Asırı Doz Kültürlenme

08:12


Her şeye bok atmaktan gına geldi. Hiç çapıma bakmadan internet üzerinden ya da direk ağız dalaşı yoluyla insanların sevdikleri tüm filmlere, diziler ve kişisel görüşlerine bok atıyorum. Hiç bir şeyi beğenmeme ve bilip bilmediğim her konu hakkında yorum yapma gibi bir hastalığa tutuldum. Kurtulamıyorum yardım edin. 
Bu aralar sanki kendi kendimi manipule ediyor gibi hissediyorum. Hiç insanlardan daha üstün olduğunuzu düşündüğünüz ya da hissettiğiniz oldu mu? Tam olarak o durumdayım ve kendimce bu üstünlüğü korumak içinde resmen popüler kültürü, bilumum sanatı falan sömürüyorum. Aptalca bir hızla film, dizi, kitap, müzik tüketmeye başladım. Günde 10 küsür bölüm dizi izlemekten, sanat filmlerinde taşranın ritmini yakalamaktan öyk geldi. Hiç kafam boş durmuyor, tuvaletteyken bile kitap okuyorum ya da sürekli liste hazırlıyorum. En sevdiğim film, dizi, kitap zatturi zuttur diye. Sanki çok gerekliymiş gibi.
Hayır öyle bir ortamın içindeyim ki bu kültürü de bir şekilde damarlarımdan atıp rahatlama imkanım da yok. Akrabalardan biri yunanlı bir kadına 15-20 milyar kaptırmış, tüm Ağzıdelik (anamn dost başına düşman götüne uzak köyüdür, Allah gereksiz hiç bir şey yaratmadıysa neden burayı yarattı hep merak etmişimdir) köyü bu gerçekle yüzleşmek zorunda kaldığı için snob Mert'i sikleyen yok tabi. Aşırı doz kültürlenmeden ağzımdan seküler hümanizm diyerek köpükler saçacağım kabuslar rüyalarıma girdi. 
Ay bak bana yine bir kültürlenme geldi. Avrupa sinemasında LGBT filmlerinin yükselişi ile ilgili bir iki makale okuyayım, komedi dizilerini ingilizce altyazı ile izleyip, espriyi anladığımda hakkını vermek için anırarak güleyim falan. 

İlgili Yayınlar

20 yorum

  1. Cok komiksin :D Ne olursa olsun kendini gelistiyorsun ilerde sira sana gelecek :)

    YanıtlaSil
  2. Durum baya vahimmiş. Üstelik eğlendirmiyorda bu durum seni. Sarsilip kendine gelmelisin :)

    YanıtlaSil
  3. Sen benim hayallerimden şikayetçi misin bana mı öyle geldi =)

    YanıtlaSil
  4. Dizi kitap film ben bu zehirlenme için ölürüm =) Keyfini çıkar bak yazda bitiyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet ya çok kötü bir zehirlenme tipi olmasa gerek. :)

      Sil
  5. aşırı doz kültürlenme ha ha ha . yunan kadına para kaptırma olayı .. :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de tam aksine sıfır kültür (bu doğru bi tabir mi bilemedim) bu ara :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ya saçmalama benb unaldım kafa dinliyorsan iyi bir şey bu. :D

      Sil
  7. sana biri çok cahilsin keşke ölsen dicek görcen günün :)

    YanıtlaSil
  8. Kahkahalar attım :D Sıkıntıdan bunlar, hep sıkıntıdan. Ama dikkat et, instagramda kitap okumaktan ziyade fotoğrafını çekip, oradan buradan arakladığı 3-5 sözle havalı ve kültürlü görünmeye çalışan hatunların kafasına erişirsin bak demedi deme.
    Popüleri de bil, gün yüzü görmemişi de. Kendin için edin bilgiyi. Herkes birilerine göre cahil, birilerine göre kültürlü.

    Tedavi için günde 3 doz Arka Sokaklar yazıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ahahhaha çok güldüm yaaaa arka sokaklar değilde arka sıradakiler full sezon izlemişliğim var. :D

      Sil
    2. hahahah kayıtlara geçsin bu yorum, herhangi bir ukala tavırda bu kişi arka sıradaklierin tüm sezonlarını izlemiştir diye alt yazı geçmezsem ponti değilim :D

      Sil
    3. yalnışlık olmasın, arka sıradıkiler umut izlemedim ama geri kalan hepsini izledim. ben fen lisesinde okuyordum yayınlanırken çok merak ediyordum olaylı liseleri, tam merakım ondandır. :D

      Sil