Iki Mim Bir Arada

09:41

Müzik Uygulamalı Mim:

Zihnin Arka Sokakları mimlemiş beni şu ana kadar yaptığım en eğlenceli mimdi, kendisine teşekkürü borç bilirim. Yaparken çok eğlendim, tüm şarkıları da atlamadan baştan sona dinledim. Bu arada müzik konusunda çok cahil ve çömez olduğumu söylemem lazım hatta Zihnin Arka Sokakları'nin blogunu dolaşırken sürekli vay anasına ne şarkıcılar varmış diyorum. Ama benimde kendime göre sevdiğim sanatçılar şarkılar var. İşte başlıyoruz.

KURALLAR

1) Müzik dinlediğiniz programlardan birini açın (iTunes, Windows Media Player, vs.) ve "karışık çal (shuffle)"tuşuna tıklayarak listenizi karıştırın.
2) Her bir soru için "bir sonraki şarkı" tuşuna basın.
3) Kulağa ne kadar aptalca gelirse gelsin çıkan cevabı (şarkıyı) mutlaka yazın :)
4) Dilediğiniz kadar arkadaşınızı mimleyin.
5) Mimlenenler mutlaka yapsın.
6) Eğlenmenize bakın! ^^

Hadi başlayalım o zaman :))

* * *

Eğer biri size "iyi misin" diye sorarsa sizin cevabınız..
I Follow Rivers - Magician Remix

Kendinizi nasıl tanımlarsınız?
Locked out of Heaven - Bruno Mars >> Bu bana koydu sanırım ya.

Bir erkekte/kadında neyden hoşlanırsınız?
Bills Bills Bills - Desteny's Child >> Cüzdanın kabarıklığına bakıyorum sanırım. :/

Bugün kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
Could it be another Change - The Samples

Yaşam gayeniz nedir?
Let Her Go - The Passenger

Mottonuz?
Rehab - Amy Winehouse >> Rehabilitasyona yatmam gerek sanırım ama her zaman ''No, No, No''

Arkadaşlarınız sizin hakkınızda ne düşünüyor?
I Hate Myself For Lovin You - Joan Jett >> Bu çok ağır oldu ya :/ . Öyle bir insan sayılmam aslında.

Aileniz sizin hakkınızda ne düşünüyor?
Living On A Prayer - Bon Jovi >> Hiçde dindar sayılmam amma.

Sıklıkla neyi düşünürsünüz?
Asleep - The Smiths >> İşte bu cuk oturdu.

2+2?
Marry You - Bruno Mars >> Öyle evde kalmış öyle evde kalmışım ki bu hale gelmiş kafa sanırım.

En iyi arkadaşınız hakkında ne düşünüyorsunuz?
Get İnto The Groove - Madonna

Yaşam öykünüz?
Come on Eileen - Dexy's Midnight Runners

Büyüdüğünüzde ne olmak istersiniz?
Somebody To Love Me - Mark Ronson

Sevdiğiniz kişiyi gördüğünüzde ne düşünürsünüz?
Because Of You - Kelly Clarkson >> Gidişi mi koymuş bu sevdiğimin ne olmuş.

Düğününüzde hangi şarkıyla dans edeceksiniz?
I Don't Want To Wait - Paula Cole >> Şarkı hayatımın şarkısı iyi rast geldi.

Cenazenizde arkanızdan ne çalacaklar?
Just Give Me A Reason - Pink

Hobiniz, ilgi alanınız?
It's Tıme - Imagen Dragons

En büyük korkunuz?
Love Me Again - John Newman >> Neadar sevgisiz kalmışım.

En büyük sırrınız?
Atlas - Coldplay

Şuan ne istiyorsunuz?
I Wanna Hold Your Hand - The Beatles >> Vurun beni dağlara.

Arkadaşlarınız hakkında ne düşünüyorsunuz?
Unconditionally - Katy Perry

What will you post this as?
Heartless - The Fray >> I'm speechless


Güzel Şeyler Mimi:

Ben bu mimi yapamadım beceremedim bir türlü. Sağ olsun Fermina Daza beni mimlemiş ama zor soruyla gelmiş karşımıza. Mimde son zamanlarda duyduğumuz güzel bir şeyi yazmamız gerekiyor ama benim aklıma hiç bir şey gelmiyor, güzel olan. Güzel şeyler diye düşünüyorum, 529 ölüm, işci grevleri, karsta tecavüz edilip ölü bulunan zavallı yavrucak, yapılan yolsuzluklar derken içimde ki sıkıldı düşünürken. Uzun aramalarımdan sonra İztuzu sahiline yapılması planlanan hastanenin yapılmasından vazgeçildiği haberini gördüm ve mutlu oldum. Çevre ve şehircilik bakanlığının yaptığı saçmalıklardan bir tanesiydi çünkü. 

Mimlediklerim:

İki mime birden mimliyor ikisinden birini yapan sadece birini yapsın, ikisini yapmak istemeyen birini seçsin yapsın. İkisini birden yapın ama siz yine de.

Unuttuklarım sakın kusura bakmasın, bu yazıyı okuyan herkes mimlenmiş sayılır zaten. :D


İlgili Yayınlar

16 yorum

  1. yazı çok hoşmuş. mimlediğin için teşekkür ederim. bende seni yakın zamanda mimleyecem.

    YanıtlaSil
  2. Bana koydu dediğin yanıt valla bana bile koydu biraz.
    Mina'nın mimini ben de yapamadım henüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. :) iyi bir şey bulmak zor oluyor, maalesef.

      Sil
  3. hahahah ölüyordum gülmekten bu nasıl bir tesadüfler zinciridir :D
    i wanna hold your hand son vuruş oldu :D
    sen de gül emi :)
    Çok eğleneceli mimmiş akşam yapayım hemen umarım bu kadar eğlenceli olur benimki de. Ayrıca senin listende bilmediğim şarkılar vardı ben de kötü hissettim O_o
    Hemen keşfedeyim bilmediklerimi.

    Teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ahah ilk başlarda gerçekten cuk cuk otura otura gitti çok şaşırdım. :D yaparkende bende çok eğlendim. senin listeni de bekliyorum. :d

      Sil
  4. ayyy şu an acayip heyecanlandım.Bu çok güzel bir mim.İlk önce müzik listemi düzenlemem gerekiyor galiba :) Bu mimi yaparken acayip eğlenicem galiba ya :) İşte bu yüzden seviyorum mimleri.Çok eğlenceli oluyorlar :)
    ayyy Mert çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) beğenmene sevindim hadi bakalım umarım güzel bir liste çıkar. :D

      Sil
  5. I Wanna Hold Your Hand soruya cuk oturmuş orada sanki :D
    Güzel bir mim olmuş ya :D

    YanıtlaSil
  6. Aaa iki mimle de mi mimlendiiim :)
    Biraz geç kalabilitem olsa da yapıcaaam :) Teşekkür ettim Mert :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hayırlı olsun diyelim o zaman. :D

      Sil
  7. I Follow Rivers, Asleep, Rehab ve Into the Groove'u görünce istemsizce tebessüm ettim. Sevdiğim şarkılar. Gerçekten eğlenceli bir mim. Ara sıra kendi kendime gene yaparım gibime geliyor :) Yazının girizgah kısmında söylediklerin için de ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. :) gerçekler, yazının girizgahı. aslında daha değişik müzik mimi bulup yaysak daha güzel olur. :D

    YanıtlaSil
  9. Yaşam gayeni çok beğendim ;P

    YanıtlaSil