HBO'nun Yeni Bombası | The Normal Heart

06:00


Kült tiyatro oyunu The Nomral HeartRyan Murphy tarafından tv filmi olarak televizyona uyarlanıyor. Aynı ismi taşıyacak olan tv filmi HBO tarafından 25 Mayıs’da yayınlanacak. Filmin yönetmenliğini Emmy ÖdüllüRyan Murphy (Glee, American Horror Story), senaristliğini ise Oscar adaylığı bulunan Larry Kramerüstleniyor. Yapıtta 80′li yıllarda özellikle gayler arasında patlak veren AIDS hastalığına karşı yaptığı savaş ve AIDS’ın gayler arası ilişki ile ortaya çıkan bir hastalık olduğu düşüncesine karşı verdiği çabalar ile tanınan Ned Weeks adlı yazarın hayatını anlatıyor.
mark
Yapım şimdiden güçlü oyuncu kadrosu ile dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Tv filminin baş rollerinde beyaz perdenin ağır topları Mark Ruffalo, Julia Roberts ve televizyonun ünlü starları Jim Parsons (The Big Bang Theory),  Matt Bomer (White Collar) bulunuyor.
Tv filmini  özellikle işlediği konusu ve oyuncularından dolayı sabırsızlıkla bekliyorum. The Big Bang Theory dizisinde Sheldon Cooper karakteri ile izlediğimiz Jim Parsons’ının dram filminde göstereceği performans, filmin en merak ettiğim yönlerinden birisi.
julia
article-2601178-1CF9345D00000578-692_634x824

İlgili Yayınlar

4 yorum

  1. HBO'sa güzeldir :D Konusuna veya kadrosuna bakmaya değmez. Gerçi True Detective öyle çıkmadı, sonunda baya tırt bir dizi oldu ya nese.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben daha izlemedim true detective ama herkes çok beğendiğini söyluyordu :/

      Sil
  2. Ben de merak ettim. Hangi birine yetişeceğim bilemiyorum artık. Resmen benim de hayatım dizi :S

    YanıtlaSil
  3. öyle valla ben aslında azaltmak istiyorum ama beceremiyorum. :/

    YanıtlaSil