Ruh Saglıgım Bozuldu Ruhh!

03:50


Arkadaşlar neden herkes faşist bunun  bir açıklaması var mı?
Tüm çevrem sosyal medyada filistinli çocuklara çok üzüldüğünü yazıyor paylaşıyor, İsrail'in neden bu kadar faşist olduğunu ve saldırgan tutumunu eleştiriyor. Peki hiç dönüp kendine bakıyor mu bu insanlar, bakıyor muyuz?
Daha bir kaç ay önce Lice'de kalekol inşasını protesto eden insanların üzerine asker ateş açmıştı, bu insanların hepsi alkış tutuyordu polise. Eee orada ölenler insan değil mi?
Berkin'in ölümüne üzülmeyen insanın, Filistin'de ölen çocuklara üzüldüğüne kimse inandıramaz beni.
Ha birde şu Yahudi'lerin hepsine ölüm, Hitler haklıydı diyen insanlar var. Bunu söyleyenler dünyaya gelmiş gelecek en büyük gerizekalı ve şuursuz kişiler. Bu mahlukatlar Amerika'lı biri olarak doğsaydı, Zencileri öldürürdü, Yahudi olsa memnuniyetle Müslüman keserdi. Çünkü onlar için sadece kendi körü körüne inandıkları şeyi savunmak var. Çünkü bu insanlar İslam'ı kendileri mi öğrendi sanıyorsunuz; kendisine empoze edilen tüm bilgileri sünger gibi çektiler hiç düşünmeden, o yüzden Yahudilerden kayıtsız şartsız nefret ediyor, ee bu şuursuz Yahudi doğsaydı, kayıtsız şartsız İslamdan nefret edecekti. Olaylara sadece bir açıdan bakan, düşünmeyi bile beceremeyen mahlukatlarla karşılaşmaktan gerçekten usandım.
İŞİD, İsrail'in katlettiğinden daha fazla müslüman katletti, o zaman neredeydi bu dindarlar çok merak ediyorum.
Gerçekten bıktım, bir insan hayata nasıl bu kadar dar bir pencereden bakabilir; nasıl bu kadar aptal olabilir çok şaşırıyorum.
Bilen bilir okuduğum şehri pek sevmem, ne bileyim bana uygun bir şehir değil. Ben Mersin, İskenderun gibi kozmopolit yerlerde büyüdüm, her dinden her ırktan insanların olduğu yerden. Ama ben 'Olum yahudi misin, insanın arkasından iş çevirilir mi' lafını ilk bu şehirde duydum.
Ruh sağlığım bozuldu ruh.
Ha bu arada katil İsrail devleti duracak mı durmayacak 1.5 milyon Filistinliyi öldürene kadar durmayacak. Tek amaçları bu çünkü, soykırım, tüm Filistin halkını kendi toprakları saydıkları yerden çıkarana kadar durmayacak. Batı kınayacak, Türkiye'nin sabrı sürekli taşmak üzere olacak ama kimse bir şey yapmayacak...

İlgili Yayınlar

6 yorum

  1. Mert,
    böyle durumlarda sadece kendi vicdanımızı yargılamalıyız .
    başka vicdanları yargılarsak işin içinden çıkamayız.
    biz ne dersek diyelim,ne kadar üzülürsek üzülelim değişmiyecek biliyorsun.
    geçmiş zamanda hitler ve şimdiki zamanda hitlerin katlettiği yahudiler...
    sonuç insana dayanıyor.
    bu davada en masum dinler bence.bu zalimliğin islamiyetle,yahudilikle ,hristiyanlıkla ilgisi yok.
    ama ortadoğu maalesef tam plandığı gibi bugünki şekline geldi.
    büyük fotoğrafı görmek gerek.bilmiyorum anlatmak istediklerimi ne kadar anlatabildim.
    bu bir güç meselesi.sömürgeci ülkelerin ruhları hiçbir zaman iyileşmeyecek.yok edene kadar.

    YanıtlaSil
  2. Çünkü sadece 'insan' olabilmek ve karşımızdakilere bu yüzden saygı duymak, varlığını kabul etmek kavramları günden güne daha ütopik bir hal alıyor. Taraf olma içgüdüsü herkesi faşist yapıyor. Her geçen gün burnumuza kötü kokular geliyor ve insanlık çürüyor.

    YanıtlaSil
  3. Benimde ruh sağlığım bozuldu. Çok güzel konulara değinmişsin .Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum sana. Gezi'de ölenlere hak etti diyenler,bu insanlara da üzülemezler. Onların üzüntüsü vicdandan değil,ölenler Müslüman olduğu için. Bir de Yahudi Zuckerberg'in açtığı Facebook'a,İsrail malı bilgisayarıyla girip, onları boykot etmiyorlar mı,en ironik olanı bu..

    YanıtlaSil
  5. evet işte son zamanların özeti gibi bir şey.Çok garip bir ülkedeyiz.

    YanıtlaSil
  6. Rojavada ki katliam unutuluyor..

    YanıtlaSil