Buralardayım...

00:19


Beş gündür yazmıyorum bloga, uzun süre nadasa bırakmak istedim blogu ama dayanamadım ve yine yeniden buradayım. Yazarlık yaptığım sitelerden bir süre izin aldığım için çok daha boş vaktim olmaya başladı. Buraya daha fazla vakit ayırmak isterdim ama yaklaşan sınavımda elimi kolumu bağlıyor.
Bir ara İspanyolca öğrenmeye çalıştım, hevesim tahmin ettiğimden çok daha çabuk sürede kaçtığı için 2 günlük denemenin ardından bir daha yüzüne bakmadım. İngilizceye çok benzediği ve yazıldığı gibi okunduğu için öğrenmesi kolay dediler ama çok zorlandım ve ilk İngilizce öğrenirken yaşadığım karın ve baş ağrıları vücudumu ele geçirmeden hemen uzaklaştım yeni dil hevesinden. Belki daha sonra sayıları ve renkleri öğrenmeye başlayarak daha soft bir giriş yapmayı düşünüyorum. Sonuçta sıfırda sayılmam Uno, Dos, Tres, Maria dinlemişliğim var.
Dün, Özlemle birlikte Cem Yılmaz'ın Pek Yakında filmine gittik. Ben çook beğendim, filmlere yapılan göndermeler çok hoş olmuş. Zaten ,filmler hakkında filmlere, özel bir ilgim var. Özlem beğendi mi pek anlamadım açıkçası, gideceğimiz filmleri genelde ben seçtiğim için beni kırmamak için filmi sevse de sevmese de beğendim diyor. Filmden önce beraber yemekte yedik ve ben ilk defa sanırım tabağımı bitirmeden masadan kalktım ama hala aklımdan çıkmıyor tabakta kalan yemek. Hiç benlik bir tavır değildir yemeği yarım bırakmak.
Dün Özlem'e sana bir şey anlatacağım deyip, lafı uzatıp uzatıp sakıza çevirdikten sonra hiç bir şey söylemeyerek kızı da boş yere meraklandırıp, gerdim sanırım çünkü bende gergindim. Her neyse Özlem bu yazıyı okuyorsan aklında bulunsun söyleyeceğim şeyin seninle uzaktan yakından bir ilgisi yoktu, o yüzden senin heyecanlanıp gerileceğin bir şey değildi.


Bu arada uzun süredir Spotify kullanıyorum. Şu son 4-5 aya kadarda müzikle çok bir ilgim olduğu söylenemezdi; tam bir Glee manyağı olduğum için uzun süre sadece Glee Coverları dinliyordum. Spotify'i keşfettikten ve Ponti'yi takip ettikten sonra baya bir müzik keşfettim ve kendi listemi oluşturdum. Listenin belli bir teması yok, neyi dinlemekten zevk alıyorsam onları listeye ekledim ve 180 şarkı olmuş bile. Sanırım 500-1000'i de görür bu liste eğer Spotify'i kapatmazlarsa.
Bu aralar favori şarkım Merry Go Round, eğer Country seviyorsan hoşunuza gidebilir.

İlgili Yayınlar

13 yorum

  1. Yabancı yapımlarda türkiye adını duyunca sevinen doğuştan milliyetçi türk halkı gibi seviniyorum sevdiğim bloglarda kendi adımı görünce :)
    Seni anlamak zor iş ruh dövücü, pek zor. Ben Pek Yakında'yı zerre kadar sevmez, üstünde röpteşambırınla "ahh modern kültürde komedinin geldiği nokta pek hazin" diye söze başlayarak okkalı bir sitem yazısı yazarsın gibi düşünmüştüm :D Beğenmene çok sevindim.
    Listeni de takibe alayım hemen görmemişim. Böyle bir şey söyleyecekmiş gibi olup da söylemeyenlere de uyuz olurum, yazık değil mi Özlem'e önem verip dinliyordu öyle dikkatli dikkatli (-_-)
    Uno, Dos, Tres, Maria :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhihi bende adını anmayı seviyorum. Bende çok sinirlenirim ama mecburiyetten öyle oldu ya. Ya neden ben her şeyi sevmiyor gibi mi duruyorum çok beğendim gerçekten, çok da komikti. :D

      Sil
    2. Entellikten öleceğini söyleyen bir yazın vardı hatırlatırım :P

      Sil
  2. ooo orada 'I don't want to wait' var!! :)) çok severim hatta telefonum bu şarkıyla çalıyor yıllardır:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dawson's Creek severler için vazgeçilmezdir sanırım o şarkı, her dinlediğimde elli çeşit duygu kafama hücum eder.

      Sil
  3. Okulda ikinci yabancı dilim ispanyolca benim, önce kelimelerden(hayvanlar-meyveler) ve simple tense'den başladığında baya kolay oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne güzel bir okulun varmış. Dediğin gibi önce kolay şeylerden başlamak en iyisi sanırım.

      Sil
  4. Biz de gideceğiz galiba, iyi bari, güzelmiş. 0_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmeden bir Eşkiya filmini izlersen film çok daha anlamlı olur. :)

      Sil
  5. Ben bu filme nedense gidemiyorum yaw hep bir olay oluyor ve gidemiyorum :D Sanırsam evde tv'den izleyeceğim ben .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinema da izlemesen de olur öyle özel efekt falan yok zaten. :)

      Sil
  6. Ben ispanyolcayı çok sevmiştim. Bir gereksiz yüzünden bırakmasaydım, Latin gibi şakırdım kesin:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gereksiz yüzünden bırakılır mı hiç İspanyolcaya, hemen geri pratiğe başla da şakı latinler gibi .:)

      Sil