Hınzır Mim

07:30


Mimi zorla kendi üstüme aldım sanırım ama teklif eden Bayansilva olduğu için adını geçirelim.

1.Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bunun ilişki de ki iki tarafında çıkarlarken, başkaları ile de görüşmeye devam etmeleri olarak algılıyor ve o şekilde cevaplıyorum. Açıkçası bu kadar geniş bir ilişki bilgisine sahip değilim, çok fazla ilişki yaşayıp deneyimlemek lazım ama belki yaşanabilir demek istiyorum. Biraz Türkiye de ters bir durum olarak karşılanabilir ama zaten hiç bir zaman o kadar kıskanç bir insan olamadım maalesef.

2- Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Giyimine özen gösteren sadece eşcinseller mi? Dar pantolon giyen biri hakkında hemen eşcinsel bu diye düşünür müsün? Örneğin iç çamaşırı alırken aldıklarına dikkat eder misin yoksa don olsun derli toplu tutsun mu?

Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Bence bu çok genel bir soru benim tanıdıklarım arasında giyimlerine özen gösteriyorlar ama bi marka takıntıları yok açıkçası. Şimdi dar pantolonu giyen bir bayansa tabi ki eşcinsel olduğunu düşünmem ama erkekse bir süzerim, ama aha bu erkek dar pantolon giydiyse kesin eşscinseldir demem.

3.Küçükken bebek oynamayı sever miydin? Evcilik oynamayı sever miydin? Daha çok kız arkadaşın mı vardı erkek arkadaşın mı?

Hayır takdir edersiniz ki bebeklerle oynamayı sevmezdim. Daha doğrusu ben hiç bir tür oyuncakla oynamazdım. :D Ama kız arkadaşlarım erkeklerden daha fazlaydı sanırım.

4.Genelde yabancı müzik mi dinlersin? Müzik tarzın nedir? Dans etmeyi sever misin? Bacağını 180 derece açarak oturabiliyor musun?

Genel bir müzik tarzım yok ama ağırlıklı olarak pop ve glee coverları dinliyorum. Neredeyse sadece yabancı müzik dinliyorum. Bizim kuşakta genelde çevremde ki insanların çoğu yabancı dinliyor, Türkçe dinleyenlerde Ahmet Kaya, İlkay Akkaya vs gibi şarkıcıları dinliyor. Dans etmeyi severim ama sadece yalnız başımayken, toplum içinde dans edemiyorum. Oturamam götüm yırtılır sanırım.

5.Fantezilerin var mı?

Şimdi çeşit çeşit fantezi var, ben bu soruyu mimin genelinin verdiği izlenime dayanarak sex fantezisi olarak algılıyor ve evet deyip artırıyorum.

6.X'ten Next olur mu? Sevgili ile arkadaş kalınabilir mi?

Karşınızda sürekli arkadaş çevresinden birilerinden hoşlanan ama hiç bir zaman karşılık alamayan biri olarak x'ten next olmaz ama sevgili arkadaş kalınır demek istiyorum. Çünkü bir arkadaşıma uzun süre abayı yakmış defalarca açılmış ve defalarca reddedilmiş olmama rağmen, o kız hala en yakın arkadaşım. Tabi zor bi durum bi de benim verdiğim örnek olaya tam uyuyor mu emin değilim.

7.Pisuvar takıntınız var mı? Beden eğitimi dersleriyle aranız nasıl?

İkisine karşıda özel bir ilgim yok. :D

8.Sizce eşcinseller narsist midir?

Bu soruya maalesef ivet dicem, ama cümlenin altını tamamlayacak bir açıklamam yok.


9.Bir harem kur deseler haremine alacağın tek kişi?

Harem dediğin en az 2 ile başlaması gerekmiyor mu, tek kişilik harem mi olur allasen. Tek isim vermek gerekiyor ise Anna Paquin diyorum.

Keyaki
Vişne Çürğü'nü
Yorum Cadısı
Hayal Gemisi
Kiriya Shuu

Bu kişileri mimledim bazıları mim cevaplamıyor ama olsun, isteyen yapsın. :D

İlgili Yayınlar

10 yorum

  1. Seni reddetmiş biriyle arkadaş kalabilme ihtimalin biraz daha fazla tabi ki. Ama eski sevgiliyle çok zor oluyor gerçekten :)
    Bu harem konusu kadar saçma bir soru olamaz yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani tabi bi arkadaşken 4 yıl boyunca ara ara rahatsız ettim içkiliyken falan telefondan taciz ettim ama bana katlanıyor sağolsun. :D

      Sil
  2. Keyaki bu durum da hem sen hem de benim tarafımdan mimledi, o yüzden öncelikli cevap beklediğimiz isim. hahahahaha Sookie'yi görünce hemen tıklayıp okudum, ay lav tru blood so much :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D aynen ya bende çok seveyorum diziyi :D

      Sil
  3. son soruya herkesin tepkisi aynı,kim başlattı acaba bu mimi ya?
    çokkkk garip bir mim :)
    mimlediğin için de çokkkk teşekkür ederim,en kısa zamanda yapıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ahdi bakalım bekliyorum cevaplarını :D

      Sil
  4. hahahah ölüyorum :D "açamam" desen yeterdi halbuki :D
    Bu mimin cevaplarını okumayı seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir an aklıma direk cümlede ki görüntü ilişti valla yalan yok. :D

      Sil
  5. Selam ben geldim.
    Pot kırıp gidicem födnkfdskfksd.

    Niye narsist olsun olum eşcinseller?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem, genel oarak kendilerini farklı ve daha özel olarak görüyorlar toplumdan. tabi bu da itilmişliğin ve ötekileştirmeye karşı kendi kendine oluşan piskolojik bir savunma :D

      Sil