Blogumun 1. Yılı Kutlu Olsun

15:17


Tam bir yıl önce bugün bu blogu açmıştım. Huuuh, farkına bile varmadan günler geçip gitmiş.
Aslında, başka sitelerde yazdığım yazıların kaybolmaması için açmıştım bu siteyi ve kendi yazılarımın kopyalarını yayınlıyordum. Sonradan bloggerı sevmem ve bir çok güzel blogla tanışmam ile burada da yazmaya başladım. Şimdi ise sadece kendi bloguma yazıyorum.
Bir çok güzel insanla tanıştım burada. Bazılarıyla gerçekten güzel şeyler paylaştık, sohbet ettik. Buradan Shuu ve Ponti'ye selam olsun. Ponti son zamanlarda blogunu kapattı ama biz bağlantıyı koparmadık.
Zaman içinde bir çok değişim geçirdi blogum. 3 kere tema değiştirdim en sonunda bloggerın kendi temasına dönüş yaptım. Şu an ki halinden çok memnunum ama belli de olmaz her an sıkıla da bilirim.
Bir yıl içinde toplam 165 yazı yayınlamışım. Tahminen bunun 120-130 tanesini sırf bu site için yazmışımdır.
Biraz da istatistiklerden bahsedeyim. 
  • 1 yıl boyunca toplam 1216 yorum yapılmış yazılara.
  • Blogumun toplam 258 tane izleyici var.
  • En çok okunan beş yazı sırası ile şöyle:
  1. Yasuga No Sora
  2. Kardeş Payı
  3. Çavdar Tarlasında Çocuklar
  4. Friends With Benefits
  5. New York'da Geçen En İyi 25 Dizi
  • En çok yorum alan beş yazı sırası ile şöyle:
  1. Size Mim Yaptım | Film ve Dizili Mim
  2. Bu Aralar Hangi Dizileri İzliyorum #1
  3. 9 Madda İle Grinin Elli Tonu ve Alacakaranlık'ın İnanılmaz Benzerlikleri
  4. Bir Yılımı Geri Verseniz
  5. Yaklaşın Anlatacaklarım Var
  • Görüldüğü gibi film ve diziler hakkında ki yazılarım daha fazla okunuyor ama kişisel yazılarım daha fazla yorum alıyor. Bunun nedenini inanın ben de bilmiyorum.
  • Bloguma gelen ziyaretçilerin en sık kullandığı anahtar kelimeler şunlar:
  1. friends with benefits
  2. bin jip
  3. gen werther'in aclar
  4. blue is the warmest colour
  5. blogcunundefteri.blogspot.com
Sevdiğim şeyler hakkında, kendim hakkımda bir çok yazı yazdım. İçimi döktüm, dertleştim, mutlu anlarımı paylaştım burada. Açtığım için hiç pişman olmadım ve umarım ölene kadar kapatmam burayı. Beni bu son bir yılda yalnız bırakmayan tüm blogger arkadaşlarıma ve varsa düzenli okuyucularıma teşekkür ederim.

İlgili Yayınlar

26 yorum

  1. Bir sene mi hayal gibi.
    Seneler sıra sıra dizilsin önünde böyle. :)
    geç gelmiş olabilirim, ama bak hala buradayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım uzun sürelerde buralarda oluruz.

      Sil
  2. Mutlu yıllaaaaaaar (^_^)
    Yazmayı asla bırakmaman dileğiyle. Yoksa ben neye güler, nereden izlenecek dizi-film listesi yaparım :D

    Bu da 1. yıl kutlama şarkısı :)

    http://www.youtube.com/watch?v=Xe5RoPt6ME8

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pontiiiii. :) Ben bu şarkıyı çok severim ki orijinalini de pek sevmedim açıkçası bu versiyonu daha güzel. :D Teşekkür ederim. :D

      Sil
    2. Sevdiğini bilip yolladım zati :D Performansın kalitelisi yoktu o yüzden sadece şarkıyı koydum :)

      Sil
  3. Nice mutlu blog yaşlarına o halde;)

    YanıtlaSil
  4. Mutlu yıllaar :D Geçende konuştuğumuz için söyleyecek bir şey bulamadımdfsd Umarım uzun senelerce blogunu devam ettirirsin :3

    YanıtlaSil
  5. Sitenizin 1.yılı kutlu olsun efenim :D Nice yeni yazılara :D

    YanıtlaSil
  6. İlk yıl olsun~ Şey, ben de o blue is the warmest color tagiyle gelenlerdenim. ^^" Bu arada Çavdar Tarlasında Çocuklar yazısını daha önce görmemiştim, tam da kitaba başladım geçenlerde, fırsat bulunca bir göz atayım iyisi mi. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya gerçekten mi. :D googledan mı buldun geldin. :)

      Sil
    2. Evet ^^ Film hakkında araştırma yaparken

      Sil
  7. Mutlu yıllar ve daha nice nice yıllaraaaa

    YanıtlaSil
  8. vaay mutlu yıllar olsun o zaman.. nice senelere!!:)

    YanıtlaSil
  9. Nice mutlu yılların olsun. Birler, bin olsun... :)

    YanıtlaSil
  10. Hop hop hepibörtdey blog! :D Yalnız bir senede 200 küsur takipçi çok başarılı, ben 5 kişiye yazdım durdum ilk senemde :) Maşallah! :D

    YanıtlaSil
  11. Daha nice bol yazılı, güzel senelere :)

    YanıtlaSil