Ruhunuza Dokunan Komedi | Please Like Me

21:36


Please Like Me, her bölümü yaklaşık 30 dakika süren bir Avustralya komedi dizisi. Dizinin ilk sezonun toplam 6 bölüm sürdü ve 2. sezonu 12 Ağustos’da yayınlanmaya başlayacak. Dizi yayınlandıktan sonra çok başarılı oldu ve ünü ülkesinin sınırlarını aştı, ABD’li Pivot kanalı da 2. sezondan itibaren diziyi eş zamanlı olarak yayınlayacak

Konu:

Please.Like.Me.S01 1080p.WEB-DL.AAC2.0.H.264-HKD
Josh, kız arkadaşıyla arasının bozulması ve ayrılmalarıyla aslına eşcinsel olduğunu fark eder.  Eski kız arkadaşı Claire ve en iyi arkadaşı Tom’un desteği ile yeni yaşam şekline alışmaya çalışan Josh bir yandan da ailesinin sorunlarıyla uğraşmaktadır. Annesi ve babası ayrılmış, bu olaydan sonra depresyona giren annesi intihara teşebbüs etmiştir. Hem annesine psikolojik olarak destek olmaya çalışan Josh hem de yeni yakışıklı erkek sevgilisi Geoffrey ile bir ilişki sürdürmeye çalışmaktadır. Anlattığı tüm olaylara komik bir pencereden bakmaya çalışan Please Like Me, bu işi iyi başarıyor ve diğer yarım saatlik komedi dizileri gibi komediden uzaklaşmak yerine, komik olmayı ve her bölüm sizi gülümsetmeyi başarıyor.

Karakterler:

tumblr_inline_mk33rkSzrh1qbdh7p
Josh: 
Karakter Josh Thomas tarafından canlandırılıyor. Aktör aynı zamanda dizinin yaratıcısı ve yazarı; Josh diziyi kendi yaptığı komedi şovlarından esinlenerek yaratmış.  Tam bir değişim evresinden geçen Josh tüm sorunlarının üzerinden gelmeyi başaran, biraz vurdumduymaz bir tip.
Claire:
Josh’un eski sevgili, Josh ile ayrıldıktan sonra görüşmeyi kesmiyorlar. Josh’ın eşcinsel olduğunu ilk fark eden kişi ve bu dönemde Josh’a yardımcı oluyor. Karakteri Caitlin Stasey canlandırıyor.

Tom:
Josh’ın en iyi arkadaşı ve ev arkadaşı. Sürekli ayrılmak istediği, fakat ayrılmayı bir türlü başaramadığı sinir bozucu bir sevgilisi var. Karakteri Thomas Ward canlandırıyor.
Geoffrey:
Josh yeni yakışıklı sevgilisi. Josh ile Tom’un iş yerinde tanışıyorlar. Josh’a çok ilgi gösteriyor ve ona yeni bir hayat tarzının kapılarını açıyor diyebiliriz. Karakteri Wade Briggs canlandırıyor.
#Not: Yukarıda ki ana karakterler dışında kadro da Josh’un annesi, teyzesi, babası ve babasının sevgilisi bulunuyor.
pleaselikme

İlgili Yayınlar

12 yorum

  1. Aylar önce varligini keşfetmiştim ama Türkçe altyazili olmayinca izleyememistim. Hatta İngilizce altyazili bile yoktu. İçimde ukte kalmis dizidir kendileri.
    Ayni zamanda güzel de bir ask hikayesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türkçe altyazısı var artık git izle hemen. :D

      Sil
  2. Hiç Avustralya yapımı dizi izlemedim koca koca ön yargılarım var hani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aç izle ben de daha önce izlememiştim. :D

      Sil
  3. Ne kadar çok dizi izliyosun,yetişemiyorum :/ :D

    YanıtlaSil
  4. Gariptir hiç Avusturalya dizisi izlemediğim halde çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izler isen yorumlarını da bekliyorum şeyma. :D

      Sil
  5. Bundan önce Avustralya dizisi olarak Angry Boys'u izlemiştim o da çok komikti öneririm (özellikle sağır kardeşiyle dalga geçtiği sahneler muhteşem).Josh karakterinin vurdumduymazlığına bayıldım. Nedense bana bir süre gay gibi de gelmemişti sanki gay olmaya sürüklendi :D Ben de yakın zamanda bu dizinin incelemesini yapmayı planlıyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D incelemeni dört gözle bekliyorum açıkçası çevremde diziyi izleyen kimse yok, başka birilerinden yorum almayı çok isterim. :D

      Sil
  6. Bu dizi o kadar tatlı bir dizi ki, ikinci sezonu da başladı çok güzel oldu.

    Çok sakin ilerliyor. Çok önemli olaylar dahi bir şekilde hayatın içinde veriliyor. Amerikan dizilerinin genelindeki abartılı tepkiler yok bence. Kimse kasıntı değil. Sanki gerçekte bu hayatı yaşıyorlarmış da birileri gelip bunları gizlice çekiyor sonra da düzenleyip servis ediyor gibi :D

    Çok spoiler vermek istemiyorum ama 2. sezonda canımı sıkan en çok şey 1. sezondan önemli bir karakterin olmaması. Onun dışında pek bir şey yok. Yeni gelen karakterler de gayet kabul edilebilir.

    Blogunu çok beğendim. Eline sağlık.

    İmza: E. :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E yorumunu bu kadar geç yayınladığım için kusura bakma gerizekalı site spama atmış. umarım bir gün yine uğrarsın buraya. :) hep gel buraya hatta sende aç linkini bırakkk. :D

      Sil