Bloga Hangi Arama Kelimeleriyle Geliyorlar | İlginç Olanlar

10:33


Bir süredir blogun istatistikler bölümünde ki ''Arama Anahtar Kelimeler'' kısmında ki çıkan ilginç anahtar kelimeleri sonradan kaybolmasın diye, not defterine kaydediyordum. Baya ilginç bir liste oluştu, daha önce de yazıldığını gördüğüm için bende böyle bir yazı yazmak istedim.
Öncelikle bu anahtar kelimelerden anladığım en önemli şey, ana dilini yazmasını bilmeyen o kadar çok insan var ki şaşırırsınız.

ilginç olanlar:

iyi yasamin kurallari og madonna : bu arama ile bir ara baya gelen oldu, ne demek istiyorlar hiç bilmiyorum ama.
dabbe kiz carpmasi : ?
kardes payi esnaf muhabbeti
the wolf of wall street filmi neden oskar alamadi : yaptığım lobi çalışmaları sonucunda aldırmadım oscarı.
elsanın kalesini temizle : ?
elsa frozen taç giyme töreni şarkısı : ?
cavdar-tarlasinda-cocuklar.htmll özeti : arkadaşlar yapmayın alın okuyun 100 sayfalık kitap ayıp yani.
avdar tarlasnda ocuklar : kitabın adını da bilmiyo :S
seyfilm : bu ne gerçekten merak ediyorum o kadar fazla gelen var ki bu şekilde.
uzaktan ama birbirlerini sevmeyen aşk hikayeleri : bu nasıl hikaye arama biri bana açıklasın arkadaş.
ne oldu sana ne oldu kardeş payı :
sinavdan sonra moral duzeltici mesajlar

bir de böylesi var:

foto sex geum jan di dan lee min ho 
www.unlu sekx.blngspot .com
turkıs arşiv sex.blogspot.com
ensest hikayeler mayıs 2014 kardeş kardeşe
dünyan'nın en iyi sex sahneleri blogger
atlıkarınca sevişme sahnesi
sex and city sevişme sahnesi

İlgili Yayınlar

10 yorum

  1. Bana niye hiç ilginç aramalarla gelmiyorlar ya, hep normal düzgün şeyler. Ne bileyim olsa eğlenirdim :D
    Onu geçtim de alttakiler fenaymış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi atlı karıncı onu yazdın geldin filmi anlatırken aslında ensesten krıcı bir şekilde bahsetmediğinden bahsederken o laflarda geçiyordu da sex and the city nasıl geldiler anlamadım. :D ne gerek varya istediğin izleyci kitlesine ulaştıysan daha güzeli yok. :D

      Sil
  2. O alttaki arama sonucunun aynısını bana yapıyorlar. Yazı yazmaktan soğutuyorlar yeminle. Sen yine şanslısın, daha normal şeylerle aramışlar blogunu. Benim arama sonuçlarım felaket ya. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin bir kaç hikayen var aslında çok normal ama bence sapıkların dikkatini çekiyor. :D

      Sil
  3. ne kadar cok sex arayan milletiz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgisizlikten hep bu insan direk sitelerin adını bilir. :D

      Sil
  4. elsanın kalesini temizle :D

    o alttakiler buram buram türk halkı :)

    YanıtlaSil
  5. Benzer bişeyi bende yazmayı düşünüyorum. Gerçekten çok ilginç aramalar mevcut. Madem bende bi tane şimdiden ip ucu vereyim. :) arama şu: çok güzel taytlı türbanlı ev kızları

    YanıtlaSil