Şehir Yalnızı | Mim

15:50


XCoach, şehirli insanların yalnızlığı üzerine güzel bir mim hazırlamış; güzel sorular var kimseyi mimlememiş ama ben hemen atladım tabi ki çünkü yaratıcı ve anlamlı olmuş. Uzatmadan şehirli yaşamlarımızda yalnızlığı seçtiğimizi mi yoksa yalnızlığa mı itildiğimizi sorgulayan bu mim i cevaplamak istiyorum.

Oturup gelip geçen insanları izlemek için en iyi yer neresi?
Uzun süredir gitmememe rağmen, Okuduğum şehrin göbeğinde ki avmnin yemek yeme katında ki teras demek istiyorum. Yanında hiç bir uzun bina olmadığı için Şehre panoramik bir bakış sunuyor. Şehri en çok orada oturup, otamattan aldığım kahveyi içip ısınmaya çalışırken seviyorum. En yoğun caddede avmnin önünden geçtiği için gelen geçen insanlara küçük bir noktalarmış gibi davranarak izlemek kolay oluyor.

Pencereden baktığında ne görüyorsun?
Sitenin diğer apartmanını ve tam karşımızda ki camiyi görüyorum. Ama en çok da ara da perdeyi aralayıp gökyüzüne bakmayı seviyorum o pencereden. Hiç göğe bakamadığımı, hep önüme dönerek yürüdüğümü hatırlatıyor.

Gecenin bir vakti sokağa çıktığında, herhangi bir şehirde, ne hissediyorsun?
Benim sokağa çıkmayı en sevdiğim zamanlar gece vakitleridir açıkçası. Özellikle Şehir'de yalnız yaşadığım için gece vakti tek başıma yürüyüp açık market aramayı seviyorum. Bazende evimin yanında ki parka gidip oturuyorum ama orası pek güvenli olmamaya başladı. Eğer memleketimde isem, gece vakti babamla birlikte arabayla boş boş sokaklarda turlamak, babamın büyüdüğü eski mahalleyi ve sokakları gezmek demek. En çok baba-oğul olduğumuzu o anlarda hissediyorum. Birde geceyi Kent Lokantasında paça içerek bitiriyoruz, genelde şikayet ettiğim hayatımın değerli vakitlerinden bunlar.

Yaşadığın şehirde ki ideal bir günü tasvir edebilir misin?
Sabah 7'de kalkıp, okula gitmek ve tüm derslere girmek. Eve gelip biraz dinlenip ardından akşam yemeği yedikten sonra sinemaya gitmek ve eve yatma vaktine yakın gelip 1 saat ders çalıştıktan sonra, o yorgunlukla uyuya kalmak.

Yollara düşme ve yollara aşık olma halini tasvir edebilir misin?
Tek başına yolculuk yapmaktan, otobüs ya da herhangi bir toplu taşımayla yolculuk yapmaktan hiç hoşlanmıyorum. Eğer yanımda uykum geldiğimde başımı yaslayacağım biri olduktan sonra her yolculuğa katlanırım ve çokta zevk alırım. Varılacak yerden çok yolda geçirilen zaman değer veriyorum. Yollara aşık değilim ama özellikle gece yolculuklar kendimi hem yalnız hem mutlu hissetmemi sağlıyor.

'Yalnız yaşamak' nasıl duygudur?
Üç senedir bu duygunun içinde çırpınıyorum, başımı yukarıda tutmaya çalışıyorum zor ama bu duygunun içinden çıkmakta istemiyorum. Zaman geçtikçe daha içe dönük bir insan oldum yalnız yaşamak zor ama başkası ile yaşayamam artık.

Birbirimizi fazla mükemmelleştiriyor olabilir miyiz?
Ben şu an tam tersiyim aslında herkesi çok fazla kritize ediyorum. Herkesi çoğu yönüyle de çözdüğümü düşünüyorum, hatta kusurlarına çok takıldığımdan çoğu insanla da artık arkadaş olamıyorum. Tabi bu durum her zaman kendi kusurlarımın da farkında olmama neden oluyor ve çoğu ortamda da bu yüzden rahat edemiyorum.

Bir çok soruya direk cevaplar vermekten çok soruyu istediğim yerden anlayarak cevap verdiğimin farkındayım, çok şey etmeyin.

Mimlediklerim:

Shuu
Alice Lawliet
Elif.
Zihnin Arka Sokakları
Mirage
Ben Eylül

İlgili Yayınlar

17 yorum

  1. teşekkürler, çok aydınlatıcı bir mim oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydınlata bildiğime sevindim. :)

      Sil
  2. Çok güzel bir mimmiş ya *-* Teşekkür ederim hemen yapıyorum :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekliyorum cevaplarını merakla. :)

      Sil
  3. Çoook teşekkür ederim, bence de çok güzel bir mimmiş ve başka başka şehirleri de yaşayanlar aracılığıyla tanımaya olanak sağlıyor. Bu arada blogunu takip etmeye başladığımdan beri adını değiştirme sıklığına bakarsak belki de yakında adınla uyumu bakımından değişecek şablonun da pek güzelmiş. :3 *kendisi yapamıyor ama başkalarınınkini seviyor*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu son adımı değiştirişim olacak. Sadece resimi de değiştireceğim profilimde ki ama herkes alışsın diye bekliyorum açıkçası. :d Başta ki resmi(header)ı sağolsun Ponti yaptı. Blogu ben direk, bloggerın kendi özelleştir yerinden yaptım. Çok da zor olmadı biraz kurcalamak lazım istersen yardımcı oladabilirim bir kaç ufak değişiklik için ama sadece oradan yapılabilen şeyleri biliyorum. Onun dışında çok cahilim bu konularda. :D

      Sil
    2. Teşekkürler ama kalsın, zararı yok ya. xDDD Başkaları için bile üşeniyorum çünkü... ^^"

      Sil
    3. Tamam sen bilirsin ^_^

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Akşam ezanı okundu ben bilmem :D

      Sil
    2. Belki şuan ben Edirne'deyim :p

      Sil
  5. oo şablon değişmiş:))
    güzel mim'miş. güzel cevaplayabilirsem en yakın zamanda paylaşırım sizle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam bekliyorum. ivet şablon değişti. :)

      Sil
  6. yalnızlık alışkanlık yapıyor =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle. sende yapsana mimi. :)

      Sil
  7. Off uzun zamandan sonra ilk defa mim yapmak istedim. Sanırım takipçilerimi darlamayı göze alarak biraz çenemi düşüreceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo çok sevindim bekliyorum yapmanı. :)

      Sil