Shıa, Ben ve Büt

19:37


Merhaba arkadaşlar ne yapıyorsunuz ben büte hazırlanıyorum, her zaman yazdığım ve sizinde okumaktan büyük ihtimal sıkıldığınız gibi depresif bir ruh hali içerisinde büte hazırlanmaya çalışıyorum.

Sınavdan sonra şu şekil bir tweet atmıştım. Twitterı gerçekten dikkat çekmek için kullanmıyorum, ruh halimin gerçekten bozuk olduğunu anlatmak istediğim bu tweetti gerçekten. Tabi benim bu bozuk sinir halimle ilgilenen tek kişi kim oldu tahmin edin. Lise arkadaşlarım, kaç yıllık çocukluk arkadaşlarım ya da üniversite arkadaşlarım fark etmedi hayır; sevgili blog dünyası sayesinde tanıdığım Ponti oldu. Tabi böyle olunca insan bir düşünüyor sorguluyor; Sosyal medya da gerçekten boşa zaman mı geçiriyoruz, yoksa gerçekten kafa yapısı olarak, kendimize en uygun arkadaşlar seçmemizin en iyi yolu mu? Yani bu soruya bir cevabım yok aslında ama insan düşünüyor arada pc başında hayatımızı m tüketiyoruz?
 Bu arada attığım tweetteki video ne derseniz şu linkteki video. İlginç tarafı ise videonun tam bir saat sürmesi ve aktör tarafından tamamen sanatsal olduğunun iddia edilmesi. Shia Transformers serisi ile ünlü oldu sonradan içi boş filmelrde oynamayacağıms anat filmlerinde oynayacağım dedi,  kötü oyunculuğu yüzünden orada da tutunamadı öyle bir saçmalık gidiyor adam. Piskolojik olarak benden beter. :D
Not: Ya bu gerizekalı oğlan Carey Mulligan ile nasıl sevgili oldu. Carey canım o aralar kafan mı iyiydi.



İlgili Yayınlar

7 yorum

  1. şimdi tanımadan da yargılamak doğru olmaz ama arkadaşların senin kadar demek ki düşünceli değiller.Cidden ben burayı tanımadan önce hep internetten arkadaşlığı çok saçma bulurdum ama şimdi hiç öyle düşünmüyorum.Tam tersine ben burada tanıdığım kişilerle çok mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D aynen ya güzel insanlar tanıyoruz blog sayesinde bizle sadece kendimiz olduğumuz için konuşan hiç bir, beklentisi olmayan insanlar sonuçta bunlar. :D

      Sil
  2. sınavlarında başarılar:)

    YanıtlaSil
  3. Evlendiği adamla bile internette tanışmış biri olarak net arkadaşlığının gücünü inkar edemem :D
    İnsanların kafasına yerleşmiş aman güvenilir mi, ne kadar tanıyorsun, sanal ortam bik bik bik. Eğer azıcık hayat bilgin ve insan sarraflığın varsa bilirsin.

    Neyse bu derin kısmı. Daha yüzeysele gelirsek şöyle ki : ben kendimi bildim bileli gerek yaşamsal gerek maddi şartlar yüzünden hep asosyal biriydim. Ve çevrem hep benim zıttım karakterlerle dolu olurdu. Hep başka bir kafa, başka bir dünya ve farklı sohbetler arardım. Bu yüzden internetten çok arkadaş edindim. Her gün gördüğüm insanın bilmediğini onlar bildi, normal görüştüğüm insanlar gözümün içine içtenlikle bakıp "neyin var?" demezken onlar dedi. O sanal ortam dedikleri ve küçümsedikleri beyaz ekrandan ellerini uzatarak kaç defa dipsiz kuyulardan kurtardılar beni.

    O yüzden demem o ki, arkadaşın sanalı gerçeği yok. Bir hakikisi bir de sahtesi var :)
    Ve postta adımı görünce nasıl mutlu oldum bilemezsin. Bir şey de konuşmamıştık bana kalırsa, teselli vermek zaten saçma bir eylemdi ama derdini de dinleyememiştim düzgünce. Ama yanında olduğumu hissettirebilmişim çok sevindim :)

    Sorsan hepsi sağlam bir bahane sunar sana ilgilenmemesine sebep olarak ama bu zor günlerde anlıyor insan kim gerçekten yanında kim değil, o da var.
    Neyse sen bir süre gerçeği boşver, hayallerine odaklan ki tekrar koşuya başlayacak gücü bulabilesin.

    YanıtlaSil
  4. İnanamıyorum Shia ve Carey miii? hiç bilmiyordum bu ilişki konusunda seninle aynı fikirdeyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gitti güzleim kız şu salağa durumundayım ben uzun süredir.

      Sil