne güzel anlattın be, şu an yola çıkasım geldi :'(
    Biz yine de olumlu düşünelim, mesela paralel evrende birlikte yolculuğa çıkabiliriz evet :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yhaa gerçekten beğendin mi bu aralar kişisel yazılar hiç içime sinmiyor arada kaldırıyorumda.

      Sil
    2. Hayır yapma, bırak yaz istediğin gibi. Kendini kısıtladıktan sonra yazmak anlamsızlaşıyor denendi biliyorsun :)
      Hem kötü dediklerini de genelde çok seviyoruz bunu da biliyorsun.

      Sil