Yaklasın, Anlatacaklarım Var

09:53


Geçen sene mayıs-nisan aylarıydı. Gece 2-3, iki kız arkadaş ve ben çok bunalmışız, tam final zamanları herkes çalışmaktan da sınavın getirdiği strestende bıkmış. Dışarı çıkmaya karar verdik, tabi gece 2-3 gibi de bu şehirde yapacak bir şey yok, biraları aldık parka oturduk. Kızlar salıncakta sallanıyor bende onları sallıyorum, bende sallanmak isterdim ama totom oturacaklara sığmadı bende salıncakları kırmak istedim her neyse, bir kaç kızlı erkek grup daha vardı parkta oturan. Tam sohbet demini almış, en güzel muhabbetler dönerken bir tane siyah bir araba yanaştı yanımıza. Biz ilk görmezden geldik fakat sonra usul usul kornaya basmalar,  arabadan el kol hareketleri, laf atmalar. Tabi kızlar haklı olarak rahatsız oldu ve korktu; bende korktum ama erkekliğe yediremediğindem korkumu da belli edemedim. Elimde ki bira şişesini fırlattım arabanın arkasına; sonra bizde olayın ciddiyetini çok da anlamadığımız için gülerek kaçmaya başladık. Kızların evleri yakındaydı ilk onları evlerine bıraktım, sapıkta hala arabayla arkamızdan geliyordu bu arada. Kızları bıraktıktan sonrada bende yalnız kendi evime gidiyorum tabi rahatladım da kızları bıraktıktan sonra beni takip edecek nedeni kalmadığını düşünüyorum. Sokakta ilerliyorum bir arkama baktım ki hala takip ediyor. Ben adımlarımı hızlandırmam ile önümü kesmesi bir oldu. Eğildim baktım ki arabanın içine, ızbandut gibi 30-40 yaşlarında bir adam(insanın aklına nedense genç olur diye geçiyor). Sonra ben tabi olayın ciddileşmesi ve tek başıma olmanın verdiği korkuyla işi şakaya vurarak, ''ne istiyorsun amca kızda kalmadı dedim'', tabi bu arada sesime de hakim omaya çalışıyorum güçlü kuvvetli çıksın diye. Amca da demesin mi ''fark etmez yakışıklı gel evine bırakayım'' diye. Tabi ben ecel terleri döküyorum ama alttan alacak bir şeyde kalmamış göt elden gidecek sonuçta. Tabi küfür etmeye başladım, sapık ilk alttan almaya çalıştı; sanırım hala ikna aşamasındaydı. İkna olamayacağımı anlayınca da, o da sövmeye başladı. Arabadan çıkıp elinde ki sopayla beni dövecekti ki; yoldan geçe 2 trans abla beni kurtardı. Ne ''istiyon lan çocuktan amk pici'' ile başlayan, ''o kadar g*t varsa gel beni s*k orospu çocuğu''  ile devam eden cümleler ile amcayı göt edip gönderdiler. Tabi ben şok içinde kenarda bekliyorum, ablalar bana akıl verdiler sonra da gönderdiler.
Olay burada bitti, ben sonra eve gittim kapıyı iki kere kitleyip yattım. O olaydan beri, trans bireylere karşı sevgim arttı, önceden bende herkes gibi çok sığ bir pencereden bakıyordum olaya. Zaten bazı konulara çok fazla kafa yormadığınız sürece, toplumun bizi kabul ettirdiklerinin dışında düşünmeye başlamamız çok zor oluyor.
Yakşamlar sayın okuyucular ibret aldıysak dağılabiliriz.

İlgili Yayınlar

33 yorum

  1. korku filmi gibi ya bravo o trans ablalara :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. kimsenin başına gelmez umarım ekşını. :D

      Sil
  3. Hahah demek ki adamın gözü kızlarda değilmiş :D
    Ay töbe töbe :D
    Trans ablalara şükürler olsun o zaman tam zamanında yetişmişler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. töbe töbe hakketen, bence gözleri herkesde pek cinsiyet aramıyor.

      Sil
  4. Bak ya neler gelmiş başına :D
    İyi hadi kurtarmışlar seni :D

    YanıtlaSil
  5. ibretimi aldım gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Adam da ne pis sapıkmış ya, ürkünç cidden :D
    Ben de böyle takip edilme olayları hep bizim başımıza gelir sanıyordum da siz de tehlikedeymişsiniz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya herkes tehlikede böyle sapıklar yüzünden

      Sil
  7. hala sağlamsın yani (: asdf :)

    YanıtlaSil
  8. Hahaha,demek ki adamın işi kızlarla değilmiş.:P :D Şansına yoldan trans ablalar geçmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence adamın işi tum cinslerle sapık sadece delik arar. :D

      Sil
  9. ''Amca da demesin mi ''fark etmez yakışıklı gel evine bırakayım'' diye.
    Bak burda ağız dolusu bi ''OHA!!'' dedim.
    O ablalara da ağız dolusu ''Helal olsun be!'' dedim.
    Yalnız iyi kurtulmuşsun ha. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) iyi yırttım zaten. :D haklısın

      Sil
  10. Keşke kızlar seni evine bıraksalarmış.
    Ablalara helal olsun =)

    YanıtlaSil
  11. ya çok korkunç, translar iyi denk gelmiş cidden:)

    YanıtlaSil
  12. bende bir ödülün var :)

    YanıtlaSil
  13. Hayatımda şöyle bir heyecan yaşayamadım ya ona yanıyorum :D
    Trans bireyler canımız, hepsini seviyoruz. Bu dünyadaki çoğu insandan daha yürekli, daha sağlam karakterliler buna eminim. Yoksa onca zorluğu ve kabusu kaldıramazlardı herhalde.
    Ki bir tanesiyle bile konuşabilmişliğim yoktur maalesef.

    Bir de yalvarırım arada enter'a bas :D

    YanıtlaSil
  14. Hahahah ucuz kurtulmuşsun hadi :D

    YanıtlaSil
  15. adama bak ya kız,erkek fark etmez.
    ekşına bakkk :)

    YanıtlaSil