Çekilis Sonucu

20:23


Merhaba arkadaşlar bu çekilişi açıklamakta biraz aksattım kusura bakmayın. Tatildi, üniversiteye gidip ev işleriyle uğraşmaktı derken anca fırsatım oldu. Çekilişte herkesin kazandığı ekstra haklarla birlikte 160 kişilik bir liste oluştu ve kazananı random.org sitesi üzerinden belirledim. En iyisi ben susayım resimler konuşsun. :D
Not: Resimler net değilse üstüne tıklayın. :D

Benguk isimli arkadaşı çok tebrik ediyorum. İletişim bölümünden email yoluyla bana ulaşırsa, adresini alıp en kısa zamanda kitaplarını göndermek istiyorum. Şimdiden kitapları hayırlı olsun. :D

Not: Blogumun ilk yaşını kutlamak içinde ileride yeni bir çekiliş yapmayı düşünüyorum, tekrardan katılımınızı bekliyorum. :D

İlgili Yayınlar

11 yorum

  1. günde üç beş kez bakıyordum bloğuna çekiliş sonucu belki beli olmuştur diye.
    tüh kazanamadım desene.
    olsun, Yeni kitapları hayırlı olsun arkadaşımızın :)

    YanıtlaSil
  2. ben de bir sonrakinde birşeyler kazanırım belki :)

    YanıtlaSil
  3. Pii kazanamamışım.
    Neyse hayırlı ossun.

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle tekrar yapmalısın. Ben sazan gibi çekiliş tarihine iyi bakamamışım çok utandım zaten :D

    YanıtlaSil
  5. Ama ben kazandığımı çok geç gördüm :( Gitti mi başkasına?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana mailimden ulaşabilir misin konuşalım. mertkytrk@gmail.com

      Sil