Bir Filmi Yayınlanmadan Sevmek

20:57


Daha izlemeyi bırakın film yayınlanmadı bile sadece katıldığı film festivallerinden aldığı tepkilerle tanıma fırsatı bulduk filmi. Zannetmeyin ki çok iyi eleştiriler aldı da ondan vuruldun garip bir elit takıntısı falan değil benim ki hoş eleştirmenler tarafından mükemmel bulunan çoğu filmi de beğenmiyorum zaten. Ki bununla ilgili bir yazı yazmak da istiyorum. Peki film beni nasıl mı kendine aşık etti tabiki de şu ana kadar yayınlanan resimleri ve özellikle de fragmanıyla Bir dakikalık o fragman resmen aldı beni bambaşka yerlere götürdü.

God Help The Girl
Fragmanı izleyince bir neşe bir sevinç doldu müzik de aynı şekilde. Sevmemde ki bir diğer neden ise resimlerde gördüğünüz sarışın Hannah Murray'e az biraz takıntılı olmam.

Diğer resimler:




İlgili Yayınlar

6 yorum

  1. Ah Hunnah Murray Skins'ten beri benim de takıntım. Nerede o yüzünü görsem izleyesim var. Çok merak ettim filmi bir an önce çıksın :3

    YanıtlaSil
  2. İngiliz yapımlar genelde çok güzel oluyo ya da ben ingiliz aksanını çok sevdiğimden :D
    Fragmanı izleyince bende sevdim niyeyse :)

    YanıtlaSil
  3. Hunnah Murray aklımda hep aneroksik tatlı kız olarak kalacak ama kendini her türlü seyrettirmeyi başaran bir oyuncu tıpkı Elle Fanning gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya Elle Fanning'de çok şirin ama Hannah'nın sürekli farklı bir havası olduğunu düşünmüşümdür. :)

      Sil