Size Mim Yaptım | Film ve Dizili Mim

08:02


Merhaba arkadaşlar uzun süredir mimleniyorum ama bir türlü yapmak fırsat olmuyor ya da içimden gelmiyordu, şimdiden bu davranışım için blogger arkadaşlarımdan özür dilerim. Mim cevaplamıyorum bari mim yapayım da arayı kapatayım dedim. Mimi ben düşündüm umarım hoşunuza gider.

- Film ve Dizili Mim -
Ever arkadaşlar ismi Film ve Dizili Mim, merak etmeyin size en sevdiğiniz filmleri veya dizileri sıralatmayacağım. Ondan daha eğlenceli bence. Bu mimizde büyük kesimler tarafından çok sevilen; ama bizim nefret ettiğimiz filmleri ya da dizileri yazacağız. Nefret ettiğimiz filmin ya hayranı çok olması ya da eleştirmenler tarafından çok beğenilmesi ama sizin nefret etmeniz yeterli, en az 3 film ya da dizi yazalım. Birde bu sayfanın linkini verirseniz çok sevinirim. Nefret edin arkadaşlar ve sövün bu filmlere. Ben başlayayım ilk olarak.


1. Godfather
Aslında bunu buraya yazarak gerçekten büyük risk aldım, hayranları üstüme saldırmaz umarım. Ama arkadaşlar ben bu filmi hiiç sevmedim 3 saat boyunca hiç bir şey anlatmayan ve bu kadar sıkıcı başka bir film izlememişimdir sanırım.  Film IMDB sitesinde en iyi filmler listesinde 2. sırada. Eleştirmenlerce 100 üzerinden 100 alan bir film ama işte zevkler meselesi ben hiç sevmiyorum filmi.
IMDB Puan: 9.2


2. 3 İdiots
Aha geldik diğer bir koyu fanlara sahip diziye, beni bazılarının taşlayacağı kesin. Bir arkadaşım All Is Well diye dövme bile yaptırmış ayağına, sakın böyle bir şey yapmayın arkadaşlar. Film tam olarak 3 saat süren bir sıkıntı. Hayır baş rolde ki adamda ne buluyor millet gerçekten anlamıyorum. Tip desen yok karizma desen hiç yok. Biri bir yerden düşüyor, başkası osuruyor da ona gülüyoruz film boyunca. Ben sanırsam Hindistanlıların yaptığı hiç bir işi beğenmiyorum.
IMDB Puanı: 8.6


3. American Horror Story
Resmen saçmalık, hala korku filmlerinden korkan arkadaşlarımız varsa bilemem ama American Horror Story izlemek için bence hiç bir neden yok. Bir kere sıkıcı bir sezon boyunca gereksiz bir gizem etrafında döndürüyorlar olayı ama ortaya çıkan şeyde kimseyi memnun etmiyor. Tamamen zaman kaybı olduğunu ve gereksizlikler üzerine kurulu bir dizi olduğunu düşünüyorum. 
IMDB Puanı: 8.4

Evet benim nefret ettiğim ama başka insanlar tarafından çok beğenilen dizilerim ve filmlerim böyle. Sizinkileri bekliyorum.

Herkesi ismiyle mimledim:
Seyma Tanıs
Titania
Drama Queen
Dr. Blue
Dostlar Kütüphanesi
Emrah Özdemir
Mor Rimel
Gizemli Kimlik
Kafama Göre
Shemellon
Zamska
Sezer Eser Peker
Ponti
Mıen
Umut
Can Çetin
Kübra A.
Pozitif Manyak
Elif.
Vişne Çürüğü
3gen
Geveze Kitap Kurdu
Cessie
Fehiman Neşe
Plaza Sesi
Bayan Silva
Yumiyum x
Mirage
Zehra D.
Dördüncü Tekil Şahıs

Ayriyetten yazıyı okuyan herkes de mimli sayılır zaten. Yapıp yapmamak size kalmış. Ben merak ediyorum bakalım kimler neleri sevmiyormuş da söyleyemiyormuş. 

İlgili Yayınlar

40 yorum

  1. öncelikle teşekkür ederim, mimlediğin için. :)
    koyu bir aamir khan hayranıyım ve 3 idiots ile tanıdım onu. :D nasıl sevmezsin yaa?? diye hayretler içindeyim. tabi hintli filmlerin en sıkıntılı yanı çoook uzun olmaları ama 3 idiots güzeldi be.. :D zevkler ve renkler diyorum, susuyorum. :) en kısa sürede yapacağım, biraz düşünmem gerek sanırsam. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil. :) senin mimini de bekliyorum. :)

      Sil
  2. E bu çok güzeell!!! :D
    Beğendim ben bunu. Öyle çok film falan izlemişliğim yoktur ama yapmaya çalışacağım.
    Teşekkürler unutmadığın için!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) öenmli değil bekliyorum yazını. :)

      Sil
  3. yarama parmak basmışsın mert! hemen yazayım da film dünyasının dikkatini nefretiyle beraber üstüme çekeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yazına baktımda sen çok çekmişsin :) mimi yaptığın için sağol.

      Sil
  4. Çok güzel fikir ya, ben de en soni yazımdan sonra mim yapmama kararı almıştım uzun bir süre de bunu görünce direk yapasım geldi :)
    American Horror Story geldi benim de aklıma direk, ben de hiç sevemedim ya neden bilmiyorum. Ama 3 Idiots güzeldi bence, yine de öyle dövmesini yapılacak kadar abartılması tuhaf tabi :D
    Teşekkür ederim mim içiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaptığın mimi gördüm çok güzeldi, yaptığın için teşekkür ederim.

      Sil
  5. Yaa hint filmleri guzel ama :)
    Ellerine saglik guzel bi mim olmus ve beni de mimledigin icin teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Mert
    Sevdiğim tarzda bir mim.
    Böylece hiç duymadığımız dizi ve filmleri de öğrenmiş olacağız

    En kısa zamanda bloğumda...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Neeeaaa!! 3 Idiots'a Recep İvedik muamelesi yaparsın ha? Artık kendine dikkat et Mert, kapını iyi kitle Mert, dua et seni yakalamayalım Mert.
    Şaka bir yana cidden fena şaşırdım eğitim sistemini böyle güzel eleştiren bir filmi sevmemene. Esprilerin kalitesi konusunda haksızlık ettiğini düşünüyorum ama hayatımda en gıcık olduğum cümlelerden biri de şu olduğu için : "nasıl beğenmezsiiin?" , anlayabiliyorum seni. Zevk işte. Beğenmemişsin.

    Mimi bloğa taşımayacağım çünkü kolumu kaldıracak halim yok şu sıralar, sağlıklıca derdimi anlatabileceğim sanmıyorum. Ama buraya yazmak isterim.

    1 - Pulp Fiction : Oyunculuklara sözüm olmamakla birlikte yere göğe sığdırılamayan kült film salaklığının en büyük halkası olduğunu düşünüyorum. Zaten şu kült film kafasını sevmiyorum. Kalıplara sıkışmış bir düşünce tarzı.
    Öylesine boş boş izledim denilebilir. Sıkılmadım ama etkilenmedim de.
    Yok efendim filmin sonunda arkadan John Travolta geçiyormuş da aman ne ince ayrıntıymış öfff hep aynı klişeler.

    2 - American Psycho : Al abartılan bir film daha. Yarım yamalak. Ne tutkusu geçiyor, ne hastalığı bize. Sıkıcıydı. Hem de ölümüne.

    3 - Harry Potter serisi : Sustum :D

    Hatırladıklarım bu kadar, ha bir de House'u komple izlemiş olsam da abartıldığı kadar iyi bir dizi olmadığını düşünüyorum.
    Çoğumuz devrinde izleyip veya kulaktan dolma bilgilerden etkilenip yapımları abartabiliyoruz. Ama çoğu maalesef "ben abarttım galiba" veya "ben gerçekten bu yapımı beğendim mi" demeye cesaret edemiyor, en çok buna üzülüyorum.
    Her alanda bu iş böyle. Şişirilen sanat gerçek algımızı hep törpülüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay keşke bunu bloguna yapıştırıp bildiri diye yayınlasaydın olmuş işte bu bildiri. :D

      Sil
    2. heheh yok az bence :3

      Sil
  8. vauv güzel.. ben de pek mim yapmıyorum ama bu tam benlik! en yakın zamanda sevmediklerimle geliyorum.. (3ü geçebilir bile:))
    ayrıca.. 3 idiots konusunda: izlemedim, herkes izle dedikçe izlemek içimden gelmiyor ve ben de hint filmlerini sevmiyorum. (ve izlemeyeceğim.)
    ayrıca'.. the godfather delisi bir insanım. ama o kadar çok arkadaşım da var ki ilk filmde düğün sahnesini geçemeyen. o yüzden şaşırmadım. corleone ailesini sevmeyen bir sen değilsin:))

    YanıtlaSil
  9. Bende yapcam işte okudum mimlendim sonuçta :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki deee yap, okuyan herkes mimli sayılır zaten. :D

      Sil
  10. 1) American Horror Story'nin üçüncü sezonu başarısızdı kabul edebilirim; ama ilk sezonlar gayet ortalamanın üstündeydi. Son dönemin en iyi korku dizisi olduğu aşikar.
    2) Godfather tespitlerinin hiçbirine katılmıyorum. Film gerçekten çok iyi ve tüm zamanların en iyi 10 filminden biri olmayı hakediyor. Imdb'nin ya da bilmem kimin (fularlı enteller) ne dediği önemli değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. American Horror Story'nin ilk sezonu rezaletti bence, gereksiz bir ergen draması bilmem ne gerksiz bir güzem. 2. sezon belki ortalamınınn üstündedir ama bende olan kredisini kaybetti açıkçası.
      Godfatherda iyi bir filmdir, teknik olarak eleştirecek bir kabileyete sahip değilim açıkçası. Ama ben filmi sıkcı buldum açıkçası. francis ford coppala'nın film ve anlatım tarzı bana çok uymuyor açıkçası. ben kızının yaptığı işleri daha çok beğeniyorum. ki kalite olarak babasına yaklamadığı da kesindir sonuçta. ama işte zevk meselesi bu, zorla kimseye bunu sev diye tutturamazsın.

      Sil
  11. Ben 3ü arasında sadece 3 Idiots'u izledim ve ben de çok sevenlerdenim :) Titania da beni mimlemiş ama yapamıyorum sadece 1 tane dizi var beğenmeyip yarım bıraktığım :D 3 kuralı yüzünden biraz geç yapacağım sanırım o da 2 tane dizi ya da film aklıma gelirse kkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D yaa o zaman sen bir tane yap. :)

      Sil
    2. Pek aşağılanmayı hak etmeseler de 2 tane daha koydum işte ama bak günahı senin boynuna :p

      Sil
  12. Çok güzel mim .teşekkür ederim mim için. Daha yapmam gereken 2 mim var . En yakın sürede yapacağım efendim. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Mim için çok teşekkürler Mert. Yakın zamanda blogumda Titanic ile başlayan bir liste görmen kaçınılmaz. Yazılanları okurken ne çok eğlendim. Meğer hepimiz bu konuda deli gibi dertliymişiz.
    3 İdiots ve Godfather konusunda seninle aynı fikirdeyim. Zaten bir film/dizi ne kadar çok övgü alırsa bana bir o kadar itici geliyor. American Horror Story'e gelince izlediğim 2 sezon tamamen vakit kaybıydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) önemli değil yapmanı bekliyorum.

      Sil
  14. Tesekkur ederim mimledigin icin :-)
    Pc gecince yapacağım ilk is :-)
    Benim icin zor olacak biraz, bir suru sevdigim dizi izliyorum, begenmeyeceksem de bastan izlemiorum :-)

    YanıtlaSil
  15. Mim için teşekkür ederim kısa zaman içinde yanıtlayacağım Ben The God Father'ı izlemedim ama 3 Idiots'u izlemiştim benim hoşuma gitmişti ama zevk meselesi tabii.:D American Horror Storyden bende nefret ediyorum tam bir ergen dizisi:D

    YanıtlaSil
  16. Godfather serisine telaşla bakıyorum. Herkes çok övüyor ama nedense izlemeye çekiniyorum ya.
    Yapıcam bu mimi, sevdim
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) tamam hemen yap hemen. bekliyorum. :)

      Sil
  17. Eyvahlar olsun ya! Yok ki benim öyle sevmediğim film. Çok az film izlerim, izlediğimi de severim genelde :O Yine de bir düşüneyim iyice.

    YanıtlaSil
  18. Amir Khan hayranıyım ve seni kınıyorum canım kuzenim!! :) 3 idiotsu nasıl sevmezsin anlayamıyorum? Bence 3 Idiot da anlatılamak istenen çok iyi şekilde anlatılıyor. Eğitim sistemi ve ebeveynlerin çocuklar üstünde baskılarını, filmde dile getirdiklerini düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  19. Anaaa baya uzak kaldım bak mimlenmişim bi haberim. American horror tamamda diğerleri nasıllll

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel bu mim, geç olsa da aldım, teşekkürler (:
    Aklımda 1 tane film var şu an ama,düşündükçe gelir herhalde :/
    (Bu arada 3 idiots'ı izlemedim ben daha, izlemeyeyim mi yani sence? :D )

    YanıtlaSil
  21. Mert yeni gördüm çok erken di mi :)
    Çok teşekkür ederim tam benlik bi mim olmuş bu :))

    YanıtlaSil