En Sevdiğim İlk 10 Komedi Dizisi

18:31


En Sevdiğim İlk 10 Film yazısından sonra, en sevdiğim dizileri de sıralamak farz olmuştu. Ama işin içinden bir türlü çıkamadım, dizilerimi on gibi küçük bir sayının içine sıkıştırmaya içim el vermedi. Bende biraz gevşetip, En Sevdiğim İlk 10 Komedi-Dram şeklinde iki farklı liste hazırlamak istedim. Listeye 9 Amerika, 1 Avustralya dizisi girdi. Listeyi hazırlarken de dizilerin 20 dakika olmasından çok, ödüllerde yarıştıkları kategoriye göre seçtim. Örneğin Ally Mcbeal ve Glee'nin her bölümü 40 dakika dram dizisi uzunluğunda fakat, tüm ödül törenlerinde Komedi dalında yarışıyorlar. 

= 30 Rock =

2006 - 2013
IMDB: 8.3
NBC

= Ally Mcbeal =

1997 - 2002
IMDB: 6.8
FOX

= Friends =

IMDB: 9.0
1994 - 2004
NBC

= Girls =

IMDB: 7.5
2012-
HBO

= Glee =

IMDB: 6.8
2009-
FOX

= How I Met Your Mother =

IMDB: 8.5
2005 - 2014
CBS

= Modern Family =

IMDB: 8.7
2009-
ABC

= Please Like Me =

IMDB: 8.4
2013-
PIVOT

= Sex and the City =

IMDB: 6.9
1998 - 2004
HBO

= The Big Bang Theory =

IMDB: 8.6
2007-
CBS

İlgili Yayınlar

29 yorum

  1. Please Like Me'yi biliyorum olley!

    Galiba Modern Family ile Glee'ye başlıcam projeleri teslim ettikten sonra.

    Sex and the City filmlerini sıkılmadan izleyebilmişken, dizinin eskiliğine tahammül edemedim. Friends için de ne yazık ki ilk bölümün 10 dksını aşamadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bayılırım eski dizilere hatta izlediklerimin çoğu da 90 larda falan başlar. :D Ama zevk meselesi bazısı katlanamıyor. :D

      Sil
  2. bir an the big bang theory i göremeyince panik oldum :D
    hımym çok iyiydi :D final sezonunu izleyemesem de :/
    her zamanki gibi sağlam listelerinden olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alfabetik sıralama yaptım. Yoksa 10da olmaz o. :D Teşekkür ederim listelerimi beğendiğin için. :)

      Sil
  3. Komedide zevklerimiz baya baya aynı :) Friends'i tekrar izleme seansı mı yapsam bu kış kendime? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yaap bence her daim izlenebilir friends asla eskimez. :D

      Sil
  4. Glee (:
    Benim şarkıları seçtiğim yer (:
    Şahaneler elbet bana göre de :P :)

    YanıtlaSil
  5. Komedi dizisi pek izlemem aslında. Drama seven biriyim. Oz'dur Six Feet Under'dır Wire'dır.. Ama beni güldüren ve kendine bağlayan bir komedi dizisi olmuştu: Arrested Development. Daha iyisinin çekileceğini zannetmiyorum. Tek kelimeyle müthiş dizidir. Öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arrested Development izleme listemde aslında ama bir türlü sıra gelmedi. :)

      Sil
  6. Girls yaaaa bu kızları seviyorum. Ne zaman başlayacak ya yeni sezon.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bilmiyorum ama 2015i bulur büyük ihtimal. :D

      Sil
  7. Ally Mcbeal şahane bir diziydi! Favorilerimden.

    YanıtlaSil
  8. Geçen akşam film sitelerinde komedi filmleri aradım durdum .açtıklarıma da hiç gülmedim .Bu sıralama bana bir süre yeter :D Teşekkür ederim efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olmasına sevindim. :)

      Sil
  9. Bu aralar dizi komasındayım. Geçen gün dizipub'da dizi seçerken gözüme girls ve please like me takılmıştı fakat elim bir şekilde korraya gitti, nihayet uzuuun bir bekleyişten sonra ona başladım. Ardından hemen girls'e başlıyorum o zaman.

    Modern Family'nin 4 bölümde fanı oldum zaten, müthiş :D Bu arada Married'di bitirdim. Dediklerine hak verdim. Eksikleri olan biraz tatsız bir dizi ama kesinlikle izletiyor.
    Shameless ve Modern Family'yi hemen eşle izleneceklere aldığım için onları ağır ağır izlerim. Diğerlerini işsiz olduğum sürece deli gibi tüketirim artık.
    Bunların dışında sadece 30 Rock ve The Big Bang Theory'yi izlemedim.

    Bir de ben Glee'yi öyle böyle değil çok özledim :( Son zamanlarda şarkılarını çok dinliyorum keşke eski haliyle dönse ve bir kaç sezon daha izlesek. Gerçi imkansız biliyorum final sezonu olması kesinleşti sanırım bu sezonun :'( :'( :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korrayada bayılırım ama komedi olmadığı için tabiki de buraya alamadım. Ama en iyi ilk 10 anime yazarsam içinde olur. ama şimdi kafam karıştı avatar ve korra anime sayılıyor mu?
      tbbt kesin seversin ama 30 rcok konusunda emin değilim. onu kime öenrdiysem hiiç beğenmedi onu beğenmek için biraz benim gibi amerika manyağı olmak lazım. espiriler sürekli onun üzerinden dönüyor. nasıl leyla mecnunu bizim ülke dışından biri izlese pek anlamlandıramaz ya onun gibi işte. :D

      Sil
  10. Uwaaah neden senin yazın panelde çıkmadı ki acaba? 0_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilemedim kiii. çıkmamış mı sen göçrmemşşsindir belki :(

      Sil
  11. Sex and the City'nin ilk sezonu kesinlikle "epic" kelimesini hak ediyor. O kadar farklıydı ki...
    Güzel liste beğendim :) Unite States of Tara'ya bakmadıysan öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakmadım ama listemde hem o hem de The Big C umarım sıra gelecek. :D

      Sil
  12. komedi diyince aklıma gelen dizilerden biri de will and grace. eski bir dizi ama keyifliydi. :) friends, girls de izlediklerim arasında. komedi dizilerine pek düşkün değilim galiba. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. will and grace i izlesem kesin bu listede olurdu ama bir türlü başlayamadım başlatmadılar. :( altyazısı tam değil bende önceliği altyazıları tam olan dizilere veriyorum.

      Sil
  13. Yalnız bu listeye bir Seinfeld yakışır. Hatta Seinfeld'siz listeye liste demem, diyemem ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben izledim Seinfeld'i hatta iki kere ama Seinfeld benim için sadece komedi dizisiydi. Bu yukarıdakilerse daha başkalar. Çok gülüyorum Seinfeld'e ama işte giremedi bu listeye girememesine üzüldüm de aslında. :(

      Sil
  14. Oley friends gördüm 😁 çok güzel bi liste olmuş tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Adsız. Eğer buraya tekrar gelirsen haberin olsun Parks and Rec. bu listeyi yaptıktan sonra izlemiştim. Eğer önce izleseydim kesinlikle bu listede olurdu. :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim zevkine güvendiğimden en yakın zamanda bakıyorum

      Sil