Recep Ivedik 4

15:47


Okuduğum şehre yakın arkadaşlarımdan biri geldiği için ve benimde her ne kadar arkasından konuşmayı sevsem de, izlerken eğlendiğim bir film olduğu için Recep İvedik 4'e arkadaşla gitti. Filmin yayınlandığının bilmem kaçıncı haftası olmasına rağmen sinema salonu hınca hınç doluydu. Büyük ihtimalde en çok izlenen film ünvanınıda kapacak. Celal ile Ceren'de istediği başarıyı yakalayamayan Şahan içinde büyük başarı. Öncelikle söylemem lazım ki Şahan Gökbakar'ı günahım kadar sevmem, hele Usta'nın belgeselinde oynadıktan sonra gözümde de bin kat düştü, ekşi sözlüğü mahkemeye vermesini, sözlükçülere ettiği küfürlere falan hiç girmiyorum. Adam bildiğimiz angut, İvedik karakteride onun herkese göstermeye utandığı iç yüzü bence.
Film inanılmaz derecede kötüydü, ben gerçekten gülmedim. Özellikle ben 2. filmde çok gülmeme rağmen bunda suratımda tek bir kas bile oynamadı. Filmin o kadar fazla falsosu var ki anlat anlat bitmez. Ama ben özellikle içinde faşist ve ırkçı altyapıya çok sinirlendim. Kısa boylu insanlarla dalga geçmekten tut da, saçları kısa diye erkek yerine koyduğu kıza kadar. Filmde ki yönetmenliğe senaryoya falan hiç girmiyorum öyle bir olay yok zaten.
Recep İvedik bir hatadır arkadaşlar, gitmeyin, izlemeyin, gidene mani olun; benim yaptığım gerizekalılığı yapmayın. Şahan Gökbakar itine de para kazandırmayın.
#Not: Her filme uyguladığım yönteme bu saçmalığa uygulanmamıştır. Künye, tanıtım vs...

İlgili Yayınlar

8 yorum

  1. Yanıtlar
    1. ne desen haklısın benimg erizkelalığım ve aptallığım gitmicektim filmede arkadaş çok ısrar eti. :(

      Sil
  2. Cidden üzüldüm gitmene, hatta postu görür görmez şok oldum :(
    Bence o arkadaşınla da ilişkini kes. O kadar değil tabi :)
    Ama cidden benim değil bir arkadaşım, bin arkadaşım ısrar etse o salona sokamaz.
    O gerizekalıya bu kadar hafife aldığı sinema sektöründe para kazandırmam. Zaten para kazanmasına üzüldüm en başta.
    Recep İvedik seven tanıdıklarımdan da istemeden soğuyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın valla her söylediğinde.

      Sil
  3. Şahan'dan nefret ediyorum. Ama insan bazen saçma şeylere gülme ihtiyacı hissedebiliyor. Bu yüzden izlemişliğim var. Sanırım 4 ü izlememekte kararlıyım bu yorumdan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izleme 3 tane yetiyor emin ol. izlersende tvde falan izle sakın dvd alma

      Sil
  4. Recep İvedik 1'i seyrettim. O kadarı yetti bana. Bir daha asla!

    YanıtlaSil