Bohemlik Bana Yakışmıyor

20:06


Her gün uyanıpta hayatın içinde yer almak, garip geliyor. Hala sorunlarım var ama hiç değilse fiziksel ve ruhsal olarak geçen yıla göre çok daha iyi hissediyorum. Geçmişi hatırladıkça aslında tek sorunumun, tembellik ve götünü kaldırmaya üşenmek olduğunu düşününce kendime üzülüyor ve kızıyorum. Bir insan nasıl hayatını berbat edecek noktaya getirecek kadar tembel biri olabilir. Kendime kızdıkça da değiştiremeyeceğim yaşanmışlıklar, geçip giden bir yıl aklıma geliyor, yine bir şeyleri aşamadığımı fark ediyorum. Ama her sabah kalkıp, bir liraya aldığım simidi yiyerek fakülteye gittikçe büyük bir sorunum olmayacak gibi hissediyorum.
Kendimi çok komplike, ruhu katman katman bir insan olarak düşünsem de, gözümde büyüttüğüm problemlerin ne kadar küçük olduğunu ve kolay çözüldüğünü fark edince mutluluğu ve hüznü aynı anda yaşıyorum.
Farklı ya da özel olmayı takıntı haline getirdiğim için içten içe aslında herkes gibi olduğunu fark edince huzursuzluk oluyor. Umarım, aptalca bir hareket ya da histerik çıkışlar yapıp insanları kendimden uzaklaştırmam. Bohem havalar bana hiç yakışmıyor bence.
Son zamanlarda yazıların hepsi, iğneyi kendine batır olarak ilerliyor ama yakında çuvaldızı çıkarmayı planlıyorum. 

İlgili Yayınlar

4 yorum

  1. Bad news!
    Üzülerek söylüyorum ki, karşında "aynı" şeyleri hissetmiş/hissediyor olan biri duruyor. Hayat ne garip...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygular bu yüzden evrensel sanırım.

      Sil
  2. Önemli olan farkında olmak/olabilmek.
    Bundan sonra herşey seni mutlu edecek şekilde olur umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de haklisin, ama garip bir durum yine de depresyomda oldugunu bilipte atlatamamak gibi biraz

      Sil