Izledigim Diziler | Track Tv Farkıyla

10:28

Ally Mcbeal, herkese önerimdir izleyin arkadaşlar.

Merhaba arkadaşlar, tam dizi sezonunun sonuna gelmişken bende izlediğim dizileri düzene sokmaya başladım. Eğer çok dizi izliyorsanız, bilen bilir, çok da kolay bir iş değil bu. İmdadıma Trav.Tv yetişti sağ olsun, güzel ara yüzü ve renkli site tasarımı ile bu anlamda en aşı çeken dizilerden birisi. Anlamayanlar için myanimelist'in yabancı diziler için uyarılmış hali de diyebiliriz. Ben aslında episode calendar adlı siteyi de kullanıyorum ama tv.track görsellik anlamında kat ve kat önde. İzlediğim dizilere verdiğim puana göre sıralama şöyle. :D Resmi çekip koymayı daha uygun buldum, hem sitenin de bir amacı olur. TrackTv linkine tıklayın üye olun beni de takibe alın arkadaşlar. :D
Sitenin yararlarından bahsedelim:

  • Öncelikle çok güzel bir dizi takvimi var, hangi gün hangi diziniz yayınlanıyor gösteriyor.
  • İzlediğiniz dizileri aşağıda ki resimlerde ki gibi, dizebilir ve dizilere puan verebilirsiniz.
  • İzlediğiniz dizilerin bölümlerini işaretlediğiniz zaman, size toplam kaç saat dizi izlediğinizi söylüyor. Benim çok korkutucu bir rakam maalesef.
  • Çok güzel bir dizi önerme sistemi var, izlediğiniz dizilere göre size sevme potansiyeliniz olan diziler gösteriyor.
  • Aynı zamanda anime severler içinde, tüm animeler bulunuyor onları da ekleyebilirler; ben istediğim tüm animeleri buldum.
  • Ayriyeten türk dizileri de var, hepsi var mı bilmiyorum ama ben istediklerimin hepsine ulaştım.
  • Tek sorun kullanması başlarda biraz karışık gelebiliyor, bir sorununuz olursa bana ulaşın yardımcı olmak isterim.

Dizilerin resimlerinin en altında yüzde olarak gözüken puanlar, dizilerin sitede ki kullanıcılar tarafından oluşturulan gene puanı, benim verdiğim puan ise onun üstünde duran. Zaten dizilerin sıralaması da benim verdiğim puana göre dikkat ederseniz. :D
Bu postu yapmam da ki bir diğer amaçta, bana bu aralar fazlaca gelen dizi önerir misin, soruları. Bu postun altında en sevdiğiniz dizilerden bir kaç örnek verirseniz, bende size beğenebileceğiniz bir kaç dizi önerebilirim. Kısa bir dizi mi istiyorsunuz, en çok hangi türü sevdiğini bilgileri de verirseniz daha çabuk sonuca ulaşırız. :D
Bu arada böyle izlediğin dizileri inci gibi dizilmesi, benim çok hoşuma gidiyor. :D
Not: Resimlerin görüntüsü biraz kötü kusura bakmayın.

İlgili Yayınlar

11 yorum

  1. Amanın tam aradığım şey! Şöyle bütün izlediklerim gözümün önünde olsa diyordum uzun süredir. Animeleri de eklersem benim izleme süremde düşündürücü bir seviyeye ulaşabilir :/

    Bu fotoğrafı da kenara kaydettim puanlamaya göre göz atacağım fakat spartacus'e 5-6, death note'a ve buffy'ye 7 vermen kalbimi kırmadı değil :)

    10'lardan dawsons ve seinfeld yarım yamalak (cnbc-e zamanı) big bang'i ise hiç izlemedim.
    Ally McBeal ise 10'larımdan biridir. İzlemedikleriminden çok merak ettiklerim oldu ah zaman yok zaman...
    Linkte sorun var bir de haberin olsun başlığa tekrar bakıp aratınca buldum.
    Benim adıma çok faydalı bir bilgi oldu bu, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle Ally Mcbeal izledin mi deyip çığlık atmak istiyorum bunun bir uzun sohbetini yapalım çevremde hiç izleyen olmadığı için diziyi bitirdim sohbet edemedim. Spartacus hiç bir zaman benim favori dizim olmadı yukarıdan da fark edersin bir diziyi sevmem için güçlü kadın karakterler lazım, kız muhabbeti izlemesine bayılıyorum ve de en önemlisi komedi olması lazım açıkçası. Buffy'nin puanı neden 8 çünkü daha 2 sezon izledim ve 5 aydır yüzüne bakmıyorum, arayı soğuttuk yazın bir daha puan veririim ona. :DLinki de düzelltim çok sağol. :D Death Note'da işte 39 bölüm olunca yukarıda yıllarımı verdiğim diziler olunca o arada kaynamış açıkçası. 8 puan da verebilirim aslında ama 9-10 zor. :D

      Sil
    2. O zaman sen Buffy'yi bir bitir de o zaman görüşürüz diyorum :D Buffy benim için çok özeldir, izlediğim ilk uzun soluklu dizi olmasının yanı sıra o dalga geçtikleri vampirli dizilerin yapaylığı yoktur. Bir anlamı, derinliği vardır. Eminim sen de çok seveceksin :)

      Sil
  2. Yaz gelmişken canım sıkılıyordu ben de direk bloguna geldim sonuçta öneri bol :D
    Önerdiğin site de tam aradığım tarzda bir şey, bakacağım bir, çook teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D bak bak hem filmler animeler ve asya dizileri de var. :D yaza bi ebn girsem zaten yaz paketi diye bir paket hazırlayacaktım. :D yazın izlenecek diziler filmler kitaplar. :D şeklinde

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. tabi tabi buradan söyle bende sana :D dizi önereyim. :D yardımcı olmaya çalışayım. :D

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. ha yok ben yanlış anlamış ne zahmeti. :D ama olmuyor o sanırım baktımda şimdi izleme listesine alıyorsun ama izlemiş sayamıyorsun maalesef :/

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu siteden izleyebiliyomuyuz yoksa sadece takvim mi? Anlayamadım.

    YanıtlaSil