Iki Küçük Çocukluk Anısı

09:31

Merhaba arkadaşlar bu aralar sürekli dizi film yazısından kişisel yazamıyorum. Bende daha önce yazdığım iki küçük anımı paylaşmak istedim.

Günlerden bir gün, bizim memleketimde oturduğumuz mahallede yine olaylar olaylar sormayın. Bizim apartmanın karşısında ki apartmanda Piç Burak ve ailesi oturuyordu. Annemde sinir olurdu onlara, babası balkonda mangal yakardı, kokusu bizim eve gelirdi. Biz seküler bir aile olduğumuz için apartmanda mangal olayına tamamen karşıyız tabi. Bende bir pis boğaz olarak pencereden onları izlerdim annemde kıyamayıp kebap sipariş ettirirdi; ki o zaman bizim için büyük lüks öyle sürekli dışarıdan yemek sipariş etmek. Annem Bim'den kutuyla meyve suyu alırdı, okulda para harcamayalım diye, bir de sokum yapardı, okulda onu yerdik. (Sokum Memleketimin dilinde sandviç demek)
Her neyse Burakgile dönelim, bunun şerefsizin bir de cazgır bir ablası var. Ben korkumdan kaçardım, bunun ablası yine bizle aynı mahallede oturan Birce diye kızı tekme tokat dövmüşler. Bu kızda annesiyle beraber bu kızların evini basmaya geldiler. Hayatım da ilk defa o kadar şiddetli küfürler duyuyordum ve şoka girmiştim. Birbirlerini yanlarında anneleri varken ana avrat sövdüler en son Burakın ailesi aşağı 4-5 tane saksı fırlatmışlardı da millet dağılmıştı. Çocuklu zamanlarımın en güzel 1 haftasıydı o zamanlar, iki kızı da sevmezdim bir hafta boyunca sokakta birbirlerini dövmüşlerdi de, zevkten 4 köşe evde danslar ediyordum.

-----

Bir gün daha 7. ya da 8. sınıfa gidiyorum, arkadaşlarla toplandık doğruluk mu cesaretlik mi tarzı benim götümden uydurduğumuz bir oyunu oynuyoruz. Derste boş karışan kuruşan yok, benimde ders çalışasım gelmemiş, küçüklükten gelen piçlikle ne zaman ders çalışasım olmasa milleti de kandırırdım onlarda çalışmasın diye; ee ne yaparsınız okulda dereceye oynamak kolay değil, ne şerefli onurlu orta okul öğrencisini kaybettik bu yolda. Her neyse biri bana çiçeği ye dedi cesaretlik bana gelince tabi ben durur muyum zaten işkembe geniş hatur hatur yemiştim, sonra alerjik etki yarattı da dilim şişip nefes borumu tıkamıştı. Okula ambulans çağırdılar, hastaneye gittik; müdür ne oldu diye göt korkusundan etrafta millete sorguya çekerken arkadaş da hocam aç arkadaş dayanamadı, sınıfta ki saksıyı yedi diye konuşuyordu. Tabi ben o sözleri duyduktan sonra olayın korkusuyla bayılmışım. Evde de uzun bir nutuk yemiştim.

İlgili Yayınlar

10 yorum

  1. ahaha :) çok komik yaa.
    dilin şişip nefes borunu mu tıkadı :))
    gördün mü bak.yemeyeceksin öyle her şeyi.saksı falan .
    cık cık cık :))

    YanıtlaSil
  2. Ama o nutuk atma olayı da gerekliymiş yani hadi bişey olsaydı :)
    O saçma oyun yüzünden neler yaparlardı ya ben hep doğruluk derdim :D
    Cesaret dediğimde de tanımadığıma vur derlerdi hep yapardık mecburen :D

    YanıtlaSil
  3. Allah iyiliğini versin. Güldürdün gece gece:)))

    YanıtlaSil
  4. :D Senin her anın böyle egzantrik midir bilemedim. Aç diyeni temiz bir dövmüşsündür umarım :D
    Hayır neden utandı şu oyunu oynuyoruz demeye onu anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya insanlar işte başlarına dert açılsın istemiyor sanırım. :D

      Sil