Kütüphanede Sabahlamak

20:31


Döndük yine kürkçü dükkanına. Komiteden sonra dersler hiç ara vermeden başladı maalesef. Bense sınavlara çalışırken bozduğum uyku düzenimi düzeltmeye çalışıyorum. Şu aralar sürekli yarı uykulu yarı hasta gibi dolaşmamın nedeni de budur sanırım. Sadece 2 saatlik uykuyla okula gidince, oluşan yorgunlukta yüzümden okunuyor sanırım. 
Komite zamanı bir kaç gün 7/24 açık olan hastahane kütüphanesinde sabahladık arkadaşlarla. Güzel ders çalışıyorsun ama o günün sonunda resmen enkaza dönüşüyorsun. Ben o günden sonra yorgunluktan 1 gün kitap yüzü açamadım. Ama çok eğlenceli oluyor sabahlamak hakkını vermem lazım. Hele ki benim gibi uykusuzluk arkadaşlarınızın en çatlak yönlerini ortaya çıkarıyorsa, arkadaşlarınızı daha iyi de tanımanıza neden oluyor. Gecenin 4'ünde hastahanenin boş koridorlarında kolunu kaldırmaya üşenen ben alınan fazla kahvedeki kafeinin etkisiyle bir balet gibi oradan oraya zıplarken, bir arkadaşımda duvarın dibini çökmüş hastahane de ölümcül hastası varmış gibi sefilleri oynuyordu. Radyoloji bölümünde yan yana bulunan 3 masaj koltuğuna her birimiz iki kere bindik ve aletin gıdıklamasıyla da hönküre hönküre uzun süre güldük. Aslında hastanede sesli gülünmez ama gecenin o saatinde kimsenin umursadığını sanmıyorum. Aletlerden birisi bozuktu, sürekli kendi kendine japonca konuşuyordu. Gecenin bir saati hastahanenin sessiz koridorlarında yankılanıyordu sesi. Bir ara kendimi 3. sınıf Japon korku filmlerinde hissetmedim değil. Sonra bozuk olan alete her birimiz birer tekme geçirerek yolumuza devam ettik. 
Sınavlar ve okul dışında hayatımda çok bir değişiklik olduğu söylenemez. Evi toparlayıp temizlemem lazım ama bir türlü işe başlamıyorum. Bu aralar çok fazla para harcıyorum, hiç değilse 4-5 gün evde yemek yapıp biraz tasarruf yapmam lazım ama yemeksepetinden kafamı kaldıramıyorum. Bir insan her konuda bu kadar iradesiz olamaz sanırım. 
Çok şey yapmak isteyip hiç bir şey yapmadığım; tek aktivitemin dizi-film-müzik olduğu günlerden geçiyorum yine. Atlatmak gibi bir amacım yok aslında, bu günleri seviyorum; film-dizi izlemek ve müzik dinlemek gerçek hayatta hissetmediğim duyguları hissettiriyor. 
Siz şu şarkıyı dinleyin bende akşam yemeğim yerine mısır gevreği yeyip The Good Wife izleyeyim. 

İlgili Yayınlar

13 yorum

  1. Bende aynen derslere gömüldüm . Umarım ilerde karşılığını alırız . Müzik süper. The googd wife ı izleyeceğim. Kolay gelsin. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. harry potter'ı görünce mutlu oldum bir an. :)

    YanıtlaSil
  3. komite sonrası fena çarpmış.. komite zaten fena çarpıyor :/
    evin toplanması gerek tabi.. odamda toplansa hoş olur aslında :)
    şarkı güzel :) japon koltuk ürkütücü, fazla kahve zararlı :D :D
    kolay gelsin derslerinde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sen doktor musun okuyor musun. her iki şartta da beni anlarsın. tıp komiteleri öldürür. :D

      Sil
    2. daha okumalardayım daha :/
      komite öldürür.. yasal uyarı olmalıymış :D

      Sil
  4. açma olum bu kadar arayı (:

    YanıtlaSil
  5. Sanki kafein değilde alkol çarpmış gibi yaptıklarınız anlattığına göre :D Çok güldüm yazını okurken :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla alkol almadık. :D Alkol alsak yıkardık sanırım o hastahaneyi. :D

      Sil
  6. Ne güzel arkadaş ortamın var :'( Doğuştan asosyaliz biz :')
    Bir de sondaki şarkıyı ben kaptım, benim o.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şarkı çok güzell. İşte bi kütüphane de görebiliyoruz birbirmizi maalesef. :(

      Sil