2014 Emmy Tahminlerim

16:04


Ağustos 25'de Emmy ödül töreni yayınlanacak, bende tahminlerimi yayınlamak istedim. Tahminlerimi Kim Alır yani Akademi Üyeleri kimi seçer ve Kim Alsın istiyorum yani gönlümden kim geçiyor 2 başlık şeklinde yaptım. 

Drama:



En İyi Dizi:
Kim Alır: Breaking Bad
Kim Alsın İstiyorum: House of Cards

En İyi Erkek Oyuncu:
Kim Alır: Matthew McConaughey
Kim Alsın İstiyorum: Kevin Spacey

En İyi Kadın Oyuncu:
Kim Alır: Julianna Margulies
Kim Alsın İstiyorum: Robin Wright

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu:
Kim Alır: Peter Dinklage
Kim Alsın İstiyorum: Peter Dinklage

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu:
Kim Alır: Anna Gun
Kim Alsın İstiyorum: Anna Gunn

Komedi:



En İyi Dizi:
Kim Alır: Orange Is The New Black
Kim Alsın İstiyorum: Orange Is The New Black

En İyi Erkek Oyuncu:
Kim Alır: William H. Macy
Kim Alsın İstiyorum: Jim Parsons

En İyi Kadın Oyuncu:
Kim Alır: Julia Louis Dreyfus
Kim Alsın İstiyorum: Julia Louis Dreyfus

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: 
Kim Alır: Tony Hale
Kim Alsın İstiyorum: Jesse Tyler Ferguson

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu:
Kim Alır: Kate Mulgrew
Kim Alsın İstiyorum: Julia Bowen

Mini-Dizi Tv Filmi:



En İyi Mini Dizi:
Kim Alır: Fargo
Kim Alsın İstiyorum: Fargo

En İyi Tv Filmi:
Kim Alır: The Normal Heart
Kim Alsın İstiyorum: The Normal Heart

En İyi Erkek Oyuncu:
Kim Alır: Billy Bob Thornton
Kim Alsın İstiyorum: Billy Bob Thornton

En İyi Kadın Oyuncu:
Kim Alır: Jessica Lange
Kim Alsın İstiyorum: Jessica Lange

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu:
Kim Alır: Matt Bomer
Kim Alsın İstiyorum: Matt Bomer

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu:
Kim Alır: Julia Roberts
Kim Alsın İstiyorum: Allison Tolman

İlgili Yayınlar

16 yorum

  1. Fargo'yu izlememis bi ben miyim bazrn merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D bir sen değilsin ama izle çok iyi bir mnii dizi

      Sil
  2. Tasarım mı değişmiş :)
    Süper olmuş bence :)
    Tahminlerin çoğu tutar gibi geliyo bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveet yakaladın bizi :D kuzenimle uğraşıyoruz sağolsun işin hepsini o yapıyor neredeyse. :D beğenmene sevindim.

      Sil
  3. Breaking Bad hepsine çakar. Sonuna kadar hak ediyor ! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana kalsa breaking bade sadece en iyi dizi ve senaryoyu veririm. :D

      Sil
    2. wire'dan bu yana çekilmiş en iyi dizi, net. oyunculukları kalburüstü :)

      Sil
    3. Oha overrated diyeni allah çarpar ahahhaha :D Oyunculuklar konusunda Zihni'ye katılıyorum. Son zamanlarda bir Fargo yetişti o çizgiye. House of Cards'a başlıycam, fikrim değişirse gelir tükürdüğümü yalarım burda :)
      Blog çok güzel olmuş, fotoğraflara değince siyah-beyaz oluyor falan, çok beğendim.

      Sil
    4. blog için teşekkür ederim. :D ovarrated dedim ama yukarıda en iyi dizi ve senaryoyu veririm demişim. :D ovarrated olmasının nedeni herkesin ağzında olması. artık insanlar bıktırdı diziden soğuttu. yabancı dizi olarak sadece breaking bad izleyen insanlar geliyor bana ahkam eksiyor muhabbet ederken ve diziden soğuttular beni açıkçası. yoksa tekrar diyorum son sezonuyla en iyi senaryo en iyi dizi ve en iyi yardımcı kadını alsa hakkıdır. :D

      Sil
    5. Herkesin ağzında olması eseri overratedten ziyade mainstream yapar ancak :) Katılıyorum, ben eskiden diziyi izlerken (3.sezon dönemleri) çoğu insan çevremdeki BB'i tanımıyordu. Ne olduysa oldu, son sezon millet hurrraaa diziye akın etti, reytingleri patladı gitti. BB ve AHS'nin ödülleri toplamasına sevindim.

      Sil
    6. bana diziden gıcık kaptırdılar kısaca. hayatında tek dizi izleyen insanların en iyi breaking bad lafını duymaktan sıkıldım. bunda tartışacak bir durum yok.

      Sil
  4. tasarım harika OLMUŞ. tAHMİNLERİN DE ÖYLE :))

    YanıtlaSil
  5. Kesin yazmıştır dedim, yazmışsın :) Breaking Bad ödüle doysun artık. Çok severim fakat artık doymalı.

    YanıtlaSil