Waitress | Mutluluk Veren Bir Film

04:44

Künye:

Vizyon Tarihi: 25 Mayıs 2007
Süre: 108 dakika
Yönetmen: Adrienne Shelly
Senarist: Adrienne Shelly
Oyuncular: Keri Russell, Nathan Fillion, Cheryl Hines, Jeremy Sisto
Tür: Dram, Komedi, Romantik
Ülke: Amerika
IMDb: 7.1
BKoH: 7.5

Tanıtım - Inceleme:

Bazı filmler vardır ara ara açar izlersiniz size mutluluk verir. Yazın öğleden sonra, ya da kışın akşam izlersiniz vaktinizin çok güzel geçmesini sağlar. Waitress'da o tarz filmlerden biri, biraz karamsar başlayan ama güzel bir şekilde biten değişik bir peri masalı anlatıyor. 
Jenna Hunterson, küçük bir kasabada yaşayan, evli ve inanılmaz güzel ve değişik turtalar yapan bir garsondur. Turta dükkanında her gün için ayrı bir turta bile icat etmektedir. Sinirlendiğinde ya da mutlu olduğunda değişik adlara sahip bir sürü güzel turta yapar. Örneğin; Kocamdan Nefret Ediyorum Turtası, Sanırım Aşık Oldum Turtası, Kocam Beni Öldürecek Çünkü Onu Aldatıyorum Turtası gibi. Sinirini, öfkesini ve mutluluğunu mutfakta yemek yaparak gösteren birisi. 
Berbat bir kocaya sahip ve ondan ayrılmak istiyor ama ne parası var, ne de ona karşı gelecek cesareti. Tam garsonluktan gelen parayı biriktirip, turta yarışmasına katılıp birincilik ödülü olan para ile kaçmayı planlarken. Hamile kaldığını öğreniyor ve tüm plan suya düşüyor. Bu tam en dibi battığı durumdan da kendisini yakışıklı dokturu Jim Pomatter kurtarıyor. 

Filmin baş rolünde Felicity ve şu an yayınlanan The Americans dizilerinden tanıyabileceğimiz Keri Russell yer alıyor. Doktor rolünü Castle dizisinden tanıyabileceğiniz Nathan Fillion, Jenna'nın kötü kocası rolünü Six Feet Under ve Suburgatory dizilerinden tanıyabileceğiniz Jeremy Sisto canlandırıyor. Jenna'nın en iyi iki garson arkadaşı Becky ve Dawn rolerini ise Adrienne Shelly ve Cheryl Hines canlandırıyor. Filmin yönetmen ve senaristliğini ise garson kızlardan birini canlandıran Adrienne Shelly yapıyor. Size çok üzücü bir bilgi daha vermek istiyorum, yazıyı yazmak için araştırma yaparken karşılaştım, Adrienne Shelly 2006 yılında daha film yayınlamadan kocası tarafından öldürülmüş.

Bu üzücü bilgiyi kafanızdan attıktan sonra şöyle deyip bitirmek istiyorum her zaman ki gibi. Şimdiden iyi seyirler.

İlgili Yayınlar

6 yorum

  1. Güzel bir filme benziyor yazın kesinlikle izleyeceğim.:) Bu arada gittigidiyor reklamı neye göre veriyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o adsense reklamı ama sorun var maalesef ya çözemedik. :D kayboluyor arada

      Sil
    2. hmm neye göre veriyorlar ?

      Sil
    3. adsense almak zor, hesabı taa 3 yıl önce kuzenim almış. şimdi çok zor alması

      Sil
  2. ya daha yeni izledim ve çok tatlı bi filmdii :)

    YanıtlaSil