Büt Stresi | Seyahat Bloglarına Sövmek

07:57


Vatz up biçız!
Bu yazı çok boktan bir gecenin sabahında 9.30 üniversiteme gidecek arabayı beklerken yazıyorum. Niye gittiğimi açıklamama gerek yok sanırım, sevgili ve biricik bütüm beni bekliyor. Sınavım perşembe günü ama ben annemin ısrarları ile 2 gün öncesinden yola koyuluyorum görende, sınava Amerika'da gireceğim sanır. 
Bu aralar ders çalışman lazım psikoloji altında fiziksel ve ruhani olarak ezildiğim için hiç bir şeyde yapamadım. Sadece müzik yoldaşım oldu bu zamanlarda, Spotify ile kan kardeşi olduk buradan herkese duyrulur. Yakın zamanda kartımı internet alışverişine açıp, spotify hesabımı da premiuma yükselteceğim; çok kullanışlı site, arada çıkan reklamları da kaldırınca tadından yenmez olacak. 
Ha bu arada iyi haberlerimde var, sınav iyi veya kötü geçsinde, ne olursa olsun, ben bloga bolca yararlı yazılar yazacağım. Blogumu ve yazımı iyice geliştirmek istiyorum ve size 2 günde 1 yayın gireceğimin garantisini veriyorum. Yapacağım bunları arkadaşlar çok kararlıyım, boş bir yaz geçirmeyeceğim.
Bu arada yaz başladı benim kıskançlık hasetlerim de başladı. Neden? Çünkü ben hariç tüm arkadaşlarım çok zengin kimisi Paris'e yaz için staja gitti kimisi İtalya'yı geziyor bilmem ne işte. Bende ucuz yurt dışı seyahatlerini araştırıyorum sürekli ama şunu söylemem gerek ki arkadaşlar ucuz yurt dışı seyahati diye bir şey yok!!! Ucuz yurt dışı seyahati diye konu açan bloggerların hepsi şerefsiz hepsi yalancı!!! Bu konuda çok netim arkadaşlar, ölsem dönmem sözümden. Yurt içinde belki 100 lirayla çadırda bilmem nede kalarak çok uzun süre çok güzel seyahetler yapabilirsiniz ama yurt dışı yemiyor işler. Yurt dışı seyahitene çıkanları araştırın hepsinin maddi durumları ortalamanın çok ve çok üstünedir. 
Ucuza yurt dışı seyahati dediklerinde ben.
Size bir örnekle açıklayayım arkadaşlar. İtalyaya gitmek istiyorsunuz örneğin, en büyük hayaliniz bir tane esmerinden İtalyan kızı ya da olmuşundan bir İtalyan erkeği kapmak. Öncelikle pasaport lazım değil mi, salak değilseniz 10 yıllık çıkarırsınız.(500 TL) Vize işlemlerini hallettik.(100 TL) Ee İtalya'ya feribot ile gitmeyecek isek (aslında gidiliyormuş) en ucuzundan İstanbul-Roma uçak biletini aldınız.(650 TL). Ki sizinde İstanbul'da oturduğunuzu varsayıyorum yoksa birde İstanbul'a gitmek içinde otobüs ile ucuz olsun diye (120) lirayı gözden çıkaracaksınız. Ve evet sonunda İtalya'ya ilk adımı attık. 15 gün kalacağız diyelim bu günde İnterrail yapsanız, yani trenle seyahat etseniz (200) lirada ona gidecek. Eee orada hiç bir şey yiyip içmeyecek misiniz günlük en iyi ihtimal 20 lira harcadığınızı varsayalım ve de geceliği 20 liradan oda buldunuz. 15x40, (600) lira yaptı mı? Yani arkadaşlar, Türkiye'ye İtalya'ya gitmiş hiç bir şey getirmemiş cimri etiketi yemeyi göze alarak en ucuz 2100 liraya kapattınız. Ben nereden bulayım 2100 lirayı sayın okuyucular, ucuz seyahat ediyorum diye hippi blogu açıp gezdikleri yerleri ballandıra ballandıra anlatan tüm snoplarının hepsinin Allah belasını versin, 2 yakaları bir araya gelmesinler inşallah. Ki şu benim saydıklarımda fark ettiyseniz en iyi ihtimaller. Geceliği 20 liraya nerede motel bulacaksınız, günde 20 liraya anca simit yerseniz karnınız doyar. İtalya'da simit var mıdır acaba?
Kısacası her şeye kızgınım arkadaşlar, bir yazı daha evde nemden çürüyerek geçireceğime çok kızgınım. Bu amk sistemi insanı gomünist yapar diyerek gitmek istiyorum.
Not: Resimde ki kızlar öz ve öz kuzenlerim olur ona göre. :D

İlgili Yayınlar

30 yorum

  1. En ucuzu kitap okumak sanırım, istediğin zaman istediğin dünyaya girebiliyorsun. Gerçeği gibi olmasa da şimdilik böyle idare edeceğiz :D Ya da yurt içinde gitmediğin yerler, yurt dışının alternatifi olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle ya, zaten bütdü finaldi derken kredilerde birikmiş. tüm parayı kitaba gömeceğim. :D

      Sil
    2. Mükemmel yorum :)

      Sil
  2. Kıyamam ya. :D Yazık.
    Neyse dalga geçmiyorum. Sınavında başarılar! :)
    Şey diycem ben, napcan yurt dışını ya. Güzel ülkemin çok daha güzel yerleri var. Bence bunu bi düşün sen.
    Fotoğrafa baya güldüm açıkçası. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle ya yurtdışı çok zor yurt içi ile yetinmek lazım. benle dalga geçme valla durumum çok kötü. :D

      Sil
  3. Yorum yazdıktan sonra hata vermesinden nefret ediyorum :( Belki yorumda birsorun olmamış olabilir ama ben yine de tekrar yazıyorum :D

    Bence de ucuza yurt dışı seyehati diye bir şey yok.
    Böyle gezip gezip milletin canını çektiriyorlar :D
    ama Sen de ne beddua etmişsin be :D
    Heh şimdi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D niye sorun çıktı ki ya umarım geçicidir sorun olursa benim bilgimde yetmez düzeltmeye. :D

      Sil
  4. Dünyanın en pahalı pasaportunu kullanırken ucuz yurt dışı seyahatinden nasıl bahsedilebilir ki?
    Ha orada yaşayan bir arkadaşın, dostun vs varsa tamam ama öteki türlü mümkün değil.
    Bakma sen onlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya dayın amcan olacak gidecen 1 ay falan kalacan.

      Sil
  5. seyahat ile kafayı bozma bence. elbet bir gün o da olur. ve annene kızma. anneler daima telaşlıdır.(sınava kendi şehrinde girsen bile, seni iki gün önceden hazırlama ihtimali var!! :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın kafayı bozmamak lazım. :D

      Sil
  6. evet ya ucuza yurt dışı seyahati olsa herkesten önce ben yapardım:) En büyük hayalim ve çok uzun bir süre daha hayal olarak kalacağa benziyor!
    Bütte geçersin İnşallah yurt dışına gidemiyoruz diye dersi de mi geçmiyahğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bütte geçerim sende umarım yurt dışına seyahate çıkarsın. hepimizin hayalleri gerçek olsa keşke. ^_^

      Sil
  7. Ucuza yurt dışı seyahati yok cidden , yani gidilir ama gidiliyorsa da baya bir parayı gözden çıkarmak gerekiyor. Gezenler gezsin şimdi biz de eninde sonunda gezeceğiz ya banane :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım gezeriz ya birgün hepimize nasip olur. :D

      Sil
  8. neden internet tam yorumu yayınladığım an sorun çıkartır ki?
    Spotify'i bulduğumdan beri acayip yakınız :) süper uygulama.
    Ucuza yurt dışı seyahati mi? gidenleri görüyorum hiçbiri de ucuz demedi.Bunlar neyin kafasını yaşayıp ucuza diyorlar ya.
    İnşallah sınavın iyi geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım iyi geçer ya. spotify ile ilgili bir postda hazırlayacağım. D:

      Sil
  9. Ah be yarama tuz bastın Mert :D
    Ben de dünyadaki adaletsizliğe sövüp duruyorum,bi çok görüşüm değişmeye kalkışıyo bu yüzden,napalım işte eşit doğmuyoruz :/

    YanıtlaSil
  10. Niye bela okudun yahu insanlara?:) Daha çok gençsin, ilerleyen zamanlarda bir sürü fırsat bulacağına eminim. Kendini yok yere üzme. Yurt dışı gezilerinde pasaport ve vize masrafı gerçekten çok fazla ve gereksiz geliyor insana. Vize istemeyen ülkelerden başlayabilirsin. Bak mesela Hırvatistan süperdi, vize istemiyordu bizden ve bizim paramız onlarınkinden 3 kat değerli. Fakat şimdi AB'ye girdiler, vize durumu nasıldır bilmiyorum artık.Bir de kampanyalı uçak bileti falan kovalamak lazım. Ayrıca Yunanistan'a otobüsle de gidebilirsin. Malum uçak bileti çok pahalı.
    Biz de yurt dışı yapıyoruz arada ama eşim 20 yıllık bir THY Teknik personeli olduğu için pas bileti hakkımız var. Uçakta boş yer varsa çok çok cüz'i bir miktara uçabiliyoruz. En büyük avantajımız o. Gittiğimiz ülkede de apart daire kiralayıp kesemize göre takılıyoruz. Zengin değiliz yani:) Arkamızdan konuşma sakın bak:))
    Mertcim her şey bir yana, sana sınavında başarılar diliyorum. Umarım sorunsuz geçersin, umarım tatilin de güzel geçer. Dediğim gibi çok gençsin,güzel fırsatların çok olacak.Keşke senin yaşında olsaydım da böyle çemkirmeye kalsaydı iş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah yok ya sen çok yanlış anlamışsın ben seyahat bloglarına tepkili ya da sana tepkili değilim. Ben google da araştırırken çok cüzzi fiyatlara bilmem ne turları diye bloglara konu açanlara sinirliyim, çünkü miktarlar cüzzi değil. Kız avrupayı gezmiş, her ülkenin barlarında bir geceyi söndürmüş ucuza seyahat diyor ben ona çok sinirlendim. bir gece dışarı çıksan, para harcasan 300-400 lira gider zaten sırf o içkiye yiyeceğe, bu bana yalancılık olarak geliyor. Yoksa insanlar gezsin bizde fotopraflarına bakıp iç geçirelim. :D Senin gezi yazılarını okumaktanda hoşlanıyorum. Ben

      Sil
    2. Teşekkür ediyorum. Çok gezelim, çok yazalım:)

      Sil
  11. Benden tam destek. Ne kadar sövsen az. Geçen gezerken büskevitle aç karnımı bastırmaya çalışıyorum orada bi restorandan durmadan türlü ızgara kokuları, elli çeşit meze. Bende baya duacı oldum hani.

    Oraya gidenlerin de suçu yok. Sistem böyle; bazen o taraftasın bezen bu tarafta ortası yok. O yüzden gönderildiğin dünyada özgürce gezemediğin için ne kadar sövsen azdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle varya etrafımız haksızlıktan eşitsizlikten geçilmiyor.

      Sil
  12. hahahah ohh inşallah hocam amin amin :D
    Biz inanmadığımızdan geyiğe vuruyoruz da ciddiye alanlar rahatsız oluyor sanırım. Sadece Sezer Hanım için demedim tabi genel anlamda :)
    Hele bir de karavanına atlayıp diyar diyar zevk-i sefa sürenler yok mu :(
    Hippiliklerinde boğulsunlar inşallah :B

    2 güne bir yazı görmezsem görüşürüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani arada giremeyebilirim de şimdi belli olmaz, yani ya başma bir iş gelirse yani. :D

      Sil
  13. ya ben de dil okulu araştırcaktım ingiltere'de sonra baktım ki temmuzun ortasına gelmişiz nereye gidiyosun sen dedim. babama konuyu bile açamadım, seneye sömestrdan ayak yapmayı düşünüyorum. tabii kardeşcağımızın özel okulda okursa avuç yalama noktasına gelebilirim ama sağlık olsun napalım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ahah sen çok geç kalmışsın zaten ya çok önceden halletmek lazım bazı işleri. :D

      Sil
  14. italya seyahat hayal oww biri bizi uyandırsın;!!! bloğunu yeni keşfettim tarzın süper sevgiler ...

    http://maydanozsalatasi.blogspot.com.tr sahibesi...

    YanıtlaSil