Lovely Complex

20:07


Lovely Complex, animeler olan sevgimi bana tekrar hatırlatan bir anime oldu. Uzun süre sonra bir animede ki ilişkilere inandım, karakterlerle güldüm, onlarla ağladım. Evet gerçekten yaptım bunu, çizim olduğunu bildiğim karakterin aşk ilişkilerine ortak oldum. 
İsminden de az çok anlayabileceğimiz gibi Lovely Complex bir aşk hikayesi ama o bildiğimiz ağlak, sünepelerden değil. Evet baş kadın karakterimize üzülüyoruz ara da, ama o kadar güçlü ve sevecen bir karakter yaratmışlar ki hemen unutuyoruz endişelerimiz. Romantikliğin dışında benim şimdiye kadar izlediğim en komik anime Lovely Complex. Eskiden Japon'ların gıcık olduğum tüm hareketlerine bu sevecenler sayesinde sevdim ve bayıldım.  Bir ara kawai^^kawai diye evin içinde dolandığım doğrudur.


Koizumi, 170 boylarında ortalama bir Japon kadınına göre çok uzun bir kızdır. Boyu ile ilgili bir çok takıntısı vardır. Boyuna göre sevgili bulamayacağını ve çok kaba göründüğünü, tatlı görünmediğini düşünür. Otani de 156 boyunda ortalama bir Japon erkeğine göre çok kısa bir oğlandır. Onun da belli etmemeye çalışsa da boyuyla ilgili çok fazla takıntısı vardır. 


Bu ikili sürekli boyla ilgili birbiriyle dalga geçmekte ve kavga etmektedirler. Bir gün birbirlerine boylarına uygun bir sevgili bulmak için anlaşma yaparlar. Birbirlerine arkadaşlarını ayarlayacaktırlar. Fakat işler pek de istedikleri gibi gitmez. 


Milletin arkasından iş çevirmeye çalışırken birbirini daha iyi tanımaya ve birlikte vakit geçirmeye başlayan ikili çok fazla ortak yönleri ve zevklerinin olduğunu fark ederler. Koizumi ve Otami arasında ikisinin de uzun süre kabul etmeyeceği güzel duygular yeşermeye başlar. Birbirlerinin en iyi arkadaşı çoktan olmuşlardır.


Bu iki karakterimiz dışında, Koizumi'nin en yakın arkadaşı Nabuko var ki o da ana karakterler kadar sevilesi ve tapılası. Özellikle hikayede kendini fazlaca hissettiriyor ve çok da komik. Aynı zamanda en iyi arkadaşın tanımlaması bu kız. 


Nabuko dışında, yan karakter olarak Nabuko'nun sevgilisi Heikichi var. Aynı zamanda ikilinin aslında kendilerine ayarlamak istediği ama sonra bir birleriyle çıkmaya başlayan Chiharu ve Ryoji var. Anime'de özellikle yan karakterler çok geri plana atılmamış ve hepsi ayrı ayrı güldürmeyi başarıyor.


Tüm hikaye Koizumi Risa'nın gözünden anlatılıyor ki animeyi en iyi kılan yönlerinden birisi. Koizumu çok obsesif arızalı ama bir o kadar da tatlı ki onu sevmemek elde değil.
Lovely Complex beni yeniden anime dünyasına çeken, çok tatlı, çok romantik mükemmel bir anime. Daha önce anime izlemediyseniz açılışı Lovely Complex'le yapabilirsiniz, eğer anime izliyorsanız ve daha Lovely Complex izlemediyseniz durduğunuz kabahat.

Koizumi: Listen midget! I'm going to curse you and make you shrink 1 cm everyday, and in only 156 days you'll vanish completely!!
Koizumi: Dinle cüce. Seni lanetleyeceğim ve her gün bir 1 santim kısalacaksın, ve sadece 156 günde tamamen yok olmuş olacaksın.

Koizumi Forever!!!

İlgili Yayınlar

11 yorum

  1. Otani forever!! :P
    Şaka şaka tabi ki Koizumi (^_^)

    Uzun süredir acaba ben mi derin bir duygusal bağ kurduğum için Lovely Complex'i yere göğe koyamıyorum diyordum ama senden önce bir kaç kişinin yorumuyla birlikte seninki bu düşünceme son noktayı koydu.
    Lovely Complex benzerini bir daha zor bulacağımız eşsiz bir anime :(
    Kendine özel komedi dili bunda en büyük etken tabi ki. Bir de gerçekten aşkları sıradan değil. Otani'de o gıcık, soğuk, peşinden koşturan esas oğlan karakteri yok mesela. Bütün soğukluğunun sebepleri açıklanıyor, itici gelmiyor bu yüzden.
    Şu lanetleme kısmına her seferinde aynı coşkuyla gülüyorum :D
    Koizuminin ataşiva ataşiva, ahooo, nandiyanen, nobu-chan deyişi kulaklarımdan gitmez hiç :)

    Şu gıcık olup sonradan sevdiğin hareketleri merak etmiştim keşke yazsaydın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya genel olarak misal ben böyle sulu hareketlere falan gıcık olurdum bu animeyle sevdim hepsini. Hatta şu sürekli komik suratlara falan bile uyuz olurdum ciddi anime arıyordum. :D

      Sil
  2. Türkiye de bu kadar anime hastası olduğunu bloggerlardan öğrendim. Oysaki pokemondan başka anime izlemezdim. O da anime mi? belli değil hoş. :))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim efenim beğenmenize çok sevindim yazımı :)
    Şimdi yazıyı görünce birden eskilere gitti kafam ilk romantik animem ah ah.Ana karekter kızımıza hem çok gülmüş hemde çok üzülmüştüm anime boyunca.Artık pek böyle güzel animeler çıkmıyor sanırım.Çıkıyorsa da ben rastlamıyorumdur :D Son bölümünde herkes el sallıyordu sanırım anime bitiminde hala aklımdadır.Hani bir animeye çok bağlanırsınız ve anime bitincede içinizde bir boşluk oluşur bittiğine inanamazsınız işte bu anime beni böyle yapan ender animelerdendir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yaa gerçekten öyle mi başka romantik anime önerisi varsa alırım ama. :D

      Sil
    2. romantik anime önerisi bir sürü var :D başlıyorum şimdi sırayla önermeye :)

      Bokura wa Minna Kawaisou
      Eikoku Koi Monogatari Emma
      Eikoku Koi Monogatari Emma: Molders Hen
      Gekkan Shoujo Nozaki-kun
      Nodame Cantabile
      Ookami Shoujo to Kuro Ouji
      Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love
      12-sai.: Kiss, Kirai, Suki
      Amnesia
      Brothers Conflict
      Diabolik Lovers
      Hiyokoi
      Hotarubi no Mori e
      Kaichou wa Maid-sama!
      Kamisama Hajimemashita
      Kimi ni Todoke
      Kiniro no Corda: Primo Passo
      Kyou, Koi wo Hajimemasu
      Nagareboshi Lens
      Paradise Kiss
      Skip Beat!
      Suki Desu Suzuki-kun!!
      Sugar*Soldier
      Toradora!
      Vampire Knight
      Vampire Knight Guilty
      Hana Yori Dango
      School Rumble
      Aishiteruze Baby★★

      hepsini izlemeni öneririm güzel animelerdir :)

      Sil
    3. Bu sıralama en sevdiğin sıralaması. Ya ne kadar teşekkür etsem az. :)

      Sil
  4. Mangasını okumanı da tavsiye ederim çünkü çoğu anime mangadaki bazı yerleri atlar. Gerçi Lovely Complex mangayı iyi uyarlayan animelerden ama yine de Nakahara Aya'nın tatlı çizimleriyle daha da hoşuna gidecek bence Lovely Complex.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben bu yorumu yeni gördüm bakayım en kısa zamanda. :)

      Sil