Komiteye Hazırlanmak - Yeni Inancım

06:52


Sanırım daha önce bu kadar fazla çalışmam gerekmemişti nisan 14 de lab sınavım, 18'inde de test sınavım var. Yani bugünden itibaren önümde tamamen 14 gün ve çalışacak biyokimya, anatomi vs. var. Umarım yetiştiririm. Tek yapmak istediğim ders çalışmak ders çalışmak ve yemek yemek istiyorum. Aslında dersler olmasa daha hızlı yetiştiririm ama lanet olasıca derslere de ara vermediler. Ha bunlardan bize ne diyebilirsiniz ama kendimce bir plan yaptım her gün çalıştığım yerleri ve ne çalıştığımı buraya yazacağım. Tabi hiç biri sizi ilgilendirmez biliyorum; ( bu salak ne saçmalıyor, laflarını duyuyorum ) ama ders çalışmak için kendimi motive etmem lazım. Hiç değilse çalışmadığımız zamanlarda burayı boş görüp de, kendimden utanırım diye düşünüyorum. Uçan Spagetti Tanrısı yardımcımız olsun, arkadaşlar. Anatomiyi yarattığı için çok kızgınım ona ama başka bir seçenek de yok. Sıkıntıyı veren tanrı çıkış yolunu da verir umarım.
Dini inançlarım gereği 1 haftadır oruç tutuyorum ve sadece makarna yiyorum. Kesinlikle parasız olmamla ilgisi yok arkadaşlar. Tek amacım dinimizin en büyük temsilcileri makarna fabrikalarını desteklemek.
Her neyse eğer bu gerizekalı, bugün ders çalıştı mı diye merak ederseniz, bu sayfada günleri ve ne çalıştığımı gireceğim.
-  1 NİSAN - Salı:
2 Anatomi Notu
1 Bağışıklık Notu
1 İHU Notu.
#not: İHU ( iyi hekimlik uygulamaları)

- 2 NİSAN - Çarşamba:
1 Kanser ve Genetik Notu
1 Bağışıklık Notu
1 İHU Notu

- 3 NİSAN - Perşembe:
2 Anatomi Notu
1 Kanser ve Genetik Notu
1 İHU Notu

- 4 NİSAN - Cuma:
2 Anatomi Notu

- 5 NİSAN - Cumartesi:
1 Sinir Sistemi Notu

- 6 Nisan - Pazar:
2 Anatomi Notu

- 7 Nisan - Pazartesi:
1 Anatomi Notu
2 Kanser ve Genetik Notu
3 Bağışıklık Notu

- 8 Nisan - Salı:


İlgili Yayınlar

6 yorum

  1. Kolay gelsiiin. İyi çalışmalar. Uçan Spagetti Tanrısı yardımcın olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimize yardımcı olsun. köfteli makarna aşkına. :D

      Sil
  2. kolay gelsin,fakültede beni en zorlayan biyokimya dersiydi,umarım çabuk geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol umarım öyle olur. :D ben en çok anatomiden korkuyorum :(

      Sil