Yeniden Birinci Sınıf Olmak

01:16


Merhaba arkadaşlar nasılsınız, ben 3-4 gündür yorgun olmakla birlikte dışarı çıkıp, iki insan yüzü görüp, nefes alabildiğim içinde mutluyum. 


Daha önce şöyle bir yazı yazmıştım. Yazı da bahsedilen faili meçhul kişi bulundu. Meğersem benim en yakın arkadaşım Özlem'miş; yazın başında sınıfta kalınca, hiç kimsenin mesajlarına ve aramalarına dönmüyordum. O da nasıl olduğumu merak etmiş -daha önce de blogum olduğunu söylemiştim- o da googleda aratıp bulmuş blogumu. Yazın başından beride utanmadan okumuş, söylediğinde bir şok geçirdim ona pek belli etmesem de, çünkü yaptığım ve çoğu zaman arkadaş ortamında söylemediğim tüm rezillikleri burada belgeleriyle anlatıyorum. Şimdi bu duruma üzülsem mi sevinsem mi bilemedim, ama neyse artık ölenle kalanla çare yok. Wonder Boys'da ki James Leer gibi yazdıklarını okudukları için triplere giren insan olmak istemiyorum.
Bu aralar üniversite ile aramı iyi tutmaya çalışıyorum, yıl sonuna kadar bir aksilik çıkmaz ve aramız soğumaz umarım; dün kebap yedim, bugün lahmacun çok mutsuz olmaya vaktim kalmıyor.
İşte okulunun ilk gününü de geride bıraktık, hiç yeni insanla tanışma fırsatım olmadı ama zaten sadece 2 saat oryantasyon dersim vardı o kadar. Güzel bir ortama benziyor, yeni sınıfım eskisine göre daha aktif kişiler var gibi ama bakalım artık; 3-4 kişi hakkında şimdiden kafadan kontak imajı oluştu. Kimse kusura bakmasın en nefret ettiğim öğrenci tipi hocanın götünü yalayandır. Çok gereksiz arkadaş bizde sözlü diye bir şey yok, test oluyoruz sınav sonucunu da değiştiremez; genlerle aktarılan bir özellik midir nedir, okul biterse bu konu üzerinde yoğunlaşmak istiyorum.
Annem, üniversiteye gelmeden önce çantama iki kilo çiğ badem koymuş, Bir haftadır sincap gibi onu kemiriyorum, her tarafım kırıntı oldu ev badem kokuyor,
Öyle çok bir değişiklikte yok hayatımda, hala insanlara sinir oluyorum, hala asosyalliğin John Malkovich'iyim. Yeme şeklimi düzene sokmaya çalışıyorum ama bir türlü beceremedim, sürekli midemi bozuyorum, bıktım mide ve bağırsak ağrılarından.
Blog yayılıyor sanrım bu arada, adımla aratıp gelen insanlar artmaya başladı. Artık burada daha dikkatli olmam lazım.
Umarım herkesin üniversite veya lise de ki ilk haftası güzel geçiyordur. Ben beklentilerimi düşürdüğüm için çok hayal kırıklığı yaşamadım, sizde öyle yapın; düşürün beklentinizi. Cuma gelmesi dileğiyle, tekrar görüşmek üzere.

İlgili Yayınlar

6 yorum

  1. "dün kebap yedim, bugün lahmacun çok mutsuz olmaya vaktim kalmıyor."
    kendimi gördüm :)

    Mert yerinde olsam hazır takipçi az iken yeni blog açarım takma isimle, çok rahat edersin bence. Ben de çok pişmanım başta tc kimliğe kadar verdim neredeyse (-_-')
    İnsanlar her yerde. Mecbur geçinmek zorundayız. Niye bu kadar ön yargılı olduk biz anlamıyorum, iyi bir şey değil bu.

    Badem iyidir badem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takipçi sayım az mı? bundan fazla olamaz heralde. :) evet iyi badem cildimin güzelleştiğini düşünmeye başladım. :)

      Sil
  2. Yeni blog açmasan bile ismini silsen belki daha iyi olur. Ben de aynılarını yaşadım blog yazıyorum diyince millet manyakça bir çabayla arayıp buluyordu artık hiç kişisel yazamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl ismi kaldırırım bilmiyorum bir ara silmeye çalıştım beceremedim.

      Sil
  3. Antep'te olduğunu bilmiyordum, hep merak etmişimdir oraları *-*
    Arada bir krizlere giriyorum belki sen de görüyorsundur ama hiçbir şey kafayı yemeye değmez cidden. Fazla arkadaşa da gerek yok. Bir iki tane olsa yeter değil mi?
    Stalkerların çoğalıyorsa ismini değiştirmeni tavsiye ederim. Cidden çok sinir bozucu bir şey. =="

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değiştirdim ismimi bakalım neler olacak. :) evet antepteyim maalesef, çok merak etme merak edecek bir şey yok bence. :D

      Sil