Final'den Sonra

09:28


Merhaba sevgili okuyucularım nasılsınız ben hem kötüyüm hem de iyiyim nasıl derseniz şöyle anlatmaya başlayayım. Dün final sınavına girdim iyi kötü bir şeyler yaptım diye düşünürken, sınavı çıkışı tartışılan sorulardan aslında boku küreklen yediğimi fark ettim. Moralim bozuldu falan ama yine de bittiğinden dolayı mutlulukta vardı. 11 Temmuz'da olan büt yolu göründü büyük ihtimal. Artık ona çok iyi çalışmam lazım, yapacak bir şey yok anlayacağınız. Sınav çıkışı arkadaşlarla yemek yemeğe gittik, onlar oradan gezmeye gitti; tabi hepsinin morali yerinde kalma stresi yaşayan bir benim maalesef. Bende 1 şişe şarap, 4 bira ile evde kendi kendime sarhoş oldum. Lise 2'den beri hayatım boyunca böyle kötü sarhoş olmamıştım sanırım, en son evin tüm duvarlarını ellediğimi hatırlıyorum '' oha çok soğuk ve pürüssüz diye''. Gece zaten bölük pörçük bir şekilde aklımda; birini aramaya çalıştığımı hatırlıyorum ama tuşlara basmayı beceremedim ve telefonu fırlattım.; sabah teli zorla buldum, arkası çatlamış. Benim en büyük hatamda şarabın bu kadar çarpacağını düşünmedim.  İnsan gibi içmesini öğrenemedim, bir de anladım ki tek başına içmek yapılacak iş değil, insanın moralini daha çok bozuyor ve depresif hale getiriyor. Berbat bir geceydi ama kusmadan atlattığıma şükrediyorum.
Birde hiç içme kültürüm mü yok yoksa çok mu garip insanım; bir ara açmış ''christmas şarkıları'' dinliyordum; bi açmış İlkay Akkaya'dan ''Amed şehrim benim'' diye bağırıyordum. Tam bir kültür sıçışması yani. Bir de youtube da bilen bilir ''cute couple'' başlıklı videolar var. Onlara taktım habire izleyip duruyorum, her videonun altına '' I feel so lonely'' yazmamak için kendimi zor tuttum. Ben zırlatmak üzere bu yazıyı da bitireyim, açlıktan mideme kramp girdi, yemek sipariş edeyim.

İlgili Yayınlar

16 yorum

  1. Merhaba. :)

    Ben de en kritik dersimin finali çalışmayıp boş kağıt verdikten sonra nasıl olsa büt var diye kendimi avuttum. Ama sonra ne oldu? Öğlen 1'deki sınavı uyuduğum için kaçırdım. Artık seneye tekrar alacağız çook sevdiğim dersi.

    Bence tek başına içmek mantıklı değil. Yanında senden daha az içmiş biri olacak ki senin yaptığın saçmalıkları engelleyecek. :)

    Bu arada sarhoş olduktan sonra çok güzel şeyler yapmışsın. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok onu anladım zaten tek başına içmek akıl karı bir iş değil. :D

      Sil
  2. ''oha çok soğuk ve pürüssüz diye" kahkaha attım :DD Ama niye içiyorsun ki kola al yanına da 3-4 tane cips süper :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ahaha bende hatırladıkça kendimi gülüyorum. :D

      Sil
  3. Şarabın içimi kolay da bazıları fena çarpıyor :D
    Geçmiş olsun (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çarptı valla feleğimi şaşırdım. :D

      Sil
  4. Şarap çok değişkenlik gösteriyor ya, bazen ne kadar içersen iç çarpmıyor bazen de birazı bile yetiyor. Ruh haline bağlı herhalde :D
    Umarım beklediğin kadar kötü değildir de sınavın yaz tatiline de bu şekilde yazık olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) büte kaldım sınav açıklandı yazıyı gönderiri göndermez. :D

      Sil
  5. hahahaha sarhoş halin komikmiş :) hep bir sarhoş insanın komik halini izlemek istemişimdir ve ben emin ol yaptıklarına engel olmam aşırı ileri gitmediği sürece :) mesela duvarla konuşmasını seve seve izlerdim :)
    büte kalmışsın,önceki yorumda gördüm,geçmiş olsun.İnşallah o iyi geçer :)

    YanıtlaSil
  6. Tek başına içilir mi yahu..
    Ama olmuş olan,kusmamışsın zaten,sabaha da baş ağrısı kalmadıysa sorun yok :D

    YanıtlaSil
  7. Neredeyse hiç Amerikan dizisi izlememe başarısını gösteren birisi olarak kenardaki dizileri tek tek izlemek istedim :)
    Şimdi ismini beğendiklerimi listeme ekliyorum :D
    Bu arada konuyla ilgili bir yorumum olmayacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekle ekle yanda ki diziler çok güzeller aslında daha çok resim eklemek istiyorum da site açarken aksma yapar diye ekleyemiyorum. :D yoksa orada olmayı hak eden daha 4-5 tane dizi var. :D
      başka konu ile ilgili yorumalra bekletriz o zaman. :D

      Sil
  8. hahah yeni gördüm bunu. Terbiyesiz gibi de gülüyorum bu tabloya cidden bravo bana.
    En son yalnız içtiğimde Zeki Müren dinlemiştim. Başkasına böyle dokunur mu bilmiyorum ama bir daha sittin sene aynı haltı yemem sanırım. İçki mi çarptı yoksa o şarkılar mı anlamadım.

    Ama bence en iyisini yapmışsın. O anda ne teselli ne arkadaş toplaşması cart curt fasa fiso. Kabuğa çekilip saçmalamak lazım biraz. İyi gelmiştir gene kabul et :P
    Kussaydın tam süper olurdu, olsun. ( :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeki mürende çarpmış olabilir. yapar yani az çok bilrim ama gerçekten yalnız başına içmemek lazım iyi değil. :D

      Sil