Itirazım Var

12:41


Künye:

Vizyon Tarihi: 18 Nisan 2014
Süre: 110 dakika
Yönetmen: Onur Ünlü
Senarist: Onur Ünlü, Sırrı Süreyya Önder
Oyuncular: Serkan Keskin, Hazal Kaya, Büşra Pekin, Öner Erkan
Tür: Dram, Komedi, Polisiye
Ülke: Türkiye
IMDb: 8.4
BKoH: 8.4

Tanıtım - Inceleme:

İtirazım Var, uzun süreden sonra sinemalara dönmemi sağlayan film oldu. Yanlış anlamayın film izlemeyi bırakmamıştım ama okuduğum şehrin rezalet sinema salonlarından sonra, sinema sahnesinden soğumuştum. Hoş bu seferde bir sürü aksilik vardı ama filmin güzelliğini gizleyemedi diyelim.
İtirazım Var, Selman adlı imamın camisinde namaz kılarken cemaatinden birinin ölmesi ile, imamın polislerin görevini yapmadığını fark etmesiyle de kendini davayı çözmeye çalışırken buluyor.
Filmde 15 yaş sınırı var ama ben filmi 7 yaşında çocuğum olsa izletirim, ilk başta koyulmaya çalışan 18 yaş sınırı resmen siyasi ve onu yapan hayvan oğlu hayvanlarda aptalın önde gideni geride kalmayanları. Film İstanbul Film Festivali'nde en iyi yönetmen ve erkek oyuncu ödüllerini aldı. Filmni yönetmenliğini Onur Ünlü, senaristliğini ise Onur Ünlü ve Sırrı Süreyya Önder yapıyor. Baş rollerini ise Serkan Keskin, Hazal Kaya, Büşra Pekin, Öner Erkan ve Osman Sonat yapıyor.Sırrı ve Onur ikilisi oldukça ilginç ve bazı kesimlerin tepkisini çok kolayca çekebilecek bir imam portresi çizmişler. 

Bir kaç lafı var ki filmi hiç bilmeden gelen seyircileri rahatsız etmeye yetti gibi, örneğin sokarım imam nikahınza, sülaleni sikerim gibi... Tabi bu lafları bir imamdan duymak ilginç ama imam zaten normal bir imam değil; eski boksör, santranç oynuyor, okumakta en büyük zevki. Tabi bu imam beni zevkten dört köşe etti, çok güldürdü. Zaten söylediği lafların küfürlerin hepsinin de açıklaması var. İzleyen anlar diyelim gerisini anlayın. 

İlgili Yayınlar

2 yorum

  1. acaba ne zaman internete duserde izleriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım ben bir kaç sitede gördüm filmi.

      Sil