Okullara Bir Kala | Screenshot Challange

11:30

Arada resmini kullandığım bu afette Mean Girls(Kötü Kızlar) filminin Regina George'u. En sevdiğim ilk 10 film karakterleri listesine girer. Filmi de izlemeyen kalmasın reca ediyorum.

Nasılsınız arkadaşlar uzun zamandır kişisel bir yazı yada durum güncellemesi yapamıyordum işte bu yazı da yaptığımın kanıtıdır.
Yazın, sürekli yazı girdiğimden de anlayabileceğiniz gibi 2-3 günlük kısa tatiller dışında hep evdeydim. Yani 13 Temmuz - 11 Haziran arası tarihlerinin hepsini yatağımda ya da koltukta pinekleyerek geçirdim. Pişman değilim bir daha olsa bir daha yapardım. Her yazın sonunda seneye tatile çıkacağız konuşması yaptık bir kaç arkadaşla ama o iş şimdiden söyleyeyim yaş. Benim ülke sınırlarından çıkmam için öncelikle ablamın hayatını düzene sokması lazım, yakınlar bir düzelme umudu da hissetmiyorum. 
Bu arada arkadaşlar ben ismim açık yazıyorum, ama fazla kişisel şeylerde yazıyorum garip bir durum anlayacağınız. Fakat kimse tenezzül edipte okumuyor blogdan haberleri olmasına rağmen. Ama 2-3 güne bir bloggerın istatistikler kısmından anlandığım kadarıyla 'mert koyutürk blog' şeklinde geliyor. Kim beni stalklıyor çıksın ortaya çok korkarım ben öyle şeylerden. Hele birde blogger duyurmadığım ikinci ismimle arayıp gelen var, o densiz kim çok merak ediyorum.
Bilen biliyordur, Bir Dizi Haber ve Kültür Elması adlı iki sitede yazarlık yapıyorum. İki siteninde İstanbul'da davetli oldukları etkinlikler var ama maalesef soktuğumun fıstık diyarında olacağım için gidemiyorum. ''Off ben parti ortamlarının sevmem zaten, hııı evet gelemeyeceğim''kalıbında ki cümleler kurmaktan gına geldi bu hafta. Tam 'parti-boy' olacak insanımda, şu an yazıyı yazarken ekmek arası tulum peyniri yiyip kaçak çay içiyorum.  Life is not easy gençler, bunu unutmayın. İyziysde bize değil.
Bu arada Screenshot Challange diye yeni bir olay çıkmış, kitap oburları ve ütopik kızlar şeysinin facebook sayfalarında gördüm. Çıplak ve şehvetli vücudumla kimseyi tahrik edip bana saldırmalarını istemediğimden ice-bucket challange es geçmiştim, fırsattan istifade screenshot challangayım dedim. Beklentileri çok yükseltmeyin, normal bir masaüstüm var olaylar yok. Adettendir,
Screenshot Challange ile Allahın izniyle kendi kendimi challange ediyorum,



Masaüstüm harika değil mi? Bu kız kadar aynı anda hem seksi, hem tatlı olabilen; hem kusurlu hem de mükemmel olan birisi yoktur. Sizinkileri de çok merak ediyorum. 

1- Shuu's Diary
2- Ponti
3- Şeyma Tanış
4- Zamska
5- Elif.
6- Emrah Özdemir
7-  Alice Lawliet

Adlı blogger arkadaşlarımı da challange ediyorum. 

#Son Not: Başlığın adını ''bu aralar Anan'' yapmak istiyordum ama siz sevgili okuyucularım alınırsınız diye yapmak istemedim. Aslında bu aralar anam da yapabilirmişim ama bu sefer de kendim gücenirim, hatta azıcık alındım da; bitiriyorum bu yazıyı. :(

İlgili Yayınlar

10 yorum

  1. Yanıtlar
    1. önemli değil. şimdiden emrak ettim masaüstünü. :D

      Sil
    2. Bilgisayara geçeyim, koyacağım söz! ^^ Yalnız şu Adele (adını yanlış hatırlamadıysam) güzel hatundu ama Blue is the Warmest Color boyunca saçlarını toplamak isteyen tek kişi ben miydim???

      Sil
    3. ahah bende istedim bir ara çünkü sürekli saçlarıyla uğraşıyordu. bir ara anana söyle düzgünce toplasın falan diye aklımdan geçti ama çok güzel topluyor. :)

      Sil
  2. Masaustun.. O kiz.. saclarini salaş toplamasi, yemek yerken görünen dişleri ve ve...
    *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğal güzellik, doğal güzellik derlerdi ama hiç bir zaman bu laf bir insana bu kadar yakışmamıştır. o yüzünün önüne düşen tel tel saçlar, her hareketi ile doğallığı falan derken eritiyor insanı ekran karşısında.

      Sil
  3. screenshot challenge'ını gördüm:))

    YanıtlaSil