En Iyi Acılıs Performansları

11:00

3 Mart Pazartesi gecesi Oscar'ı izlerken aklıma geldi bu postu yapmak. Ödül töreni izlemeyi çok severim eğer o ödül törenlerinde bir de açılış performansları yapılırsa gelmeyin keyfime. Ellen'da Oscar gecesi herkesin bildiği selfie olayı dışında, başka bir aksiyon yapmadığı için bu bildiriyi yapmak boynumun borcu oldu. Aklıma da bu düşünce ile bu zevkten kimseyi mahrum etmeyeyim ve en beğendiğim 3 tanesini toparlayayım dedim. İşte en iyi ödül töreni açılış performansları.

#1. Hugh Jackman | 2009 Oscar Açılış Performansı
Youtube için Tık Tık.


#2. Glee, Jimmy Fallon ve diğerleri... | 62. Emmy Töreni Açılış Performansı
Youtube için Tık Tık.


#3. Neil Patrick Harris | 2013 Tony Ödülleri Açılış Performansı
Youtube için Tık Tık.

#4. Tine Fey, Amy Poehler | 2013 Golden Globe Açılış Konuşması
Youtube için Tık Tık.





İlgili Yayınlar

3 yorum

  1. oscar da gözüm hep en sevdiklerimi aradı :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi harika ama Hugh Jackman mükemmel :D

    YanıtlaSil
  3. Go Neil Go! :D
    Açılış gösterisi denilince benim aklıma Neil'den başkası gelmiyor. Adam resmen şov dünyası için yaratılmış. Bu gösterisini de yeni izledim. Şu an ağzımda koca bir gülümsemeyle kalakaldım. Her zaman ki gibi kusursuz!
    Favorim ise şudur : http://www.youtube.com/watch?v=3BHyfYiBt5o

    Diğerleri için keşke alt yazı olsaydı dedim yarım yamalak anladığım için. Hugh Jackman'ın sesi nasıl güzelmiş bayıldım ona. Çok teşekkürler, bu Neil videosunu da 1 hafta sayısız kere izlerim artık :D

    YanıtlaSil