Bu Zafer Benim MI?

05:02


Merhaba arkadaşlar embriyoloji çalışırken spermin yumurtayı döllemesi ile ilgili bir paragraf çok dikkatimi çekti; kadının vajinasında yumurtaya ulaşmaya çalışan spermler, çok meşakkatli yolları katediyorlar, vajinada ki asidik ortam, çeşitli kalıntılar bilmem neler resmen bu spermlere engelli koşu yaptırıyor, hatta spermler yarışı önde götürmek için birbirlerini engellemeye bile çalışıyorlarmış. Hayır yarışma götü boklu yumurtaya ulaşmakla da bitmiyor birde o yumurtanın bin bir kat kabuğunu delip özüne ulaşmak lazım.
Sadede gelir isem arkadaşlar böyle bir koşuda ben nasıl birinci gelip o yumurtayı döllemişim çok merak ediyorum, kesin bir hile bir piçlik yapmış olmam lazım yoksa, fiziksel aktiviteyi içeren bir yarışmada değil birincilik benim dereceye girmem bile imkansız. Geçen otobüse yetişmek için koşmam gerekti de, uzun zamandır koşmadığım için nasıl koşulacağını unutmuşum, ayağımı mı nasıl atacağım diye düşünürken yere kapaklandım. İki merdiven çıksam götümden solumaya başlıyorum zaten. Büyük ihtimal babamın çok rezil spermleri vardı da kötülerin arasından kazandım yarışmayı. Aklıma başka bir açıklama gelmiyor çünkü. Hayatım boyunca varoluşumu bu kadar sorguladığımda olmamıştı, hadi eyvallah arkadaşlar.

İlgili Yayınlar

17 yorum

  1. diğerleride sendin. tek yumurtaya 4 tane girseydi 4 tane daha senden olurdu ! kimsenin birinci geldiği yok, fıtrat gereği saliselik yaşanan bir dönengeç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek yumurtaya 4 tane girseydi, 5n kromozumlu, sorunlu bir gamet oluşuyor onunda doğması imkansız. :D fıtrat olayını bilmiyorum ama :/

      Sil
    2. abartmış olabilirim =D

      Sil
  2. Günaydın :D
    Ay çok güldüm sabah sabah ya :D
    Bu meşakkatli yolu sen kazandıysan demek ki var bir sebebi mütevazi olma şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende öyle düşünüyorum bir sebebi olması lazım.

      Sil
  3. Ya hiç güleceğim yoktu :D

    YanıtlaSil
  4. Hahaha ay ne güldüm ya :D
    Ben de üşengeçlikte derece yapmış insanım,nasıl 1. olduysam bilmem :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D hep üşengeçlik sonumuz olacak.

      Sil
  5. Allah iyiliğini versin:) Bunu yeni öğrenmen, öğrenince de otobüse yetişme gayretini hatırlaman ve varoluşunu sorgulaman acayip güldürdü beni:)

    YanıtlaSil
  6. Delisin :D
    İncicilere nasıl bakarsın bilmiyorum da onlar geldi aklıma ister istemez, bu konuda çok edepli bir lafları var çünkü :v

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neymiş lafları merak ettim. :D

      Sil
    2. hahah salon kadını çizgimden kayıp söyleyemem şimdi :D

      Sil
  7. hahaha sabah sabah baya güldüm.
    Arada bende sorguluyorum onu. Totomu kaldırmaya üşenen ben yumurtayı bulmaya zahmet etmişim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bazıları yarışı kazandığının hakkını veriyorda bizim gibilerin nasıol barışa ulaştığı muhallakta. :D

      Sil
  8. belkide tüm enerjini o koşuda harcadığın için geriye bir şey kalmadı

    YanıtlaSil