İçim Yansıdı Mim'e

21:19


Mim'de tamamen dürüst cevaplar verdim ve sırf bu yüzden ne kadar iğrenç, kaypak bir insan olduğum ortaya çıktı sanırım. Her neyse beni seven böyle sevsin diyorum ve Cessie ve İrem E.'nin bana fırlattığı mimi aşşağıda cevaplıyorum. 
Okurken de şu şarkıyı dinleyin.

Bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder miydiniz? Peki, neden söylemediniz?
Kesinlikle büyük pişmanlıklar yaşardım sanırım; söylemeyi çok istiyorum aslında ama sonuçlarından da bir o kadar korkuyorum. Bazı sırları ömrü hayatımız boyunca taşımamız gerekir, benim ki de o tür bir sır.

Günün birine çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değişir miydiniz?
Ben kesinlikle çocuğumu vermezdim alamaz kimse, ama aynı zamanda biyolojik olarak babası olduğum çocuğu da merak ederdim, özellikle yaşam koşullarını falan. Ama kesinlikle değişme gibi durum olamaz, sonuçta anne baba doğurmakla olmuyor, yaşatmakla oluyor.

Hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam pansiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp ayaklarını ve kanatlarını koparır mıydınız?
Ay bu da soru mu, yerim o kelebeği kafasını koparırım; şu an yapmam deyip boş yere romantik davranışlara girmeye gerek yok yaparım. 

Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor. Tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mıydınız?
Kesinlikle bakardım, yemek ayırt etmem farklı tatları tatmasına da bayılırım. Her restorana başka bir yere gittiğimde daha önce yemediğim yemeği sipariş ederim. Annemin bir sözü vardır ' yemedik demezsiniz' :D

Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mısınız? Örneğin bir yayaya çarptığında direksiyonda dalga geçmesine rağmen çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz? (anne, baba, eş, sevgili)
Of bu soru çok zormuş olmuş; tamamen durum içinde ki psikolojim değiştirirdi bu durumu sanırım. Çünkü yapabilirim ya da yapmayabilirim. Ama örneğin örnekte ki durumda gerçeği söylerdim.

Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa neyi değiştirirdiniz?
Bir çok şeyi değiştirirdim, çok pısırık bir çocuktum, okulun ilk yıllarında kekemeydim hatta her şeyi kendi kendime aştım ama uzun ve sıkıntılı bir dönemdi. Bu sorunların üzerinde yoğunlaşırdım sanırım.

Eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. Ailenizi, kendinizi ve köpeğinizi kurtardıktan sonra bir kez daha içeri girme şansınız var. Ne kurtarırdınız?
Sanırım, bilgisayarımı kurtarırdım. Döndüm baktım bir odama da kurtaracak başka bir eşyam yok yakıldığında üzüleceğim.

Yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma ihtimaliniz olsa bunu değerlendirir miydiniz? Kimi seçerdiniz?
Bu da sorumu tabi ki de başka biri olmak isterdim, dünya da o kadar mükemmel insan var ki, hangisini seçeyim merak ettim açıkçası. Aslında ünlü biri olmaya gerek yok, ben size nasıl biri olmak isterdim onu anlatayım. :) New York'da yaşayan, fiziksel olarak sağlıklı, ruhsal olarak pek tabi ki sağlıksız çünkü New York Sanat Akademi'sinde okuyor. Okul dışında bir sanat galerisinde asistan olarak çalışıyor ve en büyük sıkıntısı zaman zaman geçirdiği bohem buhranlar.

Emrah Özdemir
Ponti
Elif.
Mien
Melisss


İlgili Yayınlar

12 yorum

  1. Ben cevaplarda iğrenç bi insan falan göremedim hiç. Galiba bende bilgisayarımı alırdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya hayallerinin tatili olsa bile kelebek öldürmem diyenler var öyle düşününce kendimi çok cani hissettim ben açıkçası. :D

      Sil
  2. Yok yani sorun bende de değilmiş :D
    Bende iğrenç bi insan göremedim :)

    YanıtlaSil
  3. Şu kelebekli sorunun cevabını okuduktan sonra korktum sanırım biraz :D
    Beni yazmamışsın ama ben de yapabilirim değil mi? :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki de yapabilirsin ayıp ettin. :D korkma benden ya :))

      Sil
  4. Mim için teşekkür ederim efendim en kısa sürede cevaplayacağım. Unutmadan ben o kelebeği yakalayamazdım. O yüzden koparamazdım olay biterdi :D . Birde her yemek yenilir mi yahu ben o işi yapamıyorum :D Çeşitli yemekler dışında yiyemiyorum. BU alışkanlıkta sanırım Bim denen market yüzünden oldu. Emeğine sağlık. Gayet güzel cevaplar olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil, sende en kısa zamanda yap okuyalım. :)

      Sil
  5. Dokunabilsem bende kesinlikle koparırdım o kanatları ama böcek kategorisinde korkuyorum azcık :D

    YanıtlaSil
  6. Benim kurtaracak bir bilgisayarım bile yok ühühühüühüü :'( şaka tabi kurtulduğuma şükretmem lazım. Gerçekten bir bilgisayar lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu zamanda bilgisayarsız olmuyor. :)

      Sil