Bu Aralar Hangi Dizileri Izliyorum

19:43


Bir diziler hakkında uzun uzun yazmaktan sıkıldığım için bende bu aralar ne izliyorum şeklinde kısa post hazırlayayım dedim. Hem izlediğim dizileri puanlandırrım, diziyi izleyecek olanlara da yol göstermiş oluruz. Letz go bitchez.

-10 Puan -


Grey's Anatomy
Sadece ilk sezonu izledim ama dizi resmen kendine hemen bağladı. Baş karaktere çok bağlanamasamda yardımcı karakterler kesinlikle sizi bir yerden yakalıyor. Özellikle benimde tıp okumamdan dolayı, bu dizi beni biraz gaza getirdi. Bende ameliyat masasında hastanın ölümüne neden olup depresyona girmek istiyorum arkadaşlar, bu tıp öğrencisi olarak en büyük hakkım bu benim. Her neyse biraz pembelikten, doktor dizilerinden hoşlanıyorsanız kaçırmayın derim.


Brothers and Sisters
İşte benim istediğim dizi bu arkadaşlar. 5 çocuklu bir ailenin babalarının ölümünden sonra tekrar bir araya gelmelerini ve azıcık sorunlu anneleri ile olan ilişkisini anlatıyor. Birde işin içine biraz amerikan siyaseti, demokrat cumhuriyetçi çatışması eklediklerinde tadından yenmez oluyor açıkçası. Baş rollerinde benim en sevdiğim kadınların yani Calista Flockhart, Sally Field ve Rachel Griffiths'in oynadığını da es geçmeyeyim.

- 8 Puan -


Coupling
Friends'i yeni bitirdiniz arkadaşlıkla ilgili bir komedi mi istiyorsunuz işte aradığınız Coupling. Eğer sürekli ama Friends daha iyiydi şeklinde yakınıp götlük yapmayacaksanız; Coupling'ten gerçekten çok zevk alabilir, her bölümde bir kaç kere kahkaha atarken azıcık altınıza kaçırabilirsiniz. Bir ingiliz komedisi olduğu için ilk başlarda alışık olmayanlara garip gelebilir ama gözünüzü karartıp bir kaç bölüm sabredin sonradan güzelleşiyor. Toplam 24 bölüm bitirin güzel bir anı olarak kalsın.

- 7 Puan -


Black Books
Bu da bir ingiliz komedisi, toplam 18 bölüm. Biraz absürt bir komedi, sizi şarap ve sigaraya alıştırma tehlikesi var ama yine de izlemeye değer. Bir kitap evi işleren Bernard kitaba, şaraba ve sigaraya ne kadar düşkün olsa da müşterilerden nefret etmektedir, Fran ve Manny ile kitap evinde ki maceralarını izleriz. Dizi de genelde espriler klasik kitaplara göndermelerden oluşuyor, esprileri kaçırma tehlikesi var.

- 6 Puan -


Young And Hungry
Arkadaşlar bu tamamen benim komediye olan bitmemiş olan açlığımdan izlediğim bir dizi, çok basit, sabun köpüğü kıvamında çoook boş zamanınız varsa izlenebilecek kategorisinde. Ben gülmüyorum ama eğleniyorum birde baş roldeki kız sevimli tatlı falan.

- Olmamış Amk Bi Siktirin Gidin -


Ground Floor
Bu da bir komedi dizisi, sadece 10 bölüm yayınlandı, kesin izlerim diye girdim ama gıcık oldum çıktım. Baş rolde ki kız ve oğlanın sevimliliğine rağmen gitmedi. Boktan püsürük yan karakterler o kadar itici ve gereksizler ki anlatamam birde yırtık dondan çıkar gibi her sahnede çıkıp sinir bozuyorlar. Buna gelene kadar bir sürü dizi var izleyecek arkadaşlar bu kadar düşmeyin.


The Inbetweeners
Buna da Skins'in komedi versiyonu diye girdik, göt olduk çıktık arkadaşlar. Kesin beğenirim diye tüm sezonlarını beraber indirdim, ilk bölümden sonra sildim, internetime yazık oldu. Birbirinden itici ve gereksiz sen karakterler yarat birde hepsini baş role oturttur. Yooo arkadaşlar yooo bu kadarına da katlanamam.

İlgili Yayınlar

39 yorum

  1. Dizi önerilerine asla hayır demem teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Coupling'i gözüm tuttu, bir friends olamaz şimdi doğruya doğru ama hiç yoktan iyidir. Başlayayım ben ona :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bir dizi friends olamaz karşılaştırmadan izle. :D

      Sil
  3. Brothers and Sisters a selamlarımı gönderiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D aldım onlar adına selamını. :D

      Sil
    2. brothers and sisters ı nereden izliyorsunuz

      Sil
    3. ben indirerek izliyorum, email atarsan kişisel kısmından iletişim bölümünde var epostam nasıl indirileceğini anlatmaya çalışırım. ^_^

      Sil
  4. greys anatomy'den, hiç izlemediğim halde 'doktorlar' sebebiyle soğumuştum. ama sonradan izleyince ön yargının ne kadar yanlış olduğunu anladım. :))
    ben de sana Scrubs'ı öneririm.(belki izledin belki beğenmedin ama?) 20'şer dakikalık bölümlerden oluşan intörnlerin hayatını esas alan komedi ve tıp karışımı bir dizi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. scrubusı izlemyi düşünüyorum ya en kısa zamanda sıra gelecek umarım onada. :D

      Sil
  5. Benim icin gecen yazin favorisi grey's anatomy di.. yeni kazanmisligin verdigi hevesle gunduz doktorlar aksam grey's anatomy izliyordum ki birbirinin ikizi oldugundan grey's anatomy'cigimi rafa kaldirmistim... black books'a da basladim ama 2.sezonda esprileri anlamayinca birakmistim..
    Simdi senin listende gorunce bu ikisini cok duygulandim, cok gurur duydum kendimle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. grey.'s daha güzel ya doktorlar kutsi falan çekilmez. :D

      Sil
  6. Daha big bang thory deyim. Bitince bu dizileri de izleyeceğim. Görüşlerini bizle paylaştığın için teşekkür ederim efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben yorum attığın için teşekkür ederim. :D

      Sil
  7. Inbetweeners için çok umutluydum ama yıkıldı hayallerim :(
    Demek o kadar kötü

    İzledmediğim dizileri not aldım. Süper oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki ilerde güzelleşiyordur ama nedense benim şans veresim gelmedi

      Sil
  8. Grey's anotomy ne zamandır aklımdaydı :) Ama şu coumplin friends'den sonra iyi gelir gibi :) hadi hayırlısı.Şimdiden heyecanlandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D friendsle kıyaslamazsan sevebilirsin. :)

      Sil
  9. Dizi izlemeye alışamadım ne yerli ne yabancı, Fringe izledim etkilendim sonra bir daha izleyemedim. House izledim biraz ,oradaki hastalıklardan korktum onu da yarım bıraktım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğrudur ya, herkes izlemek istemiyo biliyor. bazıalrı da film düşkünü.

      Sil
  10. Şu sıra bende aile dizilerine takmış durumdayım. Switched at Birth tavsiyem:)

    YanıtlaSil
  11. Çok iyi olmuş bunlar. Friends`ten başımı kaldırır kaldırmaz Brothers and Sisters`ı denicem.

    YanıtlaSil
  12. İlkokuldayken bir hikaye yazmıştım. Hani öğretmen bir-iki cümle verir sen tamamlarsın ya? Öyle... Hikayemin kahramanı doktor oluyordu, bir hastasını kaybediyordu, o yüzden bunalıma giriyordu:) O geldi aklıma:))

    YanıtlaSil
  13. Toplu postlar kesinlikle daha verimli oluyor, tek tek yapınca kendimi kaybedip ve duygularıma yenilip gereksiz çok yazıyorum.

    Coupling bir tanedir. Üstüne daha yetişkin komedisi izlemedim. Sonradan ABD versiyonu yapıldı ama tırnağı bile olamadı tabi, ben ikisini de izledim.

    Sırf Calista Flockhart'ı izlemek için bile izleyebilirim Brothers and Sisters'ı.

    Ground Floor'un afişini görür görmez amanın dedim çünkü benim bir tanecik Dr. Cox'ım orada <3 Sen böyle dedikten sonra izlemem fakat çok özledim onu. En iyisi tekrar Scrubs'a başlamak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen yazması da kolay oluyor. :) calista için izlenir ve sende izle. :)

      Sil
  14. Coupling'i merak ettim.. elbette bir Friends etmez (önyargılar, önyargılar...) ama bu aralar kahkahalarla izleyebileceğim hiçbir dizi yok, hemen başlıyorum bu diziye ^.^

    YanıtlaSil
  15. Oo ne kadar da çok izliyomuşsun Mert (:
    Brothers and Sisters çok dikkatimi çekti,şu üşengeçliği atarsam üzerimden izlemeliyim :D

    YanıtlaSil
  16. One Tree Hill izledin mi? İzlemediysenşiddetle tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlemedim ama ilerde izlemeyi düşünüyorum

      Sil
  17. Merhabalar.Blogunuzu yeni takip etmeye başladım.Öncelikle başarılar dilerim.Diziler aslında benim tarzım değil.Ben daha çok aksiyon polisiye suç drama vb tarzda seviyorum.The Walking Dead ve Prison Break'ı izlerim.Breaking Bad'i bitirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D onlarda güzel diziler gerçekten, işte tarz farkı. ama o tarzda ray donovan var izlediiğim mikemmeldir sizde izleyin. :D

      Sil
  18. Mixology ve dates dizileri çok güzel beğenirsin diye düşünüyorum.
    Bir de mozart in the Jungle çok ama çok güzel başlamıştı ama devam edip etmeyeceğini bilmiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mixology iptal olduğu için izlemedim ama dates ile mozart in the jungle ilk defa duydum bir bakayım. :D

      Sil